خانه / کنکور سراسری / اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر
اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر”] 

داوطلبان گروه آرمایشی هنر برای پذیرش در برخی از رشته ها مانند نقاشی ، گرافیک  ، طراحی پارچه ، طراحی لباس ، طراحی صنعتی ، کتابت و نگارگری و … باید در آزمون عملی آن رشته شرکت نمایند. به عبارت دیگر شرط پذیرش در این رشته ها به دست آوردن نمره قبولی در کنکور سراسری و آزمون عملی می باشد.

آزمون عملی کنکور هنر برای ۱۳ رشته ، در روز های چهارشنبه و پنج شنبه به تاریخ ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه برگزار گردید و داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده بودند ، بایستی همراه با کارت ورود به جلسه برای حضور در آزمون اقدام می نمودند.

زمان اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

پس از حضور در آزمون عملی و گذراندن مراحل مختلف و انجام انتخاب رشته ، داوطلبان منتظر اعلام نتایج هستند تا از نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند. اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری و در نیمه دوم شهریور ماه می باشد. به عبارتی دیگر ؛ همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری مشخص خواهد شد که آیا داوطلب در آزمون عملی پذیرفته شده است یا خیر ؟ 

شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایح آزمون عملی کنکور هنر ، در کانال تلگرام الومشاوره عضو شوید و از آخرین اخبار مطلع گردید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون عملی کنکور هنر

همانطور که ذکر شد ، نتایج آزمون عملی همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر خواهد شد و بایستی به ترتیب مراحل زیر ، برای دریافت کارنامه خود اقدام نمایید :

  • وارد شدن به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “سراسری” از منوی قرار داده شده در سمت راست سایت
  • کلیک بر روی لینک “اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۸”
  • انتخاب یکی از روش های پیش رو ، برای دریافت کارنامه

روش اول : شماره داوطلبی + شماره شناسنامه

روش دوم : شماره پرونده + شماره شناسنامه

عدم دریافت کارنامه به دلیل فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی

برخی از داوطلبان بنا به دلایلی از جمله گم کردن رسید ثبت نام ، شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را در دسترس ندارند و به همین دلیل نمی توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند. این دسته از داوطلبان بایستی برای بازیابی اطلاعات خود در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، درخواست نمایند. به این صورت که پس از وارد شدن به صفحه اصلی سازمان سنجش ، از منوی قرار داده شده در سمت راست سایت بر روی گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایند و پس از عضویت در سایت ، درخواست دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی را ارسال نمایند.

البته در صورت تمایل می توانید بازیابی اطلاعات خود را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره انجام دهید.

تکلیف داوطلبانی که در آزمون عملی کنکور هنر پذیرفته نشده اند !

بیشتر رشته های گروه آزمایشی هنر ، در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی ارائه می شود و داوطلبانی که در دانشگاه سراسری پذیرفته نشده اند ، چنانچه در خصوص پرداخت شهریه مشکلی نداشته باشند ، می توانند دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند.

برای ثبت نام بدون کنکو دانشگاه آزاد ، ابتدا باید با دانلود دفترچه از لیست رشته های ارائه شده مطلع گردید سپس با مراجعه به سامانه azmoon.org انتخاب رشته خود را انجام دهید.

[konkor]

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.