خانه / کنکور سراسری / دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر”]

چند هفته پس از برگزاری کنکور سراسری ، نتایج اولیه کنکور به صورت کارنامه ای برای تمام داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام داده اند ، منتشر می شود داوطلبان پس از مشاهده نتایج در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند ، می بایست برای انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. به همین منظور هر ساله همزمان با اعلام نتایج دفترچه ای تحت عنوان “دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری” برای تمام گروه های آزمایشی منتشر می شود.

در ادامه مطلب لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر را قرار داده ایم و می توانید پس از دانلود دفترچه جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری هنر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۹۹

تمامی داوطلبانی که قصد دارند نسبت به انتخاب رشته کنکور هنر اقدام کنند لازم است تا ابتدا دفترچه انتخاب رشته مربوط به گروه آزمایشی که در آزمون آن شرکت کرده اند را به طور کامل مطالعه نمایند و پس از اطلاع از رشته های ارائه شده می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری هنر

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال خواهد شد)

پیوست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر مطالب سایت الومشاوره را پیگیری کنید و یا می توانید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پیگیر زمان انتشار دفترچه باشید.

داوطلبان توجه داشته باشند که ممکن است پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر دانشگاه ها تغییراتی در تعداد رشته ها و یا ظرفیت پذیرش رشته ها اعمال کنند که این تغییرات در قالب اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری هنر ۹۹

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر با دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان انگلیسی مشترک است و لیست رشته های تحصیلی هر دو گروه آزمایشی در یک دفترچه قرار داده شده است. با توجه به اینکه نتایج کنکور در دهه دوم مرداد ماه منتشر می شود ، دفترچه راهنما نیز همزمان با اعلام نتایج در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان برای دانلود دفترچه باید پس از مراجعه به سایت سنجش از سمت راست سایت گزینه “سراسری” را انتخاب کنند و پس از وارد شدن به صفحه اختصاصی کنکور می توانند با کلیک بر روی لینک “دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری هنر و زبان های خارجه” آن را دانلود نمایند.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۹۹

انتخاب رشته کنکور سراسری هنر برای پذیرش در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان به صورت مشترک و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد و برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمود. داوطلبان مجاز هستند که حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود ثبت کنند ولی نکته ای که باید به آن توجه شود ترتیب چینش کدرشته محل ها می باشد که باید مواردی مانند علاقه ، استعداد ، اعبتار علمی و امکانات دانشگاه ها و … را مدنظر قرار داد.

علاوه بر تمام موراد فوق باید بدانید که آزمون عملی کنکور هنربرای برخی از رشته های دارای آزمون عملی برگزار می شود و پذیرش نهایی داوطلب مشروط به کسب موفقیت در دو مرحله انتخاب رشته و آزمون عملی می باشد.

نکات مهم

  • انتخاب رشته کنکور سراسری هنر بدون واریز هزینه انتخاب رشته می باشد.
  • داوطلب برای وارد شدن به سامانه انتخاب رشته باید اطلاعات شماره پرونده ، کدپیگیری ثبت نام ، شماره داوطلبی را داشته باشد.

سوالات متدوال داوطلبان

  •  نحوه دسترسی به دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر به چه صورت می باشد ؟

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۹۹ از سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور و هم چنین سایت الو مشاوره قابل دریافت می باشد.

  • دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟

تمامی کد رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری کشور به علاوه سهمیه های مجاز ، شرایط ، جزئیات انتخاب رشته و … در دفترچه انتخاب رشته موجود است

  • آیا دفترچه انتخاب رشته هنر دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری مشترک است ؟

خیر ، داوطلبان برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

  • آیا دفترچه انتخاب رشته هنر با دفترجه انتخاب رشته زبان مشترک است ؟

رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر و زبان در قالب یک دفترچه راهنمای انتخاب رشته مشترک منتشر می شود.

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.