خانه / تیزهوشان و نمونه دولتی / زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰
زمان-برگزاری-آزمون-سنجش-هوش-و-استعداد-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

زمان-برگزاری-آزمون-سنجش-هوش-و-استعداد-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-99---1400

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

دانش آموزان پایه ششم که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه را دارند، می بایست در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم شرکت نمایند. ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۲۶ بهمن لغایت ۳ اسفند ۹۸ انجام شد. حال داوطلبان پیگیر زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ هستند. از این رو در ادامه به تاریخ برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰

همانطور که گفته شد ثبت نام آزمون تیزهوشان زمستان ۹۸ انجام شد. طبق اطلاعیه سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعدادهای درخشان ششم به هفتم (دوره اول متوسطه) آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۹۹ برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که چنانچه تا گسترش شیوع ویروس کرونا تا تاریخ مذکور متوقف نشود، احتمال تغییر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان وجود دارد. در صورت تغییر تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. درضمن پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس مرکز الو مشاوره شوید، چرا که آخرین اخبار مربوط به آزمون ورودی مدارس تیزهوشان از طریق این کانال اطلاع رسانی می گردد.

طبق اطلاعیه ای که در تاریخ ۲۵ تیر ماه منتشر شد، برگزاری آزمون تیزهوشان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به تعویق افتاده است و فعلا تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نیست ولی به گفته رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، در صورت مساعد بودن شرایط کشور، این آزمون دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.”

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون الزامی است و از ورود داوطلبان بدون کارت به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد، زیرا اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره صندلی، عکس داوطلب و … بر روی آن درج شده است. بنابراین حتما در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت hoosh.medu.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با مرکز الو مشاوره تماس بگیرید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان

یکی از سوالات داوطلبان قبل از تاریخ برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم در رابطه با تاریخ انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که هر ساله کارت ورود به جلسه معمولا ۵ الی ۷ روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم‌ به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت و کانال تلگرام مدارس مرکز الو مشاوره انجام خواهد شد.

مطالب مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم :

ثبت نام مدارس تیزهوشان
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰
اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند می بایست در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.