خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را دریافت نموده اند و علاقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می باشند ، بایستی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند ، این آزمون از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل رقابت برای پذیرش در رشته های پرمتقاضی این آزمون بسیار فشرده است. داوطلبان می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک گروه شناور شانس پذیرش خود را امتحان کنند.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۸ از تاریخ ۱۶ آذر ۹۷ آغاز و تا ۲۵ آذر ۹۷ ادامه داشته است. داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نموده اند بایستی با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده خود را برای شرکت در آزمون آماده می نمودند. چنانچه برای مطالعه دروس خود نیاز به برنامه داشتید می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

خبر مهمی که در این روزها منتشر شده توجه داوطلبان را به خود جلب نموده است به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد می باشد. به دلیل جاری شدن سیل در اکثر شهرهای کشور این آزمون در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار خواهد شد. شایان ذکر است که داوطلبان باید قبل از شروع آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

همراه داشتن کارت شناسایی ملی و کارت ورود به جلسه آزمون بسیار الزامی می باشد و در صورت همراه نداشتن هر یک از کارت های مذکور ، از ورود داوطلب ممانعت به عمل خواهد آمد. کارت ورود به جلسه این آزمون چند روز قبل از برگزاری یعنی از روز ۲۰ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد. چنانچه هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.