خانه / مشاوره تحصیلی تلفنی / نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

همانطور که میدانید آزمون دبیرستان ماندگار البرز هر ساله در پایه ششم و نهم برگزارمی شود اما سال گذشته آزمون ششم حذف شد و این دبیرستان فقط برای ورود به پایه دهم آزمون اقدام به برگزاری این آزمون کرد و امسال نیز به روال سال گذشته خواهد بود .

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ از ۲۳ بهمن ماه ۹۷ آغاز و تا ۲۰ فرودین ماه ۹۸ می باشد .

نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

 ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش تهران انجام می گیرد . داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون باید مراحلی را سپری کنند . اکنون کارشناسان ما در گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره قصد دارند مراحل ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز را به شما داوطلبان ارائه دهد .

۱)وارد سایت مربوطه شده  و هزینه ثبت نام را که توسط سازمان آموزش و پرورش هزینه ثبت نام مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان اعلام شده است به صورت اینترنتی پرداخت کرده و رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت کنند .

۲) سپس داوطلبان میبایست اطلاعات شخصی و تصویر داوطلبی خود را در فرم ثبت نام بارگزاری کند .

داوطلبان می توانند پاسخ سوالات خود در زمینه نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹  را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره بگیرند .

همچنین می توانید جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز و استفاده از خدمات ما با گروه مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره با ما تماس بگیرید

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.