خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد
زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد”] 

در سال جاری کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد به طور مشترک برای تمام گروه های آزمایشی علوم انسانی ، علوم تجربی ، ریاضی فیزیک ، هنر و زبان در روز های ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار گردید و چند هفته پس از آن با اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه ، داوطلبان می بایست برای انتخاب رشته خود اقدام می نمودند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد تا اوایل شهریور ماه نیز ادامه داشت و برای انتخاب رشته نیز باید با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و دریافت کد رشته ها ، آن ها را در سایت azmoon.org به ثبت می رساندید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

حال که فرایند انتخاب رشته به اتمام رسیده است ، داوطلبان در پی اطلاع از زمان اعلام نتایج می باشند تا بدانند در کدام یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده اند و یا اصلا در رشته ای قبول شده اند یا خیر !

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد حداکثر تا دهه سوم شهریور ماه اعلام می شود و البته ممکن است شاهد چند روز تاخیر نیز باشیم. شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ، در کانال تلگرام الومشاوره عضو شوید.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

مراحل مربوط به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی خود دانشگاه آزاد قابل پیگیری است بنابراین برای دریافت نتایج نیز باید به این سایت مراجعه نمایید :

  • وارد شدن به سامانه azmoon.org
  • کلیک بر روی لینک “نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۸”
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت کارنامه

اطلاعات مورد نیاز: وارد کردن شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد + شماره شناسنامه

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک کد ۷ رقمی است که در انتهای کارنامه اولیه درج شده است و برای دریافت نتایج ، اطلاع از این کد ضروری است. چنانچه موفق به مشاهده کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نمی شوید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

ممکن است برخی از داوطلبان پس از مشاهده نتایج ، نسبت به آن اعتراض داشته باشند و اولین سوالی که برایشان ایجاد شود این باشد که آیا امکان اعتراض به نتایج وجود دارد یا خیر ؟ در پاسخ باید بگوییم که نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت به این گونه می باشد که ابتدا باید وارد سایت  azmoon.org شده و بعد از آن وارد سیستم اعلام نتایج آزمون ها شوید و در این قسمت  می بایست به بخش پاسخگویی به سوالات رفته و وارد سیستم پرسش و پاسخ شوید.

در اینجا لازم است اطلاعات مربوط به آزمون از جمله نوع آزمون و نوع مشکل مربوط به آزمون را وارد و سپس به تکمیل مشخصات فردی خود ازجمله نام ، نام خانوادگی ، استان ، شهرستان ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن محل سکونت همراه با پیش شماره بپردازند و در آخر در قسمت شرح سوال به طرح اعتراض خود بپردازند. پس از طی روند ثبت اعتراض و ارسال سوال سیستم به داوطلب یک کد تحت عنوان کد سوال ارسالی داده می شود که لازم است برای پیگیری پاسخ حتما آن را وارد کنند. 

داوطلبان می توانند پس از ۴۸ تا ۷۲ ساعت اداری از طرح سوال خود به قسمت دریافت پاسخ مراجعه نموده و با وارد کردن کد سوال ارسالی پاسخ خود را دریافت نمایند.

[banner]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

همچنین ببینید

زمان-اعلام-نتایج-نهایی-کنکور-دانشگاه-آزاد-1400

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] داوطلبان دانشگاه آزاد در بازه …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.