خانه / دکتری / تاریخ برگزاری آزمون دکتری
تاریخ-برگزاری-آزمون-دکتری

تاریخ برگزاری آزمون دکتری

تاریخ-برگزاری-آزمون-دکتری
تاریخ-برگزاری-آزمون-دکتری
[contact_info title= “تاریخ برگزاری آزمون دکتری”]

هر ساله رقابت در آزمون دکتری سخت تر می شود و دلیل آن این است که هر ساله به تعداد داوطلبان آزمون دکتری افزوده می شود. از این رو داوطلبان جهت انجام برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۰، طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره، پیگیر زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ هستند. به همین دلیل لازم دانستیم در این مطلب پاسخگوی پرتکرارترین سوالات داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ از جمله تاریخ برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰ و … باشیم.

تاریخ برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۰، ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ آذر ۹۹ انجام خواهد شد. زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰، به احتمال زیاد فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود. به محض مشخص شدن زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا چنانچه زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۰ تغییر یابد، اطلاع رسانی های لازم را از طریق همین مطلب انجام خواهیم داد. لازم به ذکر است که علاوه بر سایت الومشاوره، با عضویت در کانال تلگرام دکتری نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار آزمون دکتری ۱۴۰۰ باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

از آن جا که آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است، بنابراین دیگر همچون سال های قبل نیازی به دریافت دو کارت ورود به جلسه نمی باشد. کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد. جهت دریافت کارت، پس از مراجعه به سایت مذکور بر روی گزینه “دکترای تخصصی” در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده بر روی لینک “کارت شرکت در آزمون ورودی دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰” کلیک نمایید. سپس جهت دریافت کارت ورود به جلسه چهار روش پیش روی شما قرار می گیرد :

روش اول : شماره پرونده + شماره سریال ثبت نام

روش دوم : شماره پرونده + کدپیگیری ثبت نام

روش سوم : شماره پرونده + کدملی

روش چهارم : شماره پرونده + شماره داوطلبی

یکی از روش های مذکور را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری برای شما به نمایش درآمده و اقدام به تهیه پرینت از آن نمایید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۰

ممکن است هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود، متوجه ایراداتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه شوید. لازم به توضیح است که همزمان با فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سنجش، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان فراهم می شود و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد زیر می توانند با وارد شدن به سامانه سنجش و کلیک بر روی لینک “ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری” اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش

چنانچه ایراد کارت در اطلاعاتی همچون نام و نام خانوداگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد و هیات علمی (مربی، آموزشی، رسمی) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی باشد، با ورود به سامانه سنجش و کلیک بر روی لینک “ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری” امکان تصحیح اطلاعات برای شما فراهم خواهد بود.

ویرایش اطلاعات از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص

چنانچه ایراد کارت در اطلاعاتی همچون نوع معلولیت، جنسیت، زبان خارجی، عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب یا فاقد مهر بودن عکس و یا عدم مغایرت سهمیه باشد، جهت ویرایش اطلاعات می بایست به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مراکز استان ها مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ :

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
زمان اعلام نتایج آزمون دکتری
نحوه انتخاب رشته دکتری
سایت انتخاب رشته دکتری سراسری
مصاحبه دکتری
هزینه مصاحبه دکتری

 [phdtel]

[contact_info title= “تاریخ برگزاری آزمون دکتری”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.