خانه / کارشناسی ارشد / زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸
زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98
زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد

پس از برگزاری آزمون مقطع کارشناس ارشد، کارنامه داوطلبان کنکور ارشد۹۸ در دو مرحله منتشر شده و قابل دسترس خواهد بود . متقاضیان می بایست در هر مرحله اطلاعیه ها و اخبار مرتبط را دنبال کرده و ازاعلام نتایج کنکور این مقطع ۹۸ باخبر شوند .

نتیجه ی اولیه به صورت کارنامه منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . براساس این نتیجه منتشر شده امکان انتخاب رشته سراسری و انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ برای هریک ازداوطلبان مجاز فراهم می شود .

پس از آن متقاضیان با تکمیل فرم اینترنتی رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در انتظار کارنامه نهایی خود خواهند بود .

لازم به ذکر می باشد که مرحله اول نتایج های این آزمون برای کلیه متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در یک کارنامه منتشر می گردد.

اما کارنامه نهایی در دو بازه زمانی مجزا منتشرخواهد شد . دراین نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۸ محل قبولی پذیرفته شدگان مشخص شده و امکان ادامه تحصیل برای آن ها فراهم می شود .

به منظور رفاه حال داوطلبان هر گونه اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در خصوص زمان نتایج ارشد در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد .

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد

متقاضیان رشته محل های ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در یک آزمون جامع شرکت کرده و به رقابت می پردازند . سازمان سنجش ، نتایج اولیه این آزمون را در سایت خود منتشر می کند .

طبق جدول زمان بندی مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد ۹۸ و تجربیات سالیان گذشته ، نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۹۸ دهه دوم خرداد ماه می باشد .

با توجه به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه که به دلیل وقوع سیل در برخی استان های کشور به تعویق افتاده است زمان نتایج اولیه این آزمون نیز با تاخیر منتشر خواهد شد.

داوطلبان می بایست در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند .

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.