خانه / دانشگاه غیرانتفاعی / ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹
ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99

[contact_info title= “ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹”] 

در سال های اخیر تمام دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، پردیس خودگردان و دانشگاه غیرانتفاعی ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهند تا از این طرقی فرصت ادامه تحصیل برای داوطلبانی که می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند ، فراهم سازد. ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ می توانند در دو نیمسال مهر و بهمن ماه برای ثبت نام در این رشته ها اقدام نمایند.

در ادامه مطلب می توانید از جزئیات ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع شوید و می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ از ۲۰ اسفندماه ۹۸ آغاز می شود”]

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول تحصیلی ۹۹

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در نیمسال اول تحصیلی از تنوع بیشتری برخوردار هستند و داوطلب این امکان را دارد که بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی خود در هر یک از رشته های مورد علاقه ثبت نام و انتخاب رشته نماید. زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ در نیمسال اول تحصیلی ، از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۸ تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ می باشد و داوطلبان می بایست در این زمان مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه و پس از دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ و اطلاع از رشته های ارائه شده ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان می بایست قبل از هر کاری هزینه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را از طریق خرید سریال ثبت نام واریز نمایند و پس از آن مجاز خواهند بود که مراحل ثبت نام خود را ادامه دهند.

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه در سال گذشته به صورت حضوری انجام گرفت و زمان ثبت نام نیز از تاریخ ۲۸ آبان ماه الی ۱۵ دی ماه بوده است. در سال جاری نیز پیش بینی می شود ثبت نام از اواخر آبان ماه آغاز شود و تا اواسط دی ماه نیز ادامه داشته باشد و هر داوطلب موظف است پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن ماه ، با اطلاع از رشته های ارائه شده برای ثبت نام در رشته یا رشته های مورد نظر خود به صورت حضوری در دانشگاه اقدام نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده می شود و داوطلبان بایستی جهت اطلاع از شرایط ثبت نام ، مدارک لازم جهت ثبت نام و هم چنین رشته ها و دانشگاه های ارائه شده ، دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند.

دفترچه ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه ۹۹ (جدید)

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه ۹۹

(همزمان با انتشار دفترچه لینک فوق فعال می شود)

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به صورت مشترک و همزمان انجام می گیرد ، دفترچه راهنمای ثبت نام نیز مشترک است و رشته های بدون کنکور سراسری در دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … در این دفترچه درج شده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

  • ثبت نام و پذیرش در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی داوطلب صورت می پذیرد.
  • دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید در تمام رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش و یا اخذ آن حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹  ، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و دارا بودن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) شرط اصلی ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی می باشد.
  • فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند ، حق ثبت نام در این دوه از پذیرش را ندارند.
  • داوطلبان مجاز هستند بدون در نظر گرفتن نوع مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود و بر اساس علاقمندی  در یکی از رشته های بدون کنکور در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.
  • دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ می باشند ولی باید پس از امتحانات نهایی و دریافت کارنامه ، معدل کتبی خود را در فرم اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
  • داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور پذیرش شده اند و با شرکت در سراسری ۹۹ در یکی از رشته محل های با کنکور پذیرفته شوند ، فقط مجاز هستند که در یک کد رشته محل ثبت نام نمایند و به عبارت دیگر امکان تحصیل همزمان در هر دو رشته پذیرفته شده وجود ندارد.
  • دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه ، مجاز هستند که بدون انصراف  از رشته و دانشگاه خود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را انجام دهند و پس از پذیرش نهایی ، انصراف دهند . البته این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبلی خود را ندارند.

میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

تجصیل در دانشگاه غیرانتفاعی با پرداخت شهریه همراه می باشد که میزان شهریه معمولا سالانه ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش دارد :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشیفنی مهندسیعلوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)۴۸۰/۰۰۰الی

۵۵۰/۰۰۰

۳۸۰/۰۰۰الی

۴۴۰/۰۰۰

شهریه هر واحد پروژه (تومان)۸۰/۰۰۰۸۰/۰۰۰
شهریه متغیر (تومان)هر واحد درسی پایه نظری۳۵/۰۰۰۲۵/۰۰۰
هر واحد درسی اصلی تخصصی۴۰/۰۰۰۳۰/۰۰۰
هر واحد درسی عمومی۲۰/۰۰۰۲۰/۰۰۰
هر واحد درسی عملی۳۰/۰۰۰۲۵/۰۰۰

شهریه دوره های کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشیفنی مهندسیعلوم انسانی
شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)۴۷۰/۰۰۰الی

۴۹۰/۰۰۰

۳۸۰/۰۰۰الی

۴۱۰/۰۰۰

شهریه متغیر (تومان)هر واحد پروژه۷۰/۰۰۰الی

۸۰/۰۰۰

۷۰/۰۰۰الی

۸۰/۰۰۰

هر واحد درسی عمومی۲۲/۰۰۰۲۰/۰۰۰
هر واحد درسی پایه نظری۳۰/۰۰۰۲۵/۰۰۰
هر واحد درسی اصلی تخصصی۳۶/۰۰۰۳۰/۰۰۰
هر واحد عملی۳۰/۰۰۰۲۵/۰۰۰

مطالب پشنهادی برای مطالعه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۹۹
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹
شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.