خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه”] 

دانشگاه آزاد برای جذب دانشجو در رشته های تحصیلی خود ، دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه را برای ثبت نام در نظر گرفته است لذا داوطلبانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه نشوند می توانند برای ثبت نام رشته های ترم بهمن ماه دانشگاه آزاد اقدام نمایند. ثبت نام در ۴ مقطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته انجام می گیرد که در ادامه توضیحات بیشتری ذکر شده است.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۸ اواخر دی ماه می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۸

با توجه به اینکه در سال گذشته ثبت نام ورودی بهمن ماه دانشگاه آزاد ۹۸ به صورت حضوری انجام گرفت ممکن است در سال جاری نیز ثبت نام به صورت حضوری و از طریق واحدهای پذیرنده دانشجو انجام بگیرد اما اگر ثبت نام به صورت اینترنتی انجام بگیرد داوطلبان باید برای انجام ثبت نام خود به سایت azmoon.org مراجعه کند.

  • پس از وارد شدن به سایت azmoon.org ابتدا باید هزینه ثبت نام را از طریق خرید کارت اعتباری واریز نمایید بنابراین در قدم اول بر روی لینک خرید سریال ثبت نام کلیک کنید.

نکته : توجه داشته باشید که کارت اعتباری مربوط به مقطع خود را خریداری نمایید برای مثال اگر قصد انتخاب رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته را دارید کارت اعتباری مربوط به این مقصد را خریداری کنید.

  • پس از وارد شدن به صفحه پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ، اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت و رمز دوم اینترنتی و .. می باشد را وارد نمایید و پس از کلیک بر روی گزینه تایید و پرداخت ، وجه مورد نظر از حساب شما کسر می شود.
  • حال که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را پرداخت کردید شماره سریال ۱۲ رقمی پرداخت به شما ارائه می شود و در صورتی که پرداخت هزینه با موفقیت انجام نگیرد شماره سریال به شما ارائه نمی‌شود. شماره سریال پرداخت ارائه شده را یادداشت کنید و از آن برای ورود به صفحه ثبت نام باید استفاده کنید.
  • پس از پرداخت هزینه نوبت به ثبت‌نام می‌رسد و برای این منظور باید مجددا به صفحه اصلی سامانه برگردید و بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید توجه داشته باشید که بر روی لینک ثبت نام مقطع مربوطه خود کلیک کنید برای مثال اگر می خواهید ثبت نام کارشناسی پیوسته را انجام دهید بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۸ کلیک کنید.
  • در مرحله اول ورود به سامانه ثبت نام باید شماره سریالی که با خرید کارت اعتباری از سامانه دریافت کرده اید را در کادر ظاهر شده درج کنید و پس از کلیک بر روی گزینه تایید ، وارد صفحه ثبت نام خواهد شد.
  • حال که فرم ثبت نام را دریافت کرده اید ابتدا باید یک قطعه عکس ۴*۳ خود را که دارای فرمت jpg می باشد و در محل خواسته شده بارگذاری نمایید.
  • در مرحله بعد و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده نظیر نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و …  باید فرم را با کد رشته های مورد علاقه خود را تکمیل نمایید.

نکته : نکته برای اطلاع از رشته های ارائه شده باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع خود را انتخاب و از طریق سایت دانلود کنید.
نکته : هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته محل می باشد.

  • پس از تکمیل فرم ثبت نام و درج رشته ها می توانید بر روی گزینه تایید کلیک کنید و از شماره سریال پیگیری که به شما ارائه می شود پرینت تهیه نمایید.

توجه داشته باشید که شما تا آخرین روز ثبت نام مهلت دارید که فرم ثبت نامی خود را ویرایش نمایید ویرایش های نظیر درج رشته های بیشتر حذف برخی از رشته ها جابجایی رشته ها و …

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۸

برای اطلاع داوطلبان از شرایط و ضوابط و مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین کد رشته های تحصیلی ارائه شده در واحدهای دانشگاهی سطح کشور دفترچه تحت عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه منتشر می گردد که داوطلبان برای دانلود دفترچه باید به سایت آزمون داد و اجرایی مراجعه نمایند نکته‌ای که قابل ذکر است این است که هر داوطلب باید دفترچه مربوط به مقطع خود را دانلود کند زیرا برای هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته کاردانی ناپیوسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور جداگانه‌ای توسط سایت آزمون منتشر می گردد.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه

شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۸

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه راهنمای ثبت نام درج می شود که برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت و به شرح زیر هستند :

کارشناسی پیوسته

  • دارا بودن دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی
  • دارا بودن دیپلم دوازدهم نظام جدید تمامی رشته ها
  • دانش آموختگان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می باشند ، حق ثبت نام این دوره را نخواهند داشت.
  • دارندگان مدرک کاردانی ، در صورت تمایل می توانند ثبت نام این دوره را انجام دهند.
  • هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته می باشد.

کارشناسی ناپیوسته

  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات
  • داوطلبانی که در گذشته در مقطع کارشناسی پیوسته در حال تحصیل بوده اند ولی بنا به دلایلی در مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند می توانند ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند اما باید دروس جبرانی را بگذرانند.
  • فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی ، در صورتی که طرح نیروی انسانی خود را به اتمام رسانده باشند می توانند ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته را انجام دهند.
  • کلیه داوطلبان می توانند حداکثر ۲۰ کد رشته انتخاب کنند.

کاردانی پیوسته

  • دارا بودن دیپلم ۳ ساله فنی حرفه ای ، کاردانش یا نظری
  • داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشند ، مانعی برای ثبت نام در این دوره نخواهند داشت.
  • فارغ التحصیلان رشته های نظری در صورت انتخاب رشته ای غیر همنام با رشته دیپلم ، ملزم به گذراندن دروس پیش نیاز و جبرانی (حداکثر ۱۲ واحد) می باشند.
  • فارغ التحصیلان رشته های کاردانش و فنی حرفه ای ، فقط می توانند در رشته های همنام با مدرک دیپلم خود ثبت نام کنند.
  • هر داوطلب می تواند حداکثر ۲۰ کد رشته در گروه آزمایشی مورد نظر ، انتخاب کند.

کاردانی ناپیوسته

  • دارا بودن دیپلم کامل نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی
  • فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می باشند ، مجاز به ثبت نام این دوره نمی باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ، می توانند مجددا ثبت نام این دوره را انجام دهند.
  • تعداد انتخاب های داوطلبان حداکثر ۲۰ کد رشته می باشند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
 لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
 لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

[banner]

[contact_info title= “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر پذیرش بالغ بر ۸۵ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.