خانه / کنکور سراسری / برنامه ریزی کنکور تجربی

برنامه ریزی کنکور تجربی

برنامه ریزی کنکور تجربی
برنامه ریزی کنکور تجربی

[contact_info title= ” برنامه ریزی کنکور تجربی “] 

همانطور که می دانید در میان داوطلبان کنکور تجربی رقابت برای پذیرش در رشته های علوم پزشکی بسیار زیاد است و در این راه تنها داوطلبانی موفق خواهند شد که تمام تلاش خود را به کار گرفته و با داشتن یک برنامه ریزی اصولی به سمت هدف خود پیش می روند.

شاید هنگامی که صحبت از برنامه ریزی می شود ذهن شما فقط به سمت برنامه ریزی روزانه ، هفتگی یا ماهانه برود که هدف از آن فقط مطالعه تمام کتاب های درسی باشد اما باید بدانید که برنامه ریزی کنکور تجربی دارای ابعاد مختلفی مانند استفاده از بهترین منابع کمک آموزشی ، شرکت در آزمون های آزمایشی ، اطلاع از شیوه مطالعه هر یک از دروس و … تشکیل شده است که باید همه ی آن ها را در نظر گرفت. 

این مطلب را به برنامه ریزی کنکور سراسری تجربی اختصاص داده ایم و در آن به مواردی مانند بهترین منابع ، نمونه برنامه ریزی روزانه و هفتگی و دیگر موارد پرداخته ایم که با مطالعه آن می توانید اطلاعات جامعی را کسب کنید.

تهیه بهترین منابع کمک آموزشی کنکور تجربی

دروس عمومی

برای دروس عمومی تنها تهیه یک منبع کمک آموزشی  برای هر درس کافی است زیرا اصل اول در مطالعه دروس عمومی تسلط بر کتاب های درسی می باشد و منابع کمک آموزشی تنها برای تمرین و مرور بیشتر توصیه می شود. در ادامه تعدادی از کتاب های پرطرفدار ذکر شده است که می توانید آن ها را تهیه کنید.

زبان و ادبیات فارسی

  • ادبیات موضوعی گاج
  • ادبیات جامع خیلی سبز
  • املا و واژگان : نشرالگو
  • آرایه : هفت خان خیلی سبز
  • زبان فارسی : پنج بحث زبان فارسی الگو
  • قرابت معنایی : نشار الگو یا نشر دریافت
  • تاریخ ادبیات : نشر الگو ، لقمه مهر و ماه

زبان عربی

  • جامع خیلی سبز غزال موسوی
  • عربی کامل گاج
  • عربی مبتکران ایادفیلی

فرهنگ و معارف اسلامی

  • جامع میکروطبقه بندی گاج
  • جامع خیلی سبز

زبان انگلیسی

  • جامع خیلی سبز
  • جامع مبتکران

دروس اختصاصی

زمین شناسی

  • خیلی سبز
  • مهر و ماه

زمین شناسی

زیست شناسی

  • زیست شناسی جامع گاج
  • زیست شناسی خیلی سبز
  • فاگوزیست
  • نشرالگو

ریاضیات

  • جامع خیلی سبز
  • میکروطبقه بندی گاج
  • ای کیو گاج

فیزیک

  • انتشارات مهر و ماه
  • انتشارات خیلی سبز
  • قلم چی
  • گاج
برنامه ریزی کنکور تجربی

شیمی

  • مبتکران
  • خیلی سبز
  • نشرالگو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین منابع کنکور سراسری تجربی بر روی لینک کلیک کنید.

شرکت در آزمون های آزمایشی و مزایای آن ها

سوالی که همواره ذهن داوطلبان را به خود درگیر می کند این است که آیا در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم یا نه ؟ در پاسخ باید بگوییم که نمی شود که یکسال مشغول درس خواندن بود اما خود را در یک آزمون رسمی مورد سنجش قرار نداد و همیشه باید این احتمال را در نظر گرفت که شاید شیوه مطالعه و یادگیری شما اشتباه است که تنها با شرکت در آزمون آزمایشی متوجه آن شوید.

قرار گرفتن در فضای رقابتی و مشابه کنکور سراسری ، تحلیل اطلاعات علمی ، افزایش مهارت تست زنی و … از جمله مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی می باشد و شما با حضور در آزمون و تحلیل کارنامه خود متوجه خواهید شد در کدام مباحث دارای نقاط ضعف و قوت هستید.

در حال حاضر موسسات زیادی در حال برگزاری آزمون های آزمایشی می باشند که در صدر آن ها موسسات قلم چی ، گزینه دو و گاج قرار دارند که از لحاظ جامعه آماری و طرح سوالات استاندارد ، معقول تر هستند این موسسات در کنار برگزاری آزمون ، برنامه ریزی درسی برای مطالعه دروس را نیز به داوطلبان ارائه می دهند و سوالات هر آزمون فقط از برنامه ارائه شده ، مطرح می گردد.

تحلیل کارنامه پس از آزمون و بررسی پاسخ نامه ، شما را با تکنیک مخصوص به حل هر سوال آشنا می کند و می توانید با رفع نقاط ضعف خود ، برای شرکت در آزمون بعدی آماده تر باشید.

اطلاع از شیوه مطالعه هر یک از دروس عمومی و اختصاصی

بهترین روش مطالعه هر درس از فردی به فرد دیگر متفاوت است ممکن است بهترین روشی که یک داوطلب به کار می گیرد ، برای فردی دیگر بدترین روش باشد و یا بالعکس ؛ بنابراین هر داوطلب بایستی شیوه مطالعه خود را برای هر یک از دروس بیابد و بداند که با چه روش مطالعه ای در یک درس موفق تر است.

