خانه / کنکور سراسری / تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری
تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری

[contact_info title= “تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری”]

هر ساله ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را دارند ، باید در زمان ثبت نام  کنکور سراسری  وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور در جهت رفاه حال داوطلبانی که در مهلت تعیین شده  ، موفق به ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ نشده اند ، بازه زمانی چند روزه ای در نظر گرفته و لینک ثبت نام را فعال نگه می دارد و در مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ علاوه بر تکمیل فرم اینترنتی امکان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ نیز برای داوطلبان فراهم است.

[point1 title= “در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمام داوطلبان مجاز خواهند بود که اطلاعات ثبت نامی خود را نیز ویرایش نمایند..”]

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

با وجود اینکه مهلت ثبت نام کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش توسط اطلاعیه هایی به داوطلبان اطلاع رسانی می شود، ولی باز هم هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلیل اطلاع نداشتن از زمان  ثبت نام ، از شرکت و نام نویسی در این آزمون جا می مانند و به عبارتی موفق به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده نمی شوند به همین دلیل سازمان سنجش علاوه بر مهلت اولیه ، فرصت دیگری را  تحت عنوان زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

در سال ۹۹ ثبت نام کنکور سراسری از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه خواهد داشت و ممکن است همانند سال گذشته لینک ثبت نام حداکثر تا ۳ روز پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده ، فعال باشد البته در سال گذشته زمان مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۹ تا ۲۲ اسفند ماه بوده است که پیش بینی می شود در سال جاری نیز در اسفند ماه فرصت مجدد ثبت نام را داشته باشیم در صورت تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰  ، اخبار مربوطه از طریقکانال تلگرام کنکور الومشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

برای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد باید به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمام سنجش آموزش کشور اقدام نمایید. داوطلبان پس از وارد شدن به سایت sanjeshp.ir ابتدا باید دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایند در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری مواردی مانند زیر درج شده است که آگاهی از آن ها الزامی است :

داوطلبان پس از اطلاع از تمامی موراد فوق می بایست هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایند و سپس با بارگذاری مدارک لازم ، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند.

نکات مهم

  • داوطلبانی که در زمان اولیه ثبت نام کنکور سراسری با واریز وجه هزینه ثبت نام کنکور سراسری را واریز نموده اند ، نیازی به واریز مجدد هزینه ندارند و با همان سریال اعتباری می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
  • داوطلبان برای شرکت در آزمون رشته یا رشته های شناور ، باید کارت اعتباری مجزا خریداری نمایند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

همزمان با مهلت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته می شود کلیه داوطلبانی که در زمان تعیین شده اولیه ثبت نام کرده اند ، این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. از این رو به کلیه داوطلبان توصیه می شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور فرم ثبت نام خود را دریافت و آن را با دقت کنترل نمایند تا در صورت اشتباه بودن اطلاعات آن ها را تصحیح کنند. لازم به ذکر است که برای ویرایش ثبت نام کنکور سراسری نیازی به واریز هزینه نمی باشد و با استفاده از شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام می توان فرم را دریافت و آن را ویرایش نمود.

داوطلبان پس از مطالعه مطلب فوق می توانند برای دریافت مشاوره کنکور سراسری در زمینه های ثبت نام ، انتخاب رشته و … با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

محرومیت از کنکور سراسری
تاثیر سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی در کنکور سراسری
دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
شرایط ترمیم معدل در کنکور سراسری 
نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری
بودجه بندی کنکور
بهترین منابع کنکور 
تاثیر معدل در کنکور

[konkor]

[contact_info title= “تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.