خانه / دانشگاه / زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸
زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد 98

زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸

زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد 98

[contact_info title= “زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸”] 

دانشگاه شاهد دانشگاهی است که در تمامی مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می نماید .پذیرش در این دانشگاه بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت میگیرد . به این صورت که علاوه بر کسب حدنصاب نمره آزمون نیاز به کسب نمره مورد نیاز مصاحبه نیز می باشد. در همین راستا اسامی دعوت شدگان به مصاحبه از سوی دانشگاه شاهد قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری خواهد بود که در چند هفته قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می باشد.

پس از حضور در مصاحبه به صورت چند برابر ظرفیت ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی به صورت یک برابر ظرفیت و همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام خواهد شد.

زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر خواهد شد اما دعوت شدگان لازم است در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ لغایت ۹۸/۰۵/۳۰ برای آگاهی از جزئیات دقیق برگزاری مصاحبه و زمان آن به سایت رسمی دانشگاه شاهد به آدرس الکترونیکی shahed.ac.ir مراجعه کنند.

دسته بندی داوطلبان برای حضور در مصاحبه بر اساس شماره داوطلبی آن ها بوده است و طول مدت مصاحبه برای کلیه داوطلبان ،حداکثر ۵ روز می باشد ، بنابراین پیش بینی می شود که فرآیند برگزاری مصاحبه برای سال ۹۸ نیز به همین صورت باشد.

مدارک لازم برای حضور در مصاحبه دانشگاه شاهد

  • یک قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
  • اصل و کپی صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • کارنامه قبولی در آزمون سراسری

مواد مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸

مصاحبه دانشگاه شاهد دارای دو بخش مصاحبه شفاهی و کتبی می باشد.داوطلبانی که قبلا خودشان در این دانشگاه تحصیل کرده اند از مصاحبه معاف خواهند بود.

در آزمون کتبی که در ابتدا از داوطلب می خواهند که به آن پاسخ دهد ۱۰۰ سؤال عقیدتی- سیاسی و بخشی احکام وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ دهید. چنانچه به مصاحبه شفاهی راه پیدا کنید اغلب سؤالات از همان سؤالات کتبی بوده و هدف آن است که شما، صداقت و اعتماد به‌ نفستان به چالش کشیده شود.

نکات مهم مصاحبه

  1. حتما نیم ساعت قبل از زمان مصاحبه ، در مکان مصاحبه حاضر باشید.
  2. عدم حضور داوطلب د زمان مقر در مکان مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از مصاحبه و عدم تمایل به پذیرش در دانشگاه شاهد می باشد و داوطلب هیچ حقی برای اعتراض نخواهد داشت.
  3. با اعتماد به نفس در محل مصاحبه حاضر شوید.
  4. در پاسخ به سوالات صداقت داشته باشید و درصورتی که پاسخ سوالی را نمی دانید با یک عذر خواهی ، از مصاحبه کننده بخواهید که به سوال بعدی مصاحبه رفته و آنرا بپرسد.
  5. داشتن ظاهری آراسته در روز مصاحبه ، اولین چیزی است که نظر مصاحبه کنندگان را به خود جلب می کند پس حتما به این نکته از مصاحبه دقت و توجه لازم را داشته باشید.(داشتن چادر برای داوطلبان خانم در روز مصاحبه الزامی است )
  6. به اخبار سیاسی روز جهان آگاهی داشته باشید.
  7. به احکام اسلامی مسلط باشید و توصیه ما این است که قبل از حضور در مصاحبه حتما کتاب هایی در این زمینه را مطالعه نمایید.

مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸

آدرس : تهران ، ابتدای آزاد راه خلیج فارس (تهران – قم) – روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) – دانشگاه شاهد – مجتمع آموزشی ایثار

[banner]

[contact_info title= “زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد ۹۸”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

نحوه جذب دانشجو در دانشگاه امام صادق با دیگر دانشگاه های دولتی متفاوت بوده و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.