نحوه مطالعه زبان و ادبیات فارسی

درس زبان و ادبیات فارسی یک درس چند موضوعی که شامل قرابت معنایی ، آرایه ها ، املاء ، لغت و … می باشد و مهم ترین نکته ای که برای مطالعه این درس باید در نظر بگیرید ، موضوعی خواندن آن است برای مثال بخش قرابت معنایی جداگانه ، بخش آرایه ها جداگانه و به همین ترتیب پیش بروید

برای تسلط در مباحث درس ادبیات فارسی به خصوص در بخش قرابت معنایی ، تست زنی بسیار تاثیرگذار است مطمئنا هر چقدر بیشتر تست کار کنید ، با تله های تستی بیشتری نیز آشنا می شوید . بعد از اینکه به یک تست پاسخ دادین ، صرف اینکه جواب شما درست یا اشتباه باشد ، حتما پاسخ نامه تشریحی را بررسی کنید زیرا امکان دارد طراح تست از روش ساده تری برای رسیدن به پاسخ صحیح استفاده کرده باشد که شما تا به الان با آن آشنا نبوده اید.

نحوه مطالعه عربی

ریشه اصلی عدم موفقیت داوطلبان در درس عربی و مابقی دروس در ضعف پایه ای آن هاست بنابراین کاری که باید انجام داد این است که از پایه شروع به مطالعه نمود. درس عربی از آن دست درس هایی است که باید در برنامه روزانه قرار داده شود و نیازی هم نیست که زمان زیادی برای این کار اختصاص داد و با روزی ۳۰ دقیقه مطالعه این درس میتوان به سطح معقولی رسید.

اولین مبحثی که برای مطالعه درس عربی بایستی شروع شود ، مباحث پایه دهم می باشد زیرا شما باید قواعد پایه این درس رو خیلی خوب و دقیق یاد بگیرید و سپس به سراغ پایه های بالاتر بروید. تست های درس عربی شامل ۲۵ سوال بخش های ترجمه و تعریب ، قواعد و درک مطلب تشکیل شده است که سالانه ۸ الی ۹ تست یعنی ۳۲ الی ۳۶ درصد به تست های ترجمه اختصاص یافته است و شما  می توانید با یادگیری تکنیک های حل سوالات ترجمه ، به راحتی درصد ۳۶ این بخش را کسب کنید.

نحوه مطالعه دین و زندگی

بیشترین تست های طراحی شده در درس دین و زندگی ، از بخش آیات و روایات می باشد بنابراین شما باید بیشترین تسلط را در این بخش داشته باشید. برای مطالعه این درس ابتدا کتاب درسی را بند به بند و پاراگراف به پاراگراف مطالعه کنید و پس از یادگیری کتاب درسی ، به سراغ کتاب کمک آموزشی بروید اکثر کتاب های کمک آموزشی آیات و روایات را به خوبی مورد تحلیل و بررسی قرار داده اند اما توصیه ما به شما ، کتاب جامع دین و زندگی گاج نقره ای است.

لازمه تسط و تثبیت شدن مطالب در حافظه ، تمرین و تست زنی زباد است و توصیه می شود هفته ای ۲ الی ۳ ساعت به تست زدن این درس اختصاص دهید تعداد تست ها اصلا اهمیتی ندارد ، چرا که هدف از این تست ها یادگیری می باشد.

نحوه مطالعه زبان انگلیسی

درس زبان انگلیسی جز دروس فرار محسوب می شود و فقط مرور و تمرین بسیار زیاد لازمه یادگیری این درس می باشد. لغات زبان بدون تکرار از حافظه شما پاک می شوند ، اما این کار در به تسلط رسیدن هرچه زودتر شما تاثیر زیادی دارد. در کنار مطالعه لغات ، باید بتوانید لغات را در جملات انگلیسی هم به خوبی معنی کنید بنابراین از یادگیری لغات زبان در جملات نمونه غافل نشوید که می تواند تاثیر زیادی در یادگیری شما داشته باشد

پس از آنکه لغات زبان رو خیلی اصولی مطالعه کردید ، نوبت به تست زنی می رسد. اگر روال کنکور تغییر پیدا نکند ، در آزمون امسال هم ۷ تست مرتبط به لغات طراحی می شود و تست زنی تاثیر زیادی در افزایش مهارت شما دارد.

نحوه مطالعه شیمی

اولویت مطالعه درسی مانند شیمی ، کتاب درسی می باشد شما در ابتدا باید تمام مطالب حفظی و مفهومی کتاب درسی را به خوبی یاد بگیرید و سپس با حل چند تست آموزشی به تسلط نسبی برسید. پس از حل تست های آموزشی بایستی از منبع کمک آموزشی استفاده کنید و در ابتدا با مطالعه درسنامه ریز به ریز نکات را بیاموزید و اگر نکته ای تازه ای را آموختید ، حتما آن را در حاشیه کتاب درسی خود یادداشت کنید.

پس از حاشیه نویسی و مطالعه دوباره کتاب درسی ، نوبت به حل تست های زماندار می رسد برای مبحثی که مطالعه کرده اید ، ۳۵ تست انتخاب کنید و ۳۰ دقیقه زمان نیز برای حل آن ها در نظر بگیرید و حتما سعی کنید در این زمان به تمام سوالات با دقت پاسخ دهید. اولویت اول برای تست ، تست های کنکوری چند سال اخیر می باشد و پس از آن تست های تالیفی استاندارد و نزدیک به سبک کنکور سراسری.

نحوه مطالعه زیست شناسی

در قدم اول هر مبحثی را که می خواهید مطالعه کنید ، به صورت طوطی وار و فقط در جهت آشنایی کلی با مبحث مطالعه کنید تا بدانید مبحث در ارتباط با چه موضوعی است و شما قرار است چه چیزی یاد بگیرید. (گیاهی ، جانوری ، بدن انسان و …). پس از مطالعه روزنامه وار ، حال نوبت عمیق خوانی است ؛ بند به بند و پاراگراف به پاراگراف باید به دقت بررسی شود و سعی داشته باشید بر روی مطالبی که میخوانید تفکر کنید تا ارتباط آن مبحث را با سایر مباحث بیایید و فقط به فکر تموم کردن مطالعه نباشید.

