خانه / دکتری / کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹
کارت-ورود-به-جلسه-دکتری-99

کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹

کارت-ورود-به-جلسه-دکتری-99

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹”]

ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ در نیمه دوم آذر ماه ۹۸ و برای سنجش داوطلبان برای ورود به مقطع دکتری تخصصی دانشگاه های سراسری و آزاد انجام شد. زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ روز جمعه ۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور می باشد و کارت ورود به جلسه نیز چند روز قبل از برگزاری از طریق سایت سنجش قابل مشاهده است. در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اطلاعات مهمی مانند شماره داوطلبی ، محل آزمون ، تاریخ و روز برگزاری آزمون درج شده است. دریافت و چاپ این کارت و به همراه داشتن آن در روز آزمون برای تمامی داوطلبان الزامی است . در ادامه این مطلب راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکاری تخصصی را ذکر کرده ایم و چنانچه پس از مطالعه نیازمند راهنمایی بیشتری بودید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره تماس بگیرید.

[point1 title= “پیش بینی می شود لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه در سایت سنجش فعال شود.”]

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹

  • ابتدا باید وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.
  • در صفحه اصلی روی اولین عبارت “دکتری تخصصی” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.
  • پس از وارد شدن به صفحه دکتری تخصصی ، بر روی لینک “کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی ۹۹” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد هر داوطلب می تواند با یکی از ۴ روش موجود برای دریافت کارت خود اقدام نماید. کافیست یکی از اطلاعات ، شماره پرونده و شماره سریال ، شماره پرونده و کدپیگری ، شماره پرونده و کد ملی یا شماره پرونده و شماره داوطلبی در کادر های مربوطه وارد شود و پس از تکمیل کادر مربوط به تصویر کد امنیتی ، با انتخاب دکمه جستجو ، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و نسبت به پرینت اقدام نماید.

عدم دریافت کارت ورود به جلسه به دلیل نداشتن شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام

برخی از داوطلبان پس از انجام ثبت نام آزمون دکتری در سایت سنجش از شماره پرونده و کدپیگیری ارائه شده توسط سامانه پرینت تهیه نمی کنند و در نتیجه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به مشکل بر میخورند. این دسته از داوطلبان بایستی برای بازیابی اطلاعات خود ، از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایند بدین صورت که درخواستی مبنی بر دریافت شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام در سازمان ارسال کنند و منتظر باشند تا درخواست آن ها بررسی شود پس از دریافت اطلاعات خود می توانند مجددا بر روی لینک کارت ورود به جلسه آزمون دکتری کلیک نموده و با وارد کردن اطلاعات از آن پرینت تهیه نمایند. جزییات بیشتر در خصوص نحوه ثبت و ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش را از مشاوران مرکز الومشاوره جویا شوید.

ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۹

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹ ، لینک ویرایش ثبت نام در سایت سنجش فعال می شود. در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۹  ویرایش تنها اطلاعاتی که در زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹  کارآمد هستند قابل ویرایش می باشند ؛ مانند معدل داوطلب، نام دانشگاه کارشناسی و اطلاعات محل سکونت. درحالیکه اطلاعات مربوط به آزمون ، مانند گروه آزمایشی ( رشته ) ، عکس ، مشخصات فردی و شهر محل سکونت در فرصت فعلی قابل ویرایش نیست.
دقت داشته باشید اگر در حال حاضر دانشجوی ترم آخر هستید و یا ترم قبل فارغ التحصیل شده اید باید حتما در ویرایش اطلاعات ، میانگین معدل دروس گذرانده شده خود را تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ وارد کرده و ویرایش کنید.

اگر اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه اشتباه درج شده بود، چه کنیم؟

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ امکان ویرایش برخی اطلاعات هم چون (نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد، هیات علمی (مربی، آموزشی، رسمی) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی وجود دارد. اطلاعاتی مانند جنسیت، نوع معلولیت، عکس، زبان خارجی قابل ویرایش نیست و اگر داوطلبان تناقضی در هر یک از آن ها مشاهده کردند ، می بایست به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنند تا ایراد مشاهده شده را برطرف سازند. در این مواقع داوطلب باید با در دست داشتن کارت آزمون ، به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند. آدرس باجه های رفع اشکال در هر استان بعد از استقرار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری درسایت سنجش قابل مشاهده خواهد بود.

سوالات متدوال داوطلبان

  •  آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۹ می توانند اطلاعات مهم خود نظیر معدل را ویرایش نمایند.

  • حوزه امتحانی مندرج روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بر چه اساسی تعیین می شود ؟

داوطلبان در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری ۹۹ حوزه امتحانی خود را انتخاب می کنند.

بله ، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به صورت جامع و یکپارچه برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می شود.

  •  آیا برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد ، کارت ورود به جلسه مجزایی منتشر خواهد شد ؟

خیر . به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد تنها یک کارت ورود به جلسه برای هر داوطلب منتشر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

اعلام نتایج اولیه دکتری ۹۹
 اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 
 شهریه دکتری دانشگاه آزاد
 مشاوره اتنخاب رشته دکتری 
 انتخاب رشته دکتری آزاد
 تغییرات آزمون دکتری

[phdtel]

[contact_info title= “کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰”] پس از برگزاری آزمون دکتری ، داوطلبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.