خانه / دانشگاه غیرانتفاعی / دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی”] 

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه غیرانتفاعی برای داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در این دانشگاه به دو روش امکان پذیر می باشد و داوطلبان هم از طریق شرکت و ثبت نام کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی ر را خواهند داشت. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را دارند ، لازم است از رشته های ارائه شده ، ظرفیت پذیرش رشته ها و هم چنین شرایط ثبت نام در این رشته ها مطلع شوند ، بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند و پس از آن نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

[point1 title= “داوطلبان برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند”]

زمان و سایت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

در سال های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری به صورت همزمان و مشترک انجام می گیرد و داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی هستند نیز باید در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹ ، از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۸ آغاز شده و تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ ادامه دارد و دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ، در تاریخ ۸ بهمن ۹۸ از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد که ما برای سهولت دسترسی داوطلبان ، لینک دانلود آن را در جدول زیر قرار داده ایم. لازم به ذکر است که دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری شامل تمام رشته های تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی و سایر دانشگاه های سراسری می باشد.

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه ۹۹ (جدید)

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ از چند بخش تشکیل شده است از چند بخش تشکیل شده است که در یکی از بخش ها مورادی را که ممکن است برای داوطلب ابهام ایجاد کند را تعریف کرده است از جمله :

گروه تحصیلی : رشته های مختلف تحصیلی آموزش عالی در قالب پنج گروه عمده تحصیلی : علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی قرار می گیرند.
مقاطع تحصیلی : مقاطع تحصیلی نشان دهنده طول مدت تحصیل و مدرک اعطایی در پایان تحصیل بوده و عبارتند از : کاردانی و کارشناسی
دانش آموخته دوره آموزش عالی : کسی است که به دریافت مدرک تحصیلی با ارزش کاردانی (فوق دیپلم) یا کارشناسی آن نائل آمده است.
دانشجو : کسی است که در یکی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعم از دولتی و یا غیردولتی پذیرفته و ثبت نام شده باشد.
دانشجوی اخراجی : کسی است که قبللا در یکی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به تحصیل اشتغال داشته و به دلیل احراز تخلف او از ادامه تحصیل محروم شده است.
دانشجوی انصرافی : دانشجویی است که  نسبت به انصراف قطعی از دانشگاه محل تحصیل اقدام نموده باشد.
دانش آموز دوره نظام جدید ۳-۳-۶ : به کسی اطلاق می شود که هم اکنون در دوره آموزشی نظام جدید ۳-۳-۶ درپایه دوازدهم مشغول به تحصیل می باشد.
کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه : کارنامه ای است که کلیه نمرات و سوابق تحصیلی از بدو ورود به دوره تحصیلی متوسطه تا هنگام فارغ التحصیلی را شامل شده و پس از فارغ التحصیلی برای دانش آموز صادر می گردد.
دانش آموز دوره پیش دانشگاهی : به کسی اطلاق می شود که دیپلم متوسطه نظام سالی – واحدی یا ترمی-واحدی را اخذ نموده و هم اکنون در دوره پیش دانشگاهی به صورت روزانه  ، بزرگسالان یا داوطلب آزاد مشغول به تحصیل است.
فارغ التحصیل پیش دانشگاهی : کسی است که پس از دریافت دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی ، دوره پیش دانشگاهی را گذرانده و موفق به اخذ گواهینامه پیش دانشگاهی شده است.
فارغالتحصیل دوره چهار ساله متوسطه و یا شش ساله متوسطه : کسی است که دوره چهارساله و یا شش ساله سنوات قبل نظام قدیم آموزش متوسطه را با موفقیت به پایان رسانیده و دارای دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه می باشد.
کد دانش آموزی : منظور از کد دانش آموزی شمارهای ۸ تا ۱۰ رقمی در نظام جدید ۳-۳-۶ و یا نظام سالی – واحدی یا ترمی – واحدی است که روی کارنامه تحصیلی سالانه یا کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه درج شده است.
کد مناطق و نواحی اخذ دیپلم : منظور از کد منطقه و یا ناحیه اخذ دیپلم عددی چهار رقمی است که دانش آموز نظام جدید ۳-۳-۶ و یا نظام سالی – واحدی یا ترمی – واحدی آموزش متوسطه در آن منطقه یا ناحیه فارغ التحصیل شده است.
سال و دوره فارغ التحصیلی : سال تحصیلی و مقطع زمانی است که دانش آموز در آن ، دوره متوسطه را به پایان رسانیده است.
شاخه تحصیلی : دانش آموزان دوره متوسطه در یکی از شاخه های نظری ، فنی و حرفه ای و کاردانش فارغ التحصیل می شوند
رشته تحصیلی : عنوان رشته ای است که دانش آموز در آن فارغ التحصیل شده است
معدل کتبی دیپلم : نمره ای است که از میانگین وزنی نمرات امتحانات نهایی سال سوم متوسطه سالی – واحدی یا ترمی – واحدی و یا پایه دوازدهم دوره متوسطه نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ و یا نظام قدیم آموزش متوسطه به دست می آید
دانش آموزان ترمی – واحدی : به دانش آموزانی اطلاق می شوند که از نظام آموزشی ترمی واحدی فارغ التحصیل شده اند.

مطالب پشنهادی برای مطالعه

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 
دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهرماه 
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹
لیست رشته های بدون کنکور سراسری 
معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور
 شرایط رشته های پیراپزشکی بدون آزمون کاردانی 

[banner]

[contact_info title= “دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.