خانه / کارشناسی ارشد / اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور۹۸
اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور98
اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور98 الو مشاوره

اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور۹۸

اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور۹۸

هر ساله دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش در مقطع ارشد ، علاوه بر آزمون سراسری ارشد ، آزمونی جدا با عنوان فراگیر پیام نور اقدام به جذب دانشجو می کند. بدین صورت که دو روش برای پذیرش در دانشگاه پیام نور برای مقطع ارشد  وجود دارد، روش اول آزمون سراسری ارشد راهی برای ورود به تمام دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد است. در روش دوم دانشگاه پیام نور آزمونی مجزا با عنوان آزمون فراگیر پیام نور اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید که داوطلبان بعد از پذیرفته شدن در این آزمون می توانند تحصیلات خود را از نیمسال دوم ( بهمن ماه ) آغاز نمایند.

معمولا منابع آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور همان دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد داوطلب با توجه به رشته داوطلب خواهد بود.

ممکن است سوالاتی از جمله زمان و نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای داوطلبان مطرح گردد تلاش ما این است در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ دهیم همچنین می توانید برای اطلاع از جزئیات با مشاوره تحصیلی ما در مرکز الو مشاوره   تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور ۹۸

هر ساله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه آغاز می شود و به داوطلبان حدود یک هفته فرصت داده می شود تا برای ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام بنا به درخواست داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید می شود تا همه ی متقاضیان بتوانند اطلاعات خود را جهت شرکت در این آزمون در سایت مذکور به ثبت برسانند. همچنین در سال های گذشته دیده شده که داوطلبانی که از زمان ثبت نام اصلی و تمدید ثبت نام جا مانده اند ، با ارسال درخواست و ارسال مدارک به سازمان سنجش آموزش موفق به ثبت نام شده اند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور ۹۸

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هر ساله در دی ماه برگزار می شود. در حال حاضر زمان دقیق برای برگزاری این آزمون مشخص نشده است ، در صورت تعیین اعلام زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور۹۸ از طریق بروز رسانی این صفحه به اطلاع شما خواهیم رساند. همچنین لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ملی ( کارت شناسایی ) و کارت ورود به جلسه برای این آزمون الزامی می باشد لذا کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت مربوطه قابل مشاهده خواهد بود داوطلبان می توانند با وارد شدن به صفحه اصلی و وارد کردن مشخصات خود نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند

 

 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

۱۰ نظر

  1. با سلام و خسته نباشید .. لطفامنابع رشته روانشناسی رو برای فراگیر لطف کنید بگید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      جهت دریافت منابع گرایش خود را در این رشته (روانشناسی عمومی،روانشناسی تربیت،روانشناسی شخصیت، روانشناسی بالینی،بالینی کودک و نوجوان و… انتخاب کنید

  2. سلام لطفا منابع رشته معماری رو تو فراگیر پیام نور میگین> ممنون

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون خواستم بپرسم اگه ثبت نام اخر مهر شروع بشه چقدر زمان داریم واسه آزمون؟ و سوال بعدیم اینه که سطع سوالات چطوره؟

  4. سلام اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور بهتره یا آزاد؟ فراگیر اعتبار داره؟

    • با سلام
      بله فراگیر دانشگاه پیام نور از اعتبار مدرک خوبی برخوردار است ولیکن دانشگاه آزاد اعتبار بالاتری به نسبت این دانشگاه دارد.

  5. مشخص نشد کی باید ثبت نام کنیم؟ و اینکه ازمونش کی برگزار میشه؟

  6. نگین مسعودی

    سلام شهریه ارشد رشته مهندسی عمران تو دانشگاه پیام نور چقدره؟

  7. سلام میشه بی زحمت منابع رشته حقوق رو واسه ارشد فراگیر بگین؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.