خانه / مشاوره خانواده / با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید
با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید

با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید

با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید
با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید

[contact_info title= “با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید”] 

اینکه زندگی مشترک را شروع کنیم و به عشق اعتماد کنیم تا از خودش مراقبت کند ، واقعا غیر ممکن است. اعمال و رفتارهای خیلی کوچک و ساده که نشان می‌دهند شما به همسرتان و نیازهای او فکر می‌کنید ، برای حفظ یک رابطه زناشویی موفق ضروری است. افراد متاهل می‌دانند که همسر خوبی بودن ، همیشه کار ساده‌ای نیست. برای این منظور باید مدام در تلاش باشید و وقت صرف کنید.

گاهی لازم است که در زندگی فدارکار و مهربان باشید و در مراحل سخت و مشکلات زندگی در کنار همسر خود بوده و از او پشتیبانی کنید. بنابراین چنانچه شما هم از آن دسته افرادی هستید که خود را در کار و مشکلات روزانه غرق کرده اید ، بهتر است چند دقیقه ای دست از سر قبض های پرداخت نشده آب ، برق و گاز ….و قسط های عقب مانده بردارید و فقط “با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید”.

چطور بهترین همسر دنیا باشیم؟

تا می‌توانید خوب باشید:

همسران شاد در رابطه‌شان به ازای هر یک رفتار منفی و ناخوشایند که دارند ، پنج رفتار مثبت از خودشان نشان می‌دهند. این نظریه در همه‌ روابط زناشویی پایدار صدق می کند ، حتی در مواردی که زن و شوهر نسبت به هم سرد و غیر صمیمی هستند.

این رفتارها حتما نباید حرکات و اعمال باشکوهی باشند ؛ یک لبخند ، تکان دادن سر ، یا به زبان آوردن کلمه‌ای که نشان دهنده‌ توجه شما باشد بسیار تاثیرگذار است. از راه‌های گوناگون به همسر خود نشان دهید که دوستش دارید و شیرینی و دوام رابطه برای‌تان اهمیت دارد.

نشان دادن توجه خود به طرف مقابل:

مردم اغلب تلاش می‌کنند تا توجه و علاقه‌ شریک زندگی‌شان را به دست آورند. معمولا افراد پس از گذشت چند سال از ازدواج ، مانند اوایل به یکدیگر توجه نمی‌کنند. زوج‌هایی که حداقل در ۷ سال اول زندگی مشترک‌شان شاد می‌مانند ، ۸۶٪ اوقات به همسرشان توجه می‌کنند ؛ در مقابل زوج‌های ناموفق تنها ۳۳٪ به همسر خود توجه نشان می‌دادند.

هنگامی‌که شما شنیدن شکایت همسر خود را درباره یک روز بد به تماشای برنامه‌ تلویزیونی مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهید ، به او توجه کرده‌اید. بدون توجه ، رابطه‌ به تدریج فرسوده می‌شود ؛ حتی اگر کشمکش و بحث آشکاری در میان نباشد. البته فراموش نکید که استقلال خود را نیز حفظ کنید. درست است که در خانه ای مشترک زندگی می کنید اما باید بدانید وابستگی زیاد هر فردی را خسته می کند اما در عین حال باید بدانید که با وجود حفظ استقلال شخصی برای همسر بهتری بودن باید تصمیمات را به صورت مشترک بگیرید.

تعامل جنسی مناسب:

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در مطلب “با این ۱۰ روش بهترین همسر دنیا شوید” بدانید ، این است که داشتن رابطه جنسی کامل ، یکی از راه‌های ابراز شدت عشق و تقویت آن است. افراد عاشق پیشه ، بیشتر احتمال دارد که با هم رابطه جنسی داشته باشند. مطالعات نشان می‌دهند افرادی که در رابطه خود عشق می‌ورزند ، علاقه دارند که با همسرشان به طور مرتبط رابطه جنسی داشته باشند. نتیجه اینکه فعالیت جنسی باعث ایجاد و حفظ احساس عشق و حتی شادی در روابط می‌شود.

بدون قضاوت گوش کنید:

گوش دادن از مهارت‌های اساسی و مهم ارتباط با همسر است. با گوش دادن به صحبت های همسرتان به او اعلام می‌کنید که به تو علاقه‌مندم و احساسات و خواسته‌های تو برایم مهم است. همه‌ ما زمانی خشنود می‌شویم که بدانیم همسرمان در عشق جدی و ثابت قدم است و در رابطه‌ با او ، در امنیت احساسی و عاطفی هستیم. عیب‌جویی ، انتقاد و مسخره کردن ، فردی که به او عشق می‌ورزید را تحقیر می‌کند.

اگر همسرتان را برای حرفی که به زبان آورده مسخره یا سرزنش کنید ، این پیام را به او منتقل می‌کنید که تو با من در امنیت نیستی. قضاوت باعث می‌شود همسرتان در تردید بماند که آیا شما او را همان‌طور که هست پذیرفته‌اید یا نه. هر کلمه و گفتار شما دربردارنده‌ بار روانی و عاطفی است که تاثیر مثبت یا منفی در شنونده خواهد داشت. تنها یک کلمه ، می‌تواند سرنوشت رابطه‌تان را دگرگون کند.

آداب بحث و مشاجره را رعایت کنید:

همچنین ببینید

علائم بارداری چیست

علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری

[contact_info title= “علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری”] دانستند اینکه آیا باردار هستید یا خیر هم …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.