خانه / مدرسه / هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹
هزینه آزمون های دبیرستان البرز ماندگار

هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

دبیرستان پسرانه ماندگار البرز در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۸ این آزمون فقط برای پایه دهم برگزار شد و احتمالا امسال نیز روند جذب همچون سال گذشته خواهد بود اما باید توجه کنند دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ هستند اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنند.

 پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ به صورت الکترونیکی از طریق سایت آموزش و پرورش استان تهران در سامانه مشخص شده و داوطلبان می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب قابل پرداخت خواهد بود . پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ ، رمز ورود به سامانه اینترنتی در صفحه ای برایتان نمایان می شود که در واقع برای ورود شما به مراحل بعدی ثبت نام مورد استفاده قرار می گیرد . هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ طبق اطلاعیه آموزش و پرورش ۲۵۰۰۰ هزار تومان اعلام شده است .

 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره در تلاشند تا با ارائه خدمات از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره تمامی مراحل مربوط به ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز را برای شما انجام دهند .

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.