خانه / اعلام نتایج / نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸
نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸
نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

[contact_info title= “نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸”] 

یکی از آزمون های بسیار حساس کشور آزمون کاردانی به کارشناسی می باشد که از داوطلبان بسیار زیادی برخوردار است. همانطور که می دانید رشته های این مقطع تحصیلی به صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می گردد ، به عبارت دیگر داوطلبان در زمان ثبت نام باید کد رشته های با کنکور و بدون کنکور خود را در فیلد مربوطه درج می نمودند. متقاضیان واجد شرایطی که در موعد مقرر ثبت نام نموده اند بایستی در روز ۱۱ مرداد با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ، به رقابت با دیگر داوطلبان می پرداختند.

بسیاری از داوطلبان پس از شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی الو مشاوره ، زمان اعلام نتایج را می پرسند و بسیار استرس و اضطراب دارند. لازم است گفته شود که نتایج رشته های با آزمون و بدون آزمون در یک بازه زمانی به صورت مشترک و همزمان اعلام خواهد شد.


زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

در خصوص زمان اعلام نتایج باید بگوییم که هنوز اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است ، اما با بررسی های انجام شده احتمال می رود که نتایج یک الی یک ماه و نیم پس از برگزاری این کنکور (زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۲ مرداد ماه می باشد) یعنی در شهریور ماه سال ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. این امکان وجود دارد که برخی از داوطلبان هیچ اطلاعی از نحوه دریافت نتایج آزمون خود نداشته باشند ، به همین منظور در ادامه این مطلب شما را با نحوه مشاهده و دریافت نتایج کنکور آشنا خواهیم نمود.

  • برای دریافت نتایج بایستی در قدم اول ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از گزینه های سمت راست “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب نمایید.
  • پس از وارد شدن به صفحه اصلی بر روی لینک فعال شده “ سامانه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸″ کلیک نمایید.
  • در گام بعدی صفحه ای مقابل شما قرار می گیرد که از دو طریق می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.

روش اول: شما داوطلبان می توانید با وارد نمودن شماره داوطلبی ، شماره سریال ، پرونده و سال تولد نتایج خود را دریافت نمایید.

روش دوم: شما داوطلبان می توانید با وارد نمودن شماره سریال پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد نتایج خود را مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد زمان دقیقی برای دریافت نتایج مشخص نشده است ، چنانچه این زمان به صورت دقیق مشخص گردید از طریق بروز رسانی همین صفحه به اطلاع شما خواهیم رساند. چنانچه با توضیحات ارائه شده موفق به دریافت نتایج خود شدید می توانید با مشاوان متخصص ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.


آیا اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی امکان پذیر است؟

در ابتدا لازم است گفته شود که امکان اعتراض به تمام آزمون هایی که مجری برگزاری آن سازمان سنجش می باشد ، وجود خواهد داشت لازم به ذکر است که در این آزمون نیز همچون سایر آزمون هایی که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود امکان ثبت اعتراض به نتایج وجود دارد.

این امکان وجود دارد که پس از قرار گرفتن نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی سایت سازمان سنجش برخی از داوطلبان نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته باشند. داوطلبان باید برای ثبت اعتراضات خود باید به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و درخواست خود را برای رسیدگی ثبت نمایند.

باید توجه داشته باشید که جای هیچ گونه نگرانی نیست و قطعا در اسرع وقت اعتراض شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت وجود اشتباه در اعلام نتایج به اعتراض شما ترتیب اثر داده خواهد شد و کارنامه شما اصلاح می گردد. اگر بنا به هر دلیلی موفق به ثبت اعتراض خود نشدید می توانید با مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

[konkor]

[contact_info title= “نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸”] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید…

همچنین ببینید

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری، ۲ بار در سال برای نیمسال مهر و بهمن …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.