خانه / منابع کنکور سراسری / منابع کنکور سراسری ۹۸
منابع کنکور سراسری 98
منابع کنکور سراسری 98

منابع کنکور سراسری ۹۸

منابع کنکور سراسری 98
منابع کنکور سراسری ۹۸

کنکور سراسری یکی از مراحل سرنوشت ساز و قابل اهمیت زندگی داوطلبان می باشد که بسیاری از داوطلبان از ماه ها و حتی سال ها قبل از برگزاری کنکور سراسری ، خود را برای این ماراتن بسیار مهم و حیاتی آماده می کنند تا در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود پذیرفته شوند.

منابع کنکور سراسری ۹۸

بسیاری از داوطلبان جهت آماده شدن در این آزمون پر اهمیت ، علاوه بر منابع درسی (کتب درسی) ، منابع کمک آموزشی تهیه کرده تا قادر باشند تست های کنکور سراسری را به سرانجام برسانند. البته تعدادی از داوطلبان در کنار منابع کمک آموزشی ، جهت تسلط کامل بر روی تست های کنکور ، اقدام به ثبت نام کلاس های کمک آموزشی نیز می نمایند. اما در اینجا روی سخن ما با داوطلبانی است که مبنای مطالعه خود را بر روی منابع درسی قرار داده اند.


آیا برنامه ریزی درسی برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری پیشنهاد می شود؟

داوطلبان باید دقت کنند که برای رسیدن به موفقیت داشتن یک برنامه ریزی دقیق ، منسجم و متناسب با توانای خود بسیار لازم و ضروری می باشد . باید گفته شود ، داوطلبان علاوه بر برنامه ریزی بلند مدت ، نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و روزانه نیز می باشد. برنامه ریزی بلندمدت به داوطلب دید روشنی از اهداف خود داده و سبب انگیزه وی برای مطالعه و جمع بندی دروس می باشد. برنامه ریزی کوتاه مدت و روزانه ، جهت مطالعه و تسلط قدم به قدم داوطلب بر روی منابع درسی و آموزشی شده و سبب تکامل برنامه ریزی بلند مدت و رسیدن به اهداف آتی وی می شود. داوطلبان جهت برنامه ریزی پیوسته و دقیق می توانند با تهیه کردن جدول زمان بندی که علاوه بر زمان مطالعه دروس مطابق توامندی خود، زمان استراحت ، تغذیه و انجام امور روزمره خود را یادداشت نمایند. لازم است گفته شود که تمام فرآیند های گفته شده مستلزم آگاهی از منابع گروه آزمایشی می باشد.

همانطور که مستحضرید ،  کنکور سراسری از دو دفترچه عمومی و تخصصی تشکیل شده است که منابع هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان با یکدیگر تفاوت دارد. که هدف ما از نگارش این مقاله معرفی منبع قابل اعتماد هر یک از گروه های آزمایشی فوق می باشد.

منابع کنکور سراسری تجربی ۹۸

گروه آزمایشی علوم تجربی ، متقاضیان فراوانی را نسبت به سایر گروه های آزمایش به خود اختصاص داده که به این ترتیب رقابت برای رشته های پر متقاضی این گروه آزمایشی بسیار زیاد می باشد اما داوطلبان می توانند با پشتکار فراوان و آگاهی کامل از منابع آن شانش پذیرش خود را بالا ببرند. داوطلبان کنکور سراسری تجربی علاوه بر مطالعه کامل دروس عمومی ، می بایست زمان بندی درستی برای دروس تخصصی خود داشته باشند. از جمله دروس تخصصی اصلی این رشته درس زیست شناسی و زمین شناسی می باشد که داوطلبان اگر علاوه بر تسلط بر دروس پایه (فیزیک ،ریاضی ، شیمی)، بر این دروس تسلط کافی را داشته باشند ، می توانند نتیجه قابل قبولی را از آن خود نمایند.

برای آگاهی از منابع کنکور سراسری تجربی ۹۸ شما می توانید وارد لینک زیر شده و منابع موجود برای این رشته تحصیلی را دریافت نمایید.

منابع کنکور سراسری ریاضی ۹۸

از آنجایی که اکثر دروس رشته ریاضی به صورت حل مساله می باشد ، لذا داوطلبان می بایست با تمرین فراوان و تمرکز بالا ، جهت به سرانجام رساندن تست ، تلاش لازم را به عمل آورند. متقاضیان کنکور رشته ریاضی ، پس از آگاهی از منابع کنکور ریاضی و مطالعه دقیق آن ها قادر خواهند بود که با روش های درست تست زدن در آزمون به موفقیت دست پیدا کنند. به یاد داشته باشید که میزان تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند تا حد زیادی می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.

برای آگاهی از منابع کنکور سراسری ریاضی ۹۸ بر روی لینک کلیک کنید.

منابع کنکور سراسری انسانی ۹۸

دروس مرتبط به این رشته بیشتر به صورت حفظ کردن مطالب پس از یادگیری آن می باشد. متقاضیان رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی همواره می دانند که تعداد رشته های تاپ این گروه آزمایشی محدود بوده ، که این امر باعث شده رقابت برای پذیرش در رشته محل های پرطرفدار بیشتر شود و شرایط قبول