خانه / اعلام نتایج / زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

 

[contact_info = “زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی”] 

همانطور که می دانید کنکور کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته برای رشته های پرطرفدار دانشگاه های روزانه ، توسط سازمان سنجش برگزار می شود. طبق اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از ۲۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت. لازم است گفته شود که ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با آزمون های دیگر متفاوت است ، به این صورت است که داوطلب در زمان ثبت نام کد رشته های خود را نیز باید انتخاب نموده و در فرم مربوطه به ثبت برساند. پذیرش در رشته محل های با آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی کار آسوده ای نیست ، چرا که ظرفیت پذیرش آن بسیار کم و تعداد داوطلبان بسیار زیاد می باشد ، بنابراین پذیرش این رشته مستلزم تلاش و برنامه ریزی دقیق می باشد. 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

با توجه به اینکه آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۱ خرداد ماه برگزار می شود ، نتایج آن نیز یک الی یک ماه و نیم بعد یعنی نیمه دوم مرداد ماه و یا اوایل شهریور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد. همانطور که می دانید ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی در یک بازه زمانی انجام گرفت ، بنابراین اعلام نتایج هر دو به صورت همزمان و مشترک اعلام خواهد شد ، که داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان نتایج خود را مشاهده کنند. 

راهنمای گام به گام دریافت نتایج کاردانی به کارشناسی

  • متقاضیان برای دریافت نتایج خود باید وارد سایت sanjesh.org شده و از گوشه صفحه سمت راست ، گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایند
  • سپس بر روی لینک کارنامه پذیرش کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸ کلیک کنید.
  • پس از انجام تمام مراحل فوق شما می توانید نتایج خود را به دو صورت دریافت کنید.

دریافت نتایج با استفاده از شماره داوطلبی و اطلاعات فردی: در این روش باید شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد داوطلب را وارد کنید تا کارنامه آزمون برای شما نمایان گردد. (لازم به ذکر است که شماره داوطلبی برای هر داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه او درج می شود)   

دریافت نتایج با استفاده از شماره پرونده و اطلاعات فردی: در این روش باید شماره پرونده و شماره شناسنامه و سال تولد داوطلب را وارد کنید تا کارنامه برای شما نمایان گردد. شماره پرونده هر داوطلب در رسید ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی موجود است .

ممکن است برخی داوطلبان بنا به هر دلیلی شماره داوطلب و یا شماره پرونده خود را فراموش نموده باشند ، این دسته از داوطلبان باید از طریق ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدامات لازم را جهت بازیابی اطلاعات خود انجام دهند. چنانچه جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که به شماره پرونده خود دسترسی ندارید و با نحوه ارسال درخواست آشنا نمی باشید ، در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

آیا اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی امکان پذیر است؟ 

معمولا هر آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود ، امکان اعتراض پس از اعلام نتایج برای داوطلبان وجود خواهد داشت. آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و داوطلبان می توانند بعد از انجام بررسی های لازم در صورت داشتن اعتراض ، از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدامات لازم را انجام دهند. برای ثبت اعتراض، می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و سپس به قسمت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش رفته و اعتراض خود را ثبت و ارسال نمایید. در اسرع وقت اعتراض شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که اعتراض شما صحیح باشد حتما ترتیب اثر داده خواهد شد و کارنامه شما اصلاح می گردد

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

این امکان وجود دارد که داوطلبان پس از دریافت کارنامه خود به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند ، در این خصوص باید بگوییم که امکان اعتراض وجود دارد.

برای این کار در قدم اول باید وارد سایت سازمان سنجش شده و همانند تصویر بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

  • با کلیک بر روی گزینه “عضویت در سایت” فرمی همانند تصویر برای شما به نمایش در خواهد آمد ، که بایستی با دقت به تمام سوالات آن پاسخ دهید.

  • پس از اتمام مراحل فوق و تایید آن نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید برای ثبت درخواست خود باید مجددا به صفحه اول سیستم پاسخگویی بازگردید و بر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

  • در این مرحله بایستی گزینه “درخواست جدید” را از سمت راست منوی اصلی را انتخاب نموده و وارد صفحه جدیدی شوید که در آن باید نوع آزمون و سال برگزاری آن را مشخص نموده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تصویر ذیل برای شما به نمایش دربیاید.

در این گام می توانید بر روی گزینه “کاردانی به کارشناسی” کلیک نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

نکات مهم  در خصوص ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی

  1. آدرس ایمیل هر داوطلب باید مختص به خود او باشد چرا که چند کاربر نمی توانند از یک آدرس الکترونیکی استفاده کنند.
  2. آدرس ایمیل باید فعال باشد چرا که نام کاربری و رمز عبور به همان پست الکترنیکی ارسال خواهد شد.
  3. به دلیل عدم امکان ویرایش هنگام ثبت متن درخواست کاملا دقت کنید که اشتباهی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی شود.
  4. دقت کنید که در هنگام عضویت در سایت سازمان سنجش (سیستم پاسخگویی) زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.

 

[banner]

[contact_info title= “زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی”] 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

همچنین ببینید

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری، ۲ بار در سال برای نیمسال مهر و بهمن …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.