خانه / آزمون استخدامی / کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بسیاری از علاقه مندان برای استخدام در ارگان های دولتی و نظام ، در آزمون های استخدامی شرکت می کنند. از آنجا که تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون های استخدامی در هر دوره برگزار شده ، زیاد است. لازم دانستیم در این مقاله در خصوص نحوه برگزاری آزمون استخدامی و همینطور کارنامه آزمون استخدامی صحبت کنیم.

زمان ثبت نام در آزمون های استخدامی

همانگونه که مطلع هستید مجری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ، سازمان سنجش می باشد. بنابراین داوطلبان برای ثبت نام باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش رجوع کنند. ثبت نام این آزمون معمولا در دهه آخر اردیبهشت ماه برگزار می شود اما در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام در آزمون به دست نرسیده است. در صورت مشخص شدن زمان ثبت نام ، زمان دقیق آن از همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوران الو مشاوره آماده برای مشاوره در جهت ارتقا سطح علمی داوطلبان می باشند.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان زیادی هرساله برای استخدام در ارگان های آموزش و پرورش ، در این آزمون شرکت می کنند. بدون اغراق می توان گفت که متقاضیان برای پذیرش آموزش و پرورش بسیار زیاد و رقابت تنگاتنگ خواهد بود. از آنجا که ظرفیت های اعلام شده در دفترچه ثبت نام آزمون های استخدامی محدود می باشد ، لذا داوطلب می بایست خود را از قبل برای آزمون آماده کند. برای ثبت نام در آزمون داوطلب باید مراحل زیر را انجام دهد.

  1. داوطلب به سایت org مراجعه کرده و در قسمت سمت راست بر روی استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کلیک کند.
  2. دفترچه ثبت نام در آزمون را به طور کامل مطالعه کرده و از وجود رشته های مورد نظر متناسب با مدرک خود ( اعم از کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ) اطمینان حاصل کند.
  3. پس از مشاهده دفترچه ، داوطلب می بایست هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کند. برای این منظور سمت راست صفحه ، گزینه کارت را انتخاب کرده و هزینه مربوط به شرکت در آزمون را پرداخت کنید. شایان به ذکر است هزینه ثبت نام در دوره گذشته ۳۶۰۰۰ تومان بود. در ثبت نام دوره جدید امکان افزایش پرداخت هزینه وجود خواهد داشت )
  4. متقاضی پس از پرداخت الکترونیکی ، شماره سریال درج شده را یادداشت کند.
  5. عکس با کیفیت ذکر شده در دفترچه اسکن شود و فرم پیش نویس ثبت نام نیز باید توسط داوطلب تکمیل گردد.
  6. در پایان ثبت نام ، لازم است داوطلب شماره پیگیری ثبت نام را دریافت کرده و نزد خود نگهداری کند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

طبق روال دوره های گذشته ، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا در دهه سوم شهریور ماه اعلام می شود. داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ، می توانند پس از وارد کردن اطلاعات خود، وارد پورتال تحصیلی خود شده و کارنامه را مشاهده کنند.

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در کارنامه آزمون استخدامی ، نمرات به صورت درصدی ( هردو گروه دروس عمومی و تخصصی) درج شده است. داوطلب با مشاهده درصدهای اعلام شده می تواند وضعیت تحصیلی خود را مشاهده کند. لذا قسمت اصلی کارنامه شامل جدولی است که در آن مردد شده و یا پذیرفته شدن داوطلب برای مصاحبه اعلام خواهد شد.

داوطلبان برای اطلاع از منابع کمک درسی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند با مشاوران برتر الو مشاوره در ارتباط باشند.

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش-99

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹”] پس از برگزاری آزمون استخدامی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.