خانه / کارشناسی ارشد / مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مهلت-مجدد-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

معمولا هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با تعدادی داوطلب جامانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مواجه می شویم که طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره به دنبال راه حلی جهت رفع مشکل عدم امکان ثبت نام پس از اتمام بازه زمانی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری هستند. جهت اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ لازم به ذکر است که سازمان سنجش آموزش کشور معمولا همه ساله پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، جهت مساعدت با داوطلبانی که به هر دلیل از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد جا مانده اند، مهلت مجددی درنظر می گیرد. در ادامه مطلب به ” مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰″ خواهیم پرداخت.

[point1 title= “داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می بایست در بازه زمانی مجدد درنظر گرفته شده، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند”]

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می بایست در بازه زمانی اواسط تا اواخر آذر ماه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و با واریز هزیته ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند. با این حال چنانچه شما نیز قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ را داشته و از ثبت نام در بازه زمانی مذکور جا مانده اید، لازم است به اطلاعتان برسانیم که سازمان سنجش هر ساله زمان مجددی را جهت ثبت نام داوطلبان جا مانده در نظر می گیرد. بنابراین پس از اتمام زمان مذکور منتظر زمان مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ باشید. البته فعلا تاریخ مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. البته آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر سایت الومشاوره از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد نیز اطلاع رسانی می گردد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد پیگیر آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ باشید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

معمولا هر ساله برخی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد پس از ثبت نام متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات ثبت نامی خود می گردند و از آن جا که ورود اطلاعات صحیح هنگام ثبت نام الزامی و بسبار مهم است، داوطلبان طی تماس با کارشناسان الومشاوره به دنبال راه حلی جهت رفع این مشکل هستند. از این رو لازم به ذکر است که چنانچه شما نیز با این مشکل مواجه شدید، می توانید در زمان مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مجددا به سایت سنجش مراجعه و اقدام به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نمایید. در ضمن چنانچه فرصت انجام این کار را ندارید می توانید از طریق تماس با مرکز الومشاوره، ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را به کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی الومشاوره بسپارید.

[arshad]

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبانی مجاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خواهند بود که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ذیل باشند:

شرایط عمومی

۱. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
۲. عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
۳. عدم اشتهار به فساد اخلاقی
۴. عدم سوء پیشینه در گروه های سیاسی غیرقانونی

شرایط اختصاصی

۱. داوطلبانی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود گردند، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهند بود.

۲. دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، می بایست قبل از زمان ثبت نام از تحصیل در دانشگاه محل تحصیل انصراف دهند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

تبصره : داوطلبانی که تنها قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند از رعایت این شرط معاف می باشند.

۳. داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ دوره ی روزانه پذیرفته شده اند مجاز به ثبت نام هستند ولی زمان انتخاب رشته تنها مجازبه انتخاب رشته های دوره غیر روزانه خواهند بود.
۴. فارغ التحصیلان رشته های دبیری ، گروه پزشکی و داوطلبان شاغل در سازمان های دولتی و یا وزارتخانه ها تنها در صورت اخذ موافقت سازمانه مربوطه مجاز به شرکت و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خواهند بود.

مطالب مهم جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد
 زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.