قسمت هایی را که فکر می کنید مهم تر هستند ، با هایلایت های رنگی مشخص کنید تا در زمان مرور کار شما آسان تر شود. پس از تسلط نسبی بر روی کتاب درسی می توانید از کتاب کمک آموزشی استفاده کنید ، در انتخاب کتاب کمک آموزشی افراط به خرج ندهید و تنها به داشتن یک کتاب مناسب با توانایی و بهره هوشی خود بسنده کنید. در کتاب کمک آموزشی ممکن است نکاتی مطرح شده باشد که شما در زمان مطالعه کتاب درسی متوجه آن ها نشده باشید این نکات را با دقت بررسی کنید و حتما در کتاب درسی یادداشتشان کنید تا هر بار که کتاب خود را باز کنید ، آن ها را ببینید و از حافظه شما پاک نشود.

حدود ۲۴ ساعت پس از مطالعه مبحث ، به سراغ تست زنی روید در مرحله اول که می خواهید تست بزنید ، از تست های کنکوری و سپس از تست های تالیفی که نزدیک به سبک کنکور است حل کنید. برای حل تست ها زمان تعیین نکنید و فقط سعی داشته باشید پاسخ درست را بیابید.

پس از تسلط صد در صدی بر مباحث و حل تست های آموزشی ، نوبت به حل تست های زمان دار می باشد شما قرار است ۵۰ سوال زیست شناسی در ۳۶ دقیقه زمان پاسخ دهید و به عبارتی برای پاسخگویی به هر سوال زمانی کمتر از ۱ دقیقه وقت دارید بنابراین باید سرعت و مهارت خود را در تست زنی افزایش دهید. برای حل تست های زماندار در یک مبحث می توانید ۵۰ تست انتخاب کنید که این ۳۰ تست ترکیبی از سوالات کنکوری و تالیفی باشد و سعی کنید ظرف مدت ۴۰ دقیقه به همه ی سوالات پاسخ دهید.

نحوه مطالعه فیزیک

فیزیک هم مانند درس ریاضی دارای فرمول و نکات بسیار زیاد است و به دلیل حجیم بودن مطالب ، احتمال فراموشی آن وجود دارد و باید در فواصل زمانی مشخص مرور و تکرار شوند. پس از مطالعه دقیق کتاب درسی ، ابتدا چند تست آموزشی حل کنید تا بدانید که تا چه حد مطالب را فراگرفته اید و اصلا به فکر درست حل کردن تست نباشید زیرا هدف تنها ارزیابی آموخته هایتان می باشد حال پس از حل این تست ها ، پاسخ نامه را با دقت بررسی کنید و اگر نکته  جدیدی را دیدید ، آن را در کتاب درسی خود یادداشت کنید.

در درس فیزیک تست زدن بسیار مهم است شما تنها با حل تست های بسیار زیاد می توانید با شیوه طراحی سوالات و تکنیک های پاسخگویی هر سوال آشنا شوید حداقل سعی شود هفته ای ۱۰ ساعت مطالعه فیزیک در برنامه ریزی درسی گنجانده شود.

نحوه مطالعه ریاضی

یکی از مشکل ترین درس اکثر داوطلبان کنکور تجربی درس ریاضی است که از آن ۳۰ سوال طراحی می شود برای اینکه مباحث درس ریاضی برای همیشه در ذهن شما تثبیت شود و بتوانید همیشه تست های این درس را به درستی پاسخ دهید ، باید در دوره های زمانی نزدیک به هم برای مرور این مبحث زمان اختصاص دهید . سعی کنید در برنامه درسی خود روزانه یک ساعت را برای مرور نکات و فرمول های مباحث مختلف درس ریاضی ، زمان خالی داشته باشید و تست زنی هم از بهترین روش های مرور محسوب می شود که می تواند بازدهی بالایی داشته باشد

برنامه ریزی کنکور سراسری تجربی

قطعا همه ی شما می دانید که بدون داشتن برنامه ریزی نمی توانید نتیجه مطلوب را کسب کنید و کمترین بهره را از زمانی که برای مطالعه اختصاص داده اید خواهید برد بنابراین بایستی یک برنامه ریزی اصولی و متناسب با توانمندی های خود داشته باشید تا مسیر و راه را به شما نشان دهد و در واقع هدایت گر شما باشد. اما یک برنامه ریزی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ ادامه مطلب را مطالعه کنید

متناسب با شرایط شما

مطمئنا شرایط داوطلبان با یکدیگر فرق می کند ممکن است شما فارغ التحصیل شده باشید ولی داوطلبی دیگر دانش آموز باشد و یا بالعکس. بنابراین تایمی که هر یک از داوطلبان می توانند به مطالعه اختصاص دهند ، توانمندی و بهره هوشی که هر یک از داوطلبان دارند و موارد دیگر کاملا با یکدیگر متفاوت است. لذا برنامه ریزی باید به گونه ای طراحی گردد که تمام شرایط و خصوصیات شما برای آن در نظر گرفته شود.

قابلیت انعطاف پذیری

برنامه شما باید قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد حال این عبارت یعنی چه ؟ ممکن است در طول روز اتفاقاتی غیرمنتظره بیافتد که شما نتوانید به مطالعه بپردازید بنابراین ساعاتی از هفته را خالی قرار دهید تا بتوانید دروس عقب مانده خود را آن ساعات مطالعه کنید.

سادگی و قابل انجام بودن آن

بسیاری از داوطلبان از همان ابتدا که شروع به مطالعه می کنند ، تایم مطالعاتی بالای ۱۰ ساعت را در نظر می گیرند و پس از چند روز مطالعه از درس خواندن خسته می شوند به همین دلیل توصیه می شود در روزهای اول که می خواهید مطالعه کنید از روزی ۴ الی ۵ ساعت شروع کنید و به تدریج به این ساعت اضافه نمایید.

همچنین تنوع در برنامه ریزی را نیز رعایت کنید برای مثال مطالعه همه دروس اختصاصی پشت سرهم و در یک روز کار کاملا اشتباهی است و باید برنامه مطالعاتی روزانه شما طوری باشد که هم دروس اختصاصی و هم دروس عمومی در آن گنجانده شود. مثلا دروس ریاضی ، زیست شناسی ، عربی و ادبیات در یک روز و دروس شیمی ، فیزیک ، زبان انگلیسی و دین و زندگی در روز دوم.

