خانه / دکتری / دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸
دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 98
دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸

داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری مقطع دکتری و دریافت اعلام نتایج اولیه (کارنامه اولیه) در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند بایستی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. با توجه به اینکه آزمون در اسفند ماه برگزار گردید ، نتایج آن هفته آخر فروردین ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند همواره تلاش می کنند که یک انتخاب رشته اصولی را با توجه به تراز ، رتبه و علاقمندی خود انجام دهند ، چرا که آینده تحصیلی و شغلی آن ها بدین وسیله رقم می خورد. مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کمک شایانی به تسریع و تسهیل در روند انتخاب رشته خواهد کرد. با توجه به اهمیت این موضوع ، تصمیم به نگارش مقاله ای را تحت عنوان ” دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸ ” گرفته ایم.

زمان و نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

معمولا قبل از شروع ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۹۸ از روز ۲۸ فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قابل رویت خواهد بود.

چنانچه داوطلبی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ( دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی) شده باشد ، می تواند پس از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش کشور به آدرس  sanjesh.org و آگاهی کامل از شرایط و ضوابط ، نحوه صحیح انتخاب رشته ، مدارک مورد نیاز و همچنین اطلاع از شیوه گزینش نهایی متقاضیان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

برای سهولت شما داوطلبان گرامی لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۸

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] مهم ترین مرحله پس از اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.