خانه / کنکور سراسری / زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹
زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی 99

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی 99

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹”]

داوطلبانی که در بهمن ماه ثبت نام کنکور سراسری انسانی را انجام داده اند ، مجاز خواهند بود برای حضور در آزمون اقدام نمایند. کنکور سراسری انسانی همراه با ۴ گروه آزمایشی دیگر در تیر ماه برای پذیرش دانشحو در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد و داوطلبان باید همراه با کارت ورود به جلسه کنکور و کارت شناسنایی برای حضور در آزمون اقدام نمایند. در ادامه مطلب جزئیات برگزاری کنکور سراسری انسانی را شرح داده ایم و هم چنین می توانید نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را نیز در این مطلب مطالعه کنید.

زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹

زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ برای پنج گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان در روز های پنج­ شنبه و جمعه مورخ  ۹۸/۰۴/۱۲ و  ۹۸/۰۴/۱۳ می باشد و با توجه به سال گذشته پیش بینی می شود در سال جاری کنکور سراسری انسانی در نوبت صبح روز پنج شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار شود پیش بینی می شود امسال هم برنامه زمانی برگزاری کنکور سراسری ۹۹ به همین صورت باشد در صورت تغییرات در برنامه زمانی برگزاری کنکور سراسری ۹۹ مقاله به روز رسانی می شود.

برگزاری کنکور ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری ۹۹ روزهای پنجشنبه مورخ ۳۰ مرداد و جمعه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری انسانی ۹۹

داوطلبان کنکور انسانی می بایست دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. ۴ روش برای تهیه پرینت کارت وجود دارد :

  1. شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. شماره پرونده + شماره داوطلبی
  3. شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

برای‌ داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی علوم‌ انسانی‌ در گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت نموده اند ، کارت ورود به جلسه جداگانه منتشر می شود.

فراموشی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۹

داوطلبانی که اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه را نظیر شماره داوطلبی ، شماره پرونده یا کد پیگیری خود را گم کرده اند ف موفق به دریافت و پرینت کارت خود نخواهند بود این دسته از داوطلبان می بایست جهت بازیابی اطلاعات خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی نسبت اقدام کنند و پس از بازیابی اطلاعات می توانند کارت خود را دریافت نمایند. جهت اطلاع از نحوه ثبت و ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری انسانی ۹۹

برخی از داوطلبان ممکن است پس از تهیه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۹ خود مشاهده کنند که اطلاعات مندرج بر روی آن با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی آن ها مغایرت دارد. اصلاح برخی از نواقص از طریق سایت سنجش و برخی نیز با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است. به بندهای زیر توجه داشته باشید :

  • در صورت وجود مغایرت در اطلاعاتی نظیر نام ­و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه‌ ، سال اخذ و نوع دیپلم ، شماره ملی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، شماره دانش آموزی ، منطقه اخذ دیپلم ، سهمیه ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم ، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی و …. داوطلبان باید از طریق مراجعه به سایت سنجش و بخش ویرایش اطلاعات ، کارت خود را اصلاح کنند.
  • در صورت وجود مغایرات در اطلاعات جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و  سهمیه بهیار داوطلبان باید پیش از برگزاری آزمون به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس ­دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند. (ساعت مراجعه به باجه های رفع نقص از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰)
  • در صورت وچود مشکلاتی از جمله ؛ فاقد مهر بودن عکس ، واضح نبودن عکس ، عکس به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) است داوطلب بایتس با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ ، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص مراجعه و کارت خود را اصلاح نمایند.

نحوه برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹

کنکور سراسری انسانی در سال ۹۹ برای آخرین بار برای دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید برگزار خواهد شد دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی برای تمام داوطلبان شامل یک دفترچه به نام دفترچه شماره ۲ است. در این دفترچه در مجموع تعداد ۱۸۰ سوال اختصاصی درج شده و تمام داوطلبان باید در مدت ۱۶۵ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند. دفترچه شماره دو شامل ۲۰ سوال ریاضی ، ۱۵ سوال اقتصاد ، ۳۰ سوال زبان و ادبیات فارسی ، ۲۰ سوال زبان عربی ، ۱۵ سوال تاریخ ، ۱۵ سوال جغرافیا ، ۲۰ سوال علوم اجتماعی ، ۲۰ سوال فلسفه و منطق و همچنین ۲۰ سوال روانشناسی است.
داوطلبان‌ نظام‌ جدید آموزش‌ متوسطه‌ گروه‌ آزمایشی‌ علوم‌ انسانی‌ که دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی و عنوان‌ گواهینامه‌ دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌ نظام جدید آنان‌ علوم‌ و معارف‌ اسلامی‌ است با توجه‌ به‌ ضوابط‌ ، لازم‌ است‌ علاوه‌ بر دروس‌ اختصاصی‌ گروه‌ مذکور ، درس ‌اصول عقاید و فقه‌ را نیز امتحان‌ دهند.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۹
جمع بندی کنکور سراسری رشته انسانی
کلید سوالات کنکور انسانی
معرفی زیرگروه های رشته انسانی
آینده شغلی و بازار کار رشته روانشناسی 
آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی حقوق دانشگاه سراسری
وضعیت بازار کار رشته حقوق
آخرین رتبه قبولی حسابداری دانشگاه سراسری
وضعیت بازار کار رشته حسابداری
بازار کار بهترین رشته های علوم انسانی

[konkor]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور سراسری انسانی ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.