ضرایب دروس کنکور سراسری تجربی

ضرایب دروس کنکور سراسری تجربی به شرح جداول زیر است و شما با استفاده از ضرایب دروس می توانید از اهمیتی که هر یک از آن ها دارند ، مطلع گردید :

ضرایب دروس عمومی

زبان و ادبیات فارسیفرهنگ و معارف اسلامیزبان عربیزبان های هارجی
۴۳۲۲

 

ضرایب دروس اختصاصی

نام دروس / زیر گروهزیر گروه ۱زیر گروه ۲زیر گروه ۳زیر گروه ۴زیر گروه ۵

زمین شناسی

۰۱۴۱۱

ریاضی

۲۳۳۴۳

زیست شناسی

۴۴۲۲۲

فیزیک

۲۲۲۳۲

شیمی

۳۴۲۲۲

 

[konkor]

[contact_info title= ” برنامه ریزی کنکور تجربی “] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

۱۰۸ نظر

  1. با سلام
    من لیسانس شیمی محض هستم و بعد از سال ها دوری از درس ، امسال می خوام کنکور تجربی شرکت کنم و هدفم پزشکی یا دارو سازی هست، با توجه به این ک شیمی خیلی خوب بلدم و چون تو دانشگاه ریاضی عمومی و فیزیک پایه رو پاس کردم ریاضی و فیزیک هم بلدم تاحدودی ، روزی ۴-۵ ساعت درس بخونم میتونم قبول شم؟و با توجه ب اینکه شبا اصلا خواب ندارم و تا صبح بیدار می مونم،شب ها می تونم درس بخونم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله شما با یک برنامه ریزی منسجم و تسلطی که در دروس شیمی و ریاضی و فیزیک دارید در صورتی که بر روی دروسی همچون زیست که ضرایب بالاتری دارد نیز تمرکز نمایید شانس پذیرش خوبی خواهید داشت.

  2. با وجود ی بچه کوچیک نمیتونم تو ازمونای ازمایشی شرکت کنم میتونم تو خونه خودم ازمون بگیرم از خودم هر ٢ هفته یکبار ازمون های قلم چی؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله در صورت نداشتن شرایط شرکت در آزمون های آزمایشی می توانید در منزل نیز این آزمون ها رو از خود بگیرید.

  3. سلام. من یازدهم تجربی هستم. آزمون های قلم چی رو شرکت می کنم. در رابطه با فاصله دو هفته ای آزمون ها دچار مشکل شدم.
    من تا الان هر دو هفترو هم میخوندم و هم تست میزدم اما بعضی تست هام از اون بودجه بندی ای که برای خودم کرده بودم اضافه میموند و وقت نمیکردم حل کنم.
    تصمیم گرفتم هفته اول رو مطالعه کتاب درسی رو داشته باشم کامل و هفته دوم رو تست کار کنم. این رو هم بگم که من اکثر تست های آزمون رو بلدم اما درصد های پایینم فقط به دلیل یادگیری ناقص یا وقت کم آوردن بود. میانگین ترازم ۵٨٠٠
    نظر شما درباره فاصله بین دو هفته ای آزمون ها چیه?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در خصوص فاصله زمانی آزمون ها نظرات مختلفی وجود دارد ولی به طور کلی شرکت در آزمون یک الی دو بار در ماه توصیه می شود.

  4. سلام‌ ممنون‌ از راهنمایی هاتون ببخشید می خواستم بدونم چطور باید فیزیک‌ و زیست‌ و شیمی‌ رو بخونم؟ اللخصوص فیزیک

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در سهای مد نظر به حل تمرین های بیشتری نیاز دارند حتما بعد از مطالعه سراغ تست نرید اول تعداد تمرین های خود را زیاد کنید و تکرار و مرور اینها راه حل های مناسب برای یادگیری هستن برای پیاده کردن این راهکار سعی کنید با یک مشاور متخصص در ارتباط باشید.

  5. ناهید کرمی

    من دیپلم ریاضی دارم و دانشجوی رشته کامپیوتر هستم قصد اصراف دارم و تمایل دارم کنکور انسانی شرکت کنم . نیاز به راهنمایی برای اولویت بندی درس های رشته انسانی دارم و به نظر شما در این مدت می تونم به رشته دلخواهم برسم؟با توجه به اینکه تا به حال اصلا شروع نکردم!!

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله چنانچه شما از هم اکنون نیز برای کنکور انسانی برنامه ریزی داشته باشید شانس خوبی خواهید داشت و بهتر است که تمرکز بیشتری بر روی دروسی همچون ادبیات و عربی که ضرایب بالاتری دارند داشته باشید.

  6. سلام خسته نباشین
    ممنون بابت توضیحات خوبتون من کارشناسی کشاورزی دارم وچندسالی ازدرس دوربودم امسال تصمیم دارم کنکورتجربی شرکت کنم برای پرستاری یاپزشکی میتونین راهنمایی کنین ..
    باتشکر

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بهتر است که شما با یک برنامه ریزی درست و منسجم و ساعات مطالعه کم شروع کرده و تمرکز بیشتری بر روی دروس عمومی و درس زیست داشته باشید و به مرور ساعات مطالعه خود را بیشتر کرده و از ستس زنی و شرکت در جلسات کنکورهای آزمایشی نیز غافل نشوید.

  7. سلام خسته نباشید
    من نمی دونم اول دوم و پیش و تموم کنم بعد برم سوم و تموم کنم می شه راهنمایی کنید?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بهتر است که روند مطالعه شما به ترتیب سال های مدرسه باشد نه از آخر به اول.

  8. سلام .. رشتم تجربیه و هنوز شروع نکردم برای کنکور و تو هیچ ازمونی مثل سنجش و قلمچی شرکت نمیکنم .. واقعا گیج شدم و نمیدونم از کجا و چه جوری شروع کنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      آزمون های سنجش شباهت بیشتری به استاندر کنکور سراسری دارند و میتوانید از آنها استفاده نمایید. برای پذیرش در کنکور تجربی بهتراست که هرچهع سریعتر تصمیم خود را گرفته و با یک برنامه ریزی درست مطالع خود را آغاز نمایید.

  9. با سلام ،ببخشید من سال قبل کنکور تجریی دادم و نتونستم موفق باشم‌متاسفانه ولی امسال دارم برای کنکور ریاضی میخونم ،میخواستم ازتون راهنمایی بخوام که باید چجوری دروسم رو بخونم؟چطور برنامه ریزی کنم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما در وهله اول می بایست دلایل موفق نشدن و نقاط ضعف خود را در کنکور سال قبل شناسایی نمایید و در صورت لزوم نحوه مطالعه و برنامه ریزی خود را تغییر دهید.

  10. سلام خسته نباشید ببخشید بازم سوال می پرسم .
    من سال دوازدهم هستم و از اول سال تحصیلی شروع کردم الان هم روز های مدرسه ۶ الی۷ساعت و روز های تعطیل ۱۱ الی ۱۲ ساعت می خونم . می خوام بدونم با اینکه زمان زیادی برای درس می زارم چرا تراز قلم چی من اونی که می خواهم نمیشه؟؟؟
    اگه راهنمای کنین من رو ممنون می شم.

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      آزمون های قلم چی تا حذودی از استاندارد سوالات کنکوری دور است و بهتر است برای رسیدن به تراز بالا بر روی دروسی که ضرایب بالاتری دارند تمرکز بیشتری داشته باشید.

  11. سلام وقتتون بخیر.قبل از هر چیز به شما و تمامی دوستانی که زحمت می کشین و کلی مطلب در اختیارمون میزارین خسته نباشید میگم.من دوسال پشت کنکور موندم البته فکر م یکنم نه هدف درستی داشتم نه برنامه ی خوبی واسه همین نتیجه ای نداشت بعد رشته ی مهندسی پزشکی رو انتخاب کردم الان ترم ۳ هستم ولی حس میکنم بازم دارم برمی گردم به سال های قبل و علاقم به رشته ی دندانپزشکی.می خوام تو کنکور ۹۹ شرکت کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم باید از صفر شروع کنم ولی چجوری؟؟؟؟ می تونم به همه چیز برسم؟؟؟دارم دیر شروع میکنم؟ میشه یه راهنمایی کوچیک بکنید؟کنکور ۹۹ خیلی برام مهمه

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای قبولی در رشته دندان پزشکی نیاز به رتبه و تراز بسیار خوبی دارید و میبایست با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و در این تایم کم باقی مانده حداقل روزی ۱۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشید البته به همراه تست زنی و استفاده از منابع کنکوری مهم و کاربردی.

  12. هستی پوران

    سلام من سال دوازدهمم و می خوام فقط کنکور زبان شرکت کنم و هنوز شروع نکردم برای برنامه ریزی نیاز به کمک دارم?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای موفقیت در کنکور زبان داشتن پیش زمینه آشنایی با زبان بسیار حائز اهمیت است و دارا بودن منابع کمک آموزشی مناسب نیز تاثیر گذار خواهد بود.

  13. در مورد کنکور اختصاصی زبان راهنمایی می خواستم و تازه می خوام شروع به مطالعه کنم بعد از تقریبا ۱۴ سال. کلانمی دونم چه درسی را چقدر و وقت بگذارم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای قبولی در کنمور زبان علاوه بر آمادگی در دروس عمومی حتما می بایست پیش زمینه کافی . اطلاعات درست از زبان انگلیسی را به خصوص دارا باشید و از منابع کنکوری مفید و نمونه سوالات دوره های قبل کمک بگیرید.

  14. سلام خسته نباشید من ارشد معماری هستم دارم اماده می شم و شروع کنم برای کنکور تجربی مروری داشتم بر مطلالب کتاب ها می بینم‌که سخت دارم‌ متوجه می شم
    حلا به نظر شما من باید معلم بگیرم؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بلهچنانچه احساس می کنید به دلیل دوری از درس و مطالعه فهم دروس برای شما سخت است می توانید در کلاس های آمادگی کنکور سراسری شرکت نموده و یا معلم خصوصی داشته باشید.

  15. با سلام . به نظر شما می بایست در تابستان ورود به پایه دهم دروس پایه دهم مثل زیست را مطالعه کرد؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله اگر دوست داشته باشید و بتوانید پیشاپیش دروس سال جدید را مطالعه نموده و به یک آمادگی کلی برای یادگیری بهتر برسید.

  16. سلام من امیرحسین هستم . خیلی دوست دارم زمان مطالعه خودم رو بالا ببرم . رشتم تجربی دهم هستم ‌ اول سال خیلی به فکر درس بودم مخصوصا اینکه تایممو بالا ببرم حتی تا هفته ای ۲۹ ساعت هم بردم ولی تا چند وقت بعضی موقع ها دیگ نمیشه واقعا درس خوند . میشه درقالب دو الی سه خط چگونه مدیریت زمان بهم بگید چون حس می کنم اگه بدون مدیریت زمان بخونیم واقعا وقت خودمونو هدر دادیم. تشکر از همراهیتون.💙💚

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما بایستی به مرور و کم کم زمان مطالعه خود را افزایش داده و در این بین کیفیت درس خواندنتان نیز می بایست حفظ گردد.

  17. سلام ببخشید من خیلی خیلی دیر شروع به خوندن کردم الان نمی دونم چطور بخونم در واقع برنامه درست حسابی ندارم لطف می کنید راهنمایم کنید و یه برنامه از الان تا نزدیکای کنکور بدین ممنون …

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید با توجه به ویژگی های شخصیتی و موقعیت خودتان با مشاوران کنکوری ما در ارتباط بوده و از یک برنامه ریزی منسجم برای کنکور سراسری بهره مند گردید.

  18. سلام. یه برنامه برای ایام نوروز و مرور کتوب تجربی ندارین؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بهتر است که در دورنان تعطیلات نوروز به رفع اشکال و مرور مطالب مهم بپردازید.

  19. سلام من انسانی هستم قصد دارم کنکور تجربی بدم و پرستاری قبول بشم البته سراسری کمکم میکنید؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما با دیپلم انسانی هم مجاز به شرکت در کنکور تجربی هستید و می توانید با مطالعه کامل و تمرکز بر روی دروس با ضرایب بالاتر به قبولی در رشته پرستاری بیاندیشید.

  20. سلام خسته نباشید من دانشجوی رشته شیمی کاربردی هستم و دو ترم دیگه تمام میکنم و میخوام شروع کنم برای کنکور برای رشته پزشکی البته شاغل هم هستم و کل هفته روزی ۸ ساعت سرکارم و بعضی اوقات ۱ روز در هفته اف دارم .واقعا نمیدونم باید چطور و از کجا شروع کنم
    اگر منو راهنمایی کنید ممنون میشم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      همانطور که می دانید قبولی در رشته پزشکی حتما نیاز به یک برنامه ریزی درست و ساعات مطالعه کافی خواهد داشت و با شرایط فعلی شما تایم بسیار کمی برای مطالعه خواهید داشت و بهتر است در این بین یک مقدار از ساعات کاری خود کم کرده و با شرکت در کلاس های آمادگی کنکور خود را به بچه های داوطلب پزشکی برسانید.

  21. سلام خسته نباشید
    من می خوام تازه شروع کنم ، تنها مسئله ای که الان من دارم اینه ، کتاب دوم رو تموم کنم بعد برم سراغ سوم بعد پیش…یا همشونو باهم بخونم☹

  22. سلام .خسته نباشید .من دوازدهم تجربی هستم ولی توی برنامه ریزی درسیم خیلی بامشکل مواجه شدم .خواهش می کنم کمکم کنید.

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید با کمک یک پشتیبان نسبت به داشتن یه برنامه ریزی متناسب با شرایط خود اقدام نمایید.

  23. مریم حقیقت جو

    سلام من سال ۸۸ دیپلم تجربی گرفتم میخواستم امسال دوباره کنکور بدم اما تا الان موفق نشدم مطالعه ای داشته باشم اگه از الان شروع به خوندن کنم احتمالش هست بتونم یکی از رشته های پیراپزشکی قبول بشم؟۵درصد سهمیه ایثارگری هم دارم. با تشکر

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      فاصله گرفتن از ادامه تحصیل مانع موفقیت نخواهد بود. توانایی افراد در یادگیری متفاوت خواهد بود شناخت این توانایی و یادگیری منظم و بدست اوردن اطلاعات بالا در خصوص کنکور می توانند شما را در اجرای برنامه ریزی صحیح کمک کند. شما برای تعیین عملکرد خود میتوانید در آزمون های آزمایشی هم شرکت کرده تا خود را محک بزنید

  24. سلام..من دانشجوی ترم آخر رشته ی میکروبیولوژی هستم..الان توماه بهمن هستیم ومن میخوام درکنار دانشگاه شانس خودمو برای آخرین کنکور نظام قدیم۹۹امتحان کنم..به نظر شماچند درصد امکان داره تواین ۵ماه امکان قبولی رشته ی خوب وجود داره یانه!دوس دارم قاطعانه جوابمو بدین..ممنونم..

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله چنانچه شما یک برنامه ریزی متناسب ، منابع کنکوری خوب و جامع و سرعت خوبی در تست زنی داشته باشید و بتوانید حداقل روزی ۸ ساعت مطالعه داشته باشید می توانید با صرف ۵ ماه مطالعه به قبولی در رشته دلخواه فکر کنید.

  25. سلام
    خسته نباشید
    میشه لطف کنید راجب برنامه ریزی کنکور فنی هم فایلی بگذارید و توضیحاتی بدید
    با تشکر

  26. سلام مطالب تون عالیه من رشتم فنی هس کنکور سراسری۹۹تجربی ثبت نام کردم اگه امکانش هس با توجه به وقت کم کمک کنید?

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      داوطلبان گروه فنی که در کنکور تجربی شرکت می کنند بایستی توجه داشته باشند که قبولی در این کنکور مسلما به علت تعداد بالای داوطلبان رقابت بالایی میطلبد و اولویت با دانش آموزان گروه تجربی است و باید تلاش بسیار زیادی برای رسیدن به سطح آن ها و قوی نمودن پایه خود نیاز است.

  27. سلام
    سایتتون واقعا عالیه دمتون گرم
    من پایه دوازده ریاضی هستم و متاسفانه برا کنکور هنوز شروع نکردم و میخواستم این ۳ ماه و خورده‌ای ک مونده رو بخونم
    ی برنامه ریزی فشرده برا خوندن دروس پایه و امسالم میخواستم
    اگ نیاز ب پرداخت هزینه ای هم باشه مشکلی ندارم فقط خواهشا راهنماییم کنین

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید برای دریافت برنامه ریزی روزانه دقیق با مرکز الو مشاوره و مشاوران برتر ما در تماس باشید.

  28. با سلام و احترام
    من سال ۸۷ کنکور دادم و حالا مجدد میخوام کنکور بدم. می خوام از خدمتتون بپرسم که:
    ۱- آیا سال ۹۹ دو تا کنکور برگزار میشه؟ یعنی برای نظام قدیما مثل ما هم مجددا کنکور برگزار میکنن؟
    ۲-اگر ما هم باید دروس نظام جدید را بخونیم چطوری شروع کنیم؟ به چه سبکی؟
    ۳- اگر کنکور از دروس نظام قدیم هم در سال های آتی برگزار بشه چطوری شروع کنم که خیلی وقتم هدر نرود؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله طبق مصوبه سازمان سنجش در سال ۹۹ هم کنکور نظام قدیم و هم کنکور نظام جدید برگزار خواهد شد،۲.برای شرکت در آزمون سراسری یا باید در گروه نظام قدیم و یا فقط نظام جدید شرکت نمایید ، یعنی حق شرکت در یک نظام را خواهید داشت،۳.جهت موفقیت بهتر است اطلاعات خود را در خصوص نحوه برگزاری کنکور افزایش داده همچنین جهت سنجش موفقیت خود در آزمون ای آزمایشی شرکت نمایید،

  29. سلام ببخشید میشه نرم افزار اناخاب رشته ی دانشگاه فر هنگیانو راه بیاندازید ممنون میشم چون من اصن نمیدونم که با چه رتبه ای میشه رفت مثلا تو رشته ی تجربی پارسال با چه رتبه ای گرفته؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      دانشگاه های فرهنگیان معمولا در رشته تجربی تراز بالای ۷۰۰۰ و رتبه زیر ۵۰۰۰ را پذیرش می کند که البته میزان ظرفیت دانشگاه بومی شما و سهمیه تان بستگی خواهد داشت.

  30. سلام…از توضیحات خوبتون ممنونم کاش شما کانال تلگرام داشتید و شماره تلفن همراه برای ما بزارید کا باهاتون تماس بگیریم…متشکرم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید برای دریافت مشاوره برنامه ریزی کنکور سراسری با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ تماس بگیرید.

  31. سلااااام…. میخواستم بگم من درسم تخصصیم ضعیفه… و سه سال هست ک از کنکور اولم میگذره میخواستم بدونم تو شش ماهه باقیمونده میتونم بخونم و رشته ی دندانپزشکی قبول شم؟؟؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله اگر واقعا هدفتان قبولی در رشته دندان پزشکی است می توانید از منابع مطالعاتی مفید ، برنامه ریزی منسجم ، یه مشاور و پشتیبان خوب برای رسیدن به هدفتان یاری بجویید.

  32. سلام ببخشید توی این شش ماه می تونم رتبه ی زیر ۴۰۰ بیارم معدلم بالای نوزدس و امسال پشت کنکوری هستم

  33. سلام من دارم برا پزشکی میخونم معدلم افتضاحه ولی به خودم اطمینان دارم اگه تلاش کنم پزشکی قبول میشم من اهل کرمانشاه هستم لطفا بگید باتوجه به شهرم چه رتبه ای برا قبول شدن لازم دارم ممنون

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای قبولی در رشته پزشکی کرمانشاه به رتبه زیر ۱۰۰۰ نیاز خواهید داشت البته سهمیه شما هم تاثیر گذار خواهد بود.

  34. ضمن عرض سلام وخدا قوت بنده در حال حاضر استخدام آموزش وپرورشم یعنی دبیرم.آیا میتونم کنکور سراسری برا رشته پزشکی ثبت نام کنم؟؟؟،ممنون که پاسخ میدهید

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما نسبت به آموزش و پرورش تعهد خدمت دارید و در صورت موافقت این ارگان اجازه شرکت در رشته های پزشکی را خواهید داشت.

  35. میترا آقایی

    سلام من دانشوی زیست شناسی ام (روزانه) بخواهم دوباره کنکور سراسری بدهم برای رشته های وزارت بهداشت برای روزانه یا شبانه بودن مشکلی پیش نخواهد امد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می بایستد قبل از ثبت نام در کنکور سراسری از دانشگاه فعلی خود و دوره روزانه انصراف دهید.

  36. سلام‏ ‏من‏ ‏پشت‏ ‏کنکوری‏ ‏هستم‏ ‏تا‏ ‏الان‏ ‏هم‏ ‏خوب‏ ‏نخوندم‏ ‏اگ‏ ‏بخوام‏ ‏بخونم‏ ‏میتونم‏ ‏رشته‏ های‏ ‏‏پیرا‏ ‏پزشکی‏ ‏قبول‏ ‏بشم‏ ‏؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله هیچ ناشدنی و ناممکنی وجود ندارد و با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی متناسب حتما به هدف خود خواهید رسید.

  37. سلام من در آزمون های آزمایشی که شرکت میکنم ترازهای خوبی ندارم«معمولا بین ۴۳۰۰تا ۵۰۰۰»بنظر شما میتونم امسال رشته دارو سازی قبول شم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای قبولی در رشته دارو سازی نیاز به تراز بالای ۹۰۰۰ خواهید داشت و بهتر است نقاط قوت خود را بهتر کرده و بر روی دوروس با ضرایب بالاتر نیز تمرکز بیشتری دلشته باشید.

  38. سلام من میخوام رشته بیوشیمی ازاد قبول شم باید چه رتبه داشته بیارم؟ دانشگاه ازاد بیوشیمی در چ شهرهایی هست؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      این رشته در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود اما اگر منظور شما در مقطع ارشد باشد نیاز به کسب رتبه زیر ۶ هزار می باشد.

  39. لیلا قاسم زاده

    من برام یه مشکلی پیش اومد تا الان درس برای کنکور نخوندم/سال دومم هست برای کنکور/به نظرتون می تونم ۳ ماه بخونم و قبول بشم پزشکی؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه بتوانید یک برنامه ریزی مناسب و منسجم داشته باشید می توانید به پزشکی فکر کنید ولیکن رقابت در این رشته بسیار بالا است.

  40. باسلام. ببحشید کسی که دفتر وکالت دارد در صورت قبولی در رشته پزشکی میتواند ادام ه تحصیل دهد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله شما در صورت داشتن دفتر وکالت محدودیتی جهت شرکت در کنکور و قبولی در رشته پزشکی نخواهید داشت.

  41. سلام.من ۱۶ سال پیش کنکور دادم.فوق لیسانس مهندسی شیمی دارم.الان میخوام داروسازی قبول بشم.با توجه به اینکه دیپلمم ریاضی بوده،رو چه درسایی تمرکز کنم و چه درصدایی باید بزنم که قبول شم؟مرسی

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      برای قبولی در رشته دارو سازی باید علاوه بر تمرکز بر دروس عمومی دروس تخصصی گروه تجربی همچون زیست و شیمی را بسیار عالی کار کنید.

  42. برای قبولی در رشته پرستاری درتبریز چه رتبه ای باید داشته باشم؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      معمولا برای قبولی در رشت پرستاری دانشگاه های بنام دولتی رتبه زیر ۵۰۰۰ نیاز است که البته بستگی به سهمیه شما نیز خواهد داشت.

  43. با سلام من دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولولوژی از دانشگاه دولتی هستم خیلی دوست دارم دندانپزشکی بخونم. ولی شنیدم که میگن فقط میتونم بین الملل شرکت کنم. خواستم بپرسم واقعیت چیه؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      طبق اطلاعیه سازمان سنجش در کنکور سال ۹۹ دارندگان مدرک ارشد برای انتخاب رشته ۴ رشته اصلی گروه تجربی (دندان پزشکی،داروسازی،دکتری عمومی ،دامپزشکی) محدودیتی در انتخاب دوره های مختلف (روزانه، مازاد و پردیس) ندارند

  44. سلام خسته نباشید… من دانش اموز رشته ی تجربی هستم.تاالان نخوندم می خواستم چه مقدار تلاش کنم موفق میشم؟ برای فرهنگیان. واینکه سهمیه چه مقدار موثره در قبولی؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور تجربی نیاز به کسب رتبه زیر ۵۰۰۰ و تراز بالای ۷۰۰۰ خواهید دلشت که البته ظرفیت دانشگاه و سهمیه شما هم تاثیر گذار خواهد بود.

  45. سلام من پشت کنکوری هستم و میخوام پزشکی بخونم ولی نمیدونم چطوری برنامه ریزی کنم که همه ی درسامو بتونم خوب بخونم من بر علاوه مدرسه کلاس کنکوری هم میرم از ۶ صبح تا ۱۱ ظهر مدرسه میرم و از ۲ ظهر تا ۶ عصر کنکوری میرم مشکل من اینه که اصن وقت نمیکنم درس های همون روز و درس های فردا رو بخونم مطالعم در حد متوسطه ادبیات بیولوژی زبان دینی تفسیر و… خیلی خوب میتونم بخونم ولی تو ریاضی هندسه مثلثات شیمی و فزیک رو خیلی خوب نمیتونم یاد بگیرم خواهشن منو رهنمایی کنید خیلی گیج شدم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می بایست یک مقدار از تایم خود را به مرور دروس روزانه خود اختصاص دهید و همزمان با آن ها کلاس های کنکوری را نیز پیگیری نمایید که عقب نیوفتید و برای موفقیت در کنکور تجربی حتما بابیستی بر روی دروسی که ضرایب بالاتری دارند مثل زیست و شیمی تمرکز بیشتری داشته باشید.

  46. سلام من دانشجوی ترم دو مدیریت هستم، من میتونم در کنکور تجربی سال ۹۹ شرکت کنم بدون اینکه انصراف بدم یا باید اول انصراف بدم از این رشته ؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در صورتی که دانشحوی دوره روزانه نباشید بله بدون انصراف میتوانید در کنکور شرکت نمایید.

  47. سلام من متولد ۶۸ هستم و کارشناسی نرم افزار دارم از دانشگاه غیرانفاعی . می خوام کنکور ۹۹ برای رشته پزشکی شرکت کنم ، آیا منم باید شهریه پرداخت کنم؟ از الان شروع کنم به درس خوندن می تونم قبول شم ؟ روزانه چند ساعت درس بخونم ؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      در صورتی که در دوره های روزانه پذیرفته شوید نیازی به پرداخت شهریه نخواهد بود ولیکن برای قبولی در رشته پزشکی نیاز به تلاش بسیار زیاد و ساعات مطالعه حداقل ۸ ساعت در روز و تست زنی و منابع کنکوری کاملی خواهید داشت.

  48. باسلام و خسته نباشید.بنده دارای مدرک کارشناسی فیزیک دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشد فیزیک گرایش اتمی و مولکولی از دانشگاه ازاد هستم.و در حال حاظر در حال تدریس ریاضی کنکور مشغول میباشم.ایا میتونم پزشکی روزانه شرکت کنم؟ ایا با روزی ۴ساعت مطالعه مفید تا روز کنکور ۹۹ میشه رتبه عالی رو اورد؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله می توانید شرکت نمایید و چنانچه امادگی لازم را داشته باشید با روزی ۴ الی ۵ ساعت نیز می توان به قبولی فکر کرد.

  49. سلام من فوق دیپلم مکانیک ، لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس مدیریت هستم آیابرای کنکور تجربی اگه قبول شم نیازی به گذراندن پیش دانشگاهی تجربی دارم یاخیر؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما می توانید مدرک کاردانی خود ر مدرک معادل پیش دانشگاهی ارائه دهید.

  50. سلام من سال چهارمم وبه دلایلی تصمیم به کنکور نداشتم و ازی کم مهر تصمیم به کنکور گرفتم و فقط هم به عشق قبولی در رشته ی داروسازی می خوام کنکور بدم ولی نمیدونم چطوری درس بخونم؟ میشه لطفاراهنمایی کنین

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بهتر است به علت کمبود وقت باقی مانده به کنکور سراسری هرچه سریع تر نسبت به آمادگی و برنامه ریزی دقیق و مطالعه بالا اقدام نمایید و بر روی دروس با ضرایب بالاتر و بودجه بندی های کنکور تجربی نیز تمرکز نمایید.

  51. سلام من دبیرستان انسانی خوندم و الان دانشگاه روزانه تاریخ می خونم همزمان دروس تجربی رو میخونم که توی این دوسال ک لیسانسم تموم شه کنکور تجربی بدم می خواستم بدونم زمانی ک لیسانسم تموم شه می تونم کنکور تجربی بدم و پزشکی قبول شم ؟؟؟

  52. سلام. رتبه های قبولی دردانشگاهای دولتی در رشته های پزشکی تا چند هزاره؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      معمولا دانشگه های دولتی رتبه های زیر هزار را برای رشته پزشکی پزیرش می کنند.

  53. سلام من یازدهم تجربی هستم و بزرگسالان درس میخونم به نظر شما میتونم کنکور۹۹ شرکت کنم ؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      بله شما در صورت داشتن دیپلم محدودیتی برای شرکت در کنکور سراسری نخوهید داشت.

  54. سلام ببخشید من نیاز به مشاوره دارم میشه منو همراهی کنید؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      لطفا سوال خود را جزئی تر و شفاف تر بیان نموده تا شما را راهنمایی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.