خانه / کارشناسی ارشد / ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹
ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-99

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-99

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹”] 

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹ طبق سال های گذشته به صورت اینترنتی توسط سایت سنجش و پذیزش سازمان سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir  انجام می شود لازم است تمامی داوطلبان در مورد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این آزمون اطلاعات کافی را کسب نمایند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هر ساله هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت در این آزمون برای داوطلبان منتشر می شود و بر اساس آن متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی اقدام می نمایند بنابرای کلیه داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام تمامی بخش های دفترچه را مورد مطالعه قرار دهند. جهت آشنایی بیش تر داوطلبان در ادامه به جزئیات ثبت نام ارشد علوم پزشکی از جمله زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام، دفترچه ثبت نام و…می پردازیم.

[point1 title= “ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی در اواخر بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایند.”]

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت انجام می گیرد و با توجه به آخرین اطلاعیه ای که توسط سایت وزارت بهداشت منتشر شده است زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی از  تاریخ ۲۸ بهمن ماه تا تاریخ ۱۰ اسفندماه می باشد و کلیه داوطلبان دارای شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند نسبت به ثبت نام خود در سایت sanjeshp.ir در این زمان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که در سال گذشته یکبار در فروردین ماه و یکبار در خرداد ماه ، شاهد مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بوده ایم و ممکن است در سال ۹۹ نیز این فرصت برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته شود.

مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

طبق توضیحات دفترچه راهنما ، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ به شرح زیر هستند و داوطلب باید آن ها را در سامانه بارگذاری نمایند و در صورت ناقص بودن مدارک و اطلاعات ثبت نام ناقص باقی می ماند.

  • اسکن یک قطعه عکس ۴ * ۳
  • اسکن اصل شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • اطلاعات شناسنامه ای شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، جنس ، تاهل ، تابعیت ، دین ، داوطلب چپ دست ، کد ملی ، تاریخ تولد ، استان محل تولد ، شهر/شهرستان محل تولد ، آدرس محل سکونت ، کدپستی ۱۰ رقمی ، شماره تلفن همراه ، تلفن ثابت ، پست الکترونیک ، وضعیت نظام وظیفه و نوع معلولیت
  • اطلاعات تماس شامل آدرس پستی ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و پست الکترونیکی
  • شامل مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی دوره کارشناسی ، تاریخ شروع به تحصیل دوره کارشناسی ، تاریخ فراعت از تحصیل  ، معدل مقطع دوره کارشناسی ، دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی ، شهر محل امتحان ، نام رشته امتحانی اول ، نام رشته امتحانی دوم (در صورت شرکت در دو مجموعه امتحانی) و ..
  • اطلاعات سهمیه ای شامل نوع سهمیه ، نوع سازمان ، کد ایثارگری ۱۲ رقمی ، کد ملی فرد رزمنده ، مدت حضور در جبهه رزمنده و …

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ همزمان با اولین روز ثبت نام منتشر می شود که مواردی مانند زمانبندی ثبت نام و اعلام نتایج ، شرایط ثبت نام و …. در آن درج شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک نمایید)

با توجه به آنکه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۹۹ آغاز نشده است ، دفترچه نیز منتشر نشده است و به محض انتشار در این مطلب قرار داده خواهد شد شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی ، مطالب سایت الومشاوره را پیگیری نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

چناچه داوطلبی واجد شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت نباشد ولی ثبت نام خود را انجام دهد در هر مرحله از ثبت نام و پذیرش مشخض شود که فاقد شرایط لازم بوده است ، ثبت نام او باطل خواهد شد. بنابراین شرایط ثبت نام را که در دفترچه راهنما ذکر شده است را با دقت بررسی کنید :

شرایط ثبت نام

ارائه یکی  از مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی گروه پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت آموزش کشور یا وزارت علوم تحقیقات و فناوری
تناسب داشتن عنوان رشته انتخابی با مدرک فارغ التحصیلی دوره کارشناسی
دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته ، فقط در صورت اتمام تحصیلات تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد علوم پزشکی می باشند.
داوطلبانی که متناسب با عنوان مدرک تحصیلی خود اقدام به انتخاب رشته متناسب و همنام با  رشته تحصیلی خود نکنند ، در هر مرحله ای از آزمون که باشند از ادامه تحصیل محروم خواهند شد.
د پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال های گذشته (به جز پذیرفته شدگان دوره روزانه سال پیش) برای ثبت نام در آزمون سال جاری باید از رشته و دانشگاه خود انصراف دهند.
داوطلبانی که دارای معدل کمتر از ۱۲ در مقطع کارشناسی هستند و همچنین داوطلبان دارای مدرک معادل و داوطلبان دارای مدارک صرفا دارای ارزش استخدامی ، مجاز به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمی باشند.
پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۹۸ مجاز به ثبت نام در آزمون سال جاری نمی باشند.

شرایطی که در بند فوق ذکر شده است مهم ترین شرایط هستند و برای اطلاع بیشتر باید دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت sanjeshp.ir دانلود و مطالعه نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹
سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[arshad]

[contact_info title= “ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.