خانه / آزمون استخدامی / اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

همانگونه که می دانید ، آزمون استخدامی آموزش و پرورش متقاضیان بیشتری را نسبت به سایر آزمون های استخدامی دیگر اختصاص داده است. این آزمون جهت استخدام در سازمان های دولتی اقدام به جذب نیرو می کند و نیرو های جذب شده در سازمان های دولتی و نظام مشغول به خدمت می شوند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد: در اوایل سال ۹۸ تلاش می شود تا ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام شود. لذا وی اشاره کرد در سال ۹۸ حدودا ۵۰ هزار نیروی جدید استخدام خواهد شد. با توجه به اینکه برنامه زمانی این آزمون ، طبق روال هرساله از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود، پیش بینی می شود که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی در اواخر اردیبهشت ماه منتشر شود. لذا در صورت به دست رسیدن اخبار جدید از زمان انتشار دفترچه، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از خبرهای آزمون استخدامی ، مطالب سایت الو مشاوره را دنبال کنند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از آنجایی که سازمان سنجش برگزار کننده آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد ، داوطلبان برای مشاهده دفترچه ، ثبت نام در آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه ، مشاهده کارنامه و اعلام نتایج باید به سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. تاریخ اعلام نتایج معمولا در شهریور ماه اعلام می شود.

در کارنامه آزمون استخدامی ، وضعیت داوطلب اعم از رد یا قبول شدن در آزمون مشخص می شود. داوطلبان پذیرفته شده در آزمون از طرف ارگان مربوطه دعوت به مصاحبه خواهند شد. در صورت عدم مراجعه در تاریخ ذکر شده ، قبولی وی باطل خواهد شد. داوطلب برای مصاحبه باید مدارک مربوطه را به همراه خود داشته باشد و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف اعم از دینی و احکام ، سیاسی و … ارتقا دهد. همچنین وضعیت جسمانی و روحی وی مورد بررسی پزشکی قرار خواهد گرفت.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی را دارند ،برای  اطلاع از منابع موثق جهت شرکت در آزمون استخدامی می توانند از مشاوران تحصیلی الو مشاوره کمک بگیرند.

 

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش-99

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹”] پس از برگزاری آزمون استخدامی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.