خانه / کارشناسی ارشد / اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
اعلام-نتایج-آزمون-کارشناسی-ارشد

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

اعلام-نتایج-آزمون-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد”]

یکی از آزمون های بسیار مهم و حساس در کشور آزمون کارشناسی ارشد می باشد ، این آزمون معمولا در اردیبهشت ماه برگزار می گردید که به دلیل حوادث طبیعی رخ داده در سال ۹۸ این آزمون با تاخیر و در خرداد ماه برگزار شد. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نیز قرار بود روزهای پنجشنبه ۹۹/۱/۲۸ و جمعه ۹۹/۱/۲۹ باشد که به دلیل برگزایر مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۹۹/۱/۲۹ و تداخل آن با برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، امسال نیز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتاد. به این ترتیب زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد روزهای چهارشنبه مورخ ۹۹/۲/۳ و پنجشنبه مورخ ۹۹/۲/۴ خواهد بود. از آن جا که داوطلبان پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری می باشند، و نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در قالب یک کارنامه برای داوطلبان به نمایش گذاشته خواهد شد، قصد داریم در این مطلب به زمان و نحوه مشاهده اعلام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ بپردازیم.

[point1 title= “نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در قالب یک کارنامه و از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.”]

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. بنابراین تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بایستی در زمان مشخص که در ادامه ذکر خواهیم کرد، به سایت مذکور مراجعه نمایند. پس از ورود به سایت سنجش از منوی سمت راست صفحه گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایند.

سپس در صفحه جدید بر روی لینک مربوط به “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (کارنامه نتایج اولیه)” کلیک کنید. پس از کلیک بر روی لینک مذکور وارد صفحه ای خواهید شد که بایستی در آن بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک می کنید.

سپس صفحه ای باز خواهد شد که در آن دو روش جهت مشاهده نتایج در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در روش اول با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری و در روش دوم با وارد کردن شماره پرونده، کد ملی داوطلب و سال تولد داوطلب، نتایج برای شما قابل مشاهده خواهد شد. لازم به ذکر است که چنانچه به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد نشدید، با یک تماس از طریق تلفن ثابت با کارشناسان مرکز الومشاوره، می توانید از نتایج آزمون خود مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

همانطور که اشاره شد زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال ۹۹ طبق صلاحدید سازمان سنجش کشور در روزهای ابتدایی اردیبهشت ۹۹ انجام می شود. معمولا ۴ الی ۶ هفته پس از زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، نتایج کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود. بر این اساس پیش بینی می شود نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه منتشر خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیقی برای انتشار نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مشخص نشده است ولی به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. علاوه بر سایت الومشاوره با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار کارشناسی ارشد ۹۹ از جمله تاریخ دقیق انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد باشید.

[arshad]

اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد  ۹۹

این امکان وجود دارد که داوطلبان پس از دریافت کارنامه خود به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند. جهت اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد در قدم اول باید وارد سایت سازمان سنجش شده و همانند تصویر بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

  • با کلیک بر روی گزینه “عضویت در سایت” فرمی همانند تصویر برای شما به نمایش در خواهد آمد ، که بایستی با دقت به تمام سوالات آن پاسخ دهید.

  • پس از اتمام مراحل فوق و تایید آن نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. که با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور می توانید برای ثبت درخواست خود باید مجددا به صفحه اول سیستم پاسخگویی بازگردید و بر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

  • در این مرحله بایستی گزینه “درخواست جدید” را از سمت راست منوی اصلی را انتخاب نموده و وارد صفحه جدیدی شوید که در آن باید نوع آزمون و سال برگزاری آن را مشخص نموده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا تصویر ذیل برای شما به نمایش دربیاید.

  • در این گام می توانید بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

نکات مهم در خصوص ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی

  1. آدرس ایمیل هر داوطلب باید مختص به خود او باشد چرا که چند کاربر نمی توانند از یک آدرس الکترونیکی استفاده کنند.
  2. آدرس ایمیل باید فعال باشد چرا که نام کاربری و رمز عبور به همان پست الکترنیکی ارسال خواهد شد.
  3. به دلیل عدم امکان ویرایش هنگام ثبت متن درخواست کاملا دقت کنید که اشتباهی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی شود.
  4. دقت کنید که در هنگام عضویت در سایت سازمان سنجش (سیستم پاسخگویی) زبان کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید.

مطالب مهم جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد
انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد
ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

[arshad]

[contact_info title= “اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

۵ نظر

  1. سلام خسته نباشید.مطالبتون کامل بود ولی دوستام گفتن این هفته نتایج ارشد اعلام میشه؟؟

    • با سلام
      در حال حاضر نتایج ارشد بروی سایت سجش فعال می باشد. شما میتوانید نتایج خود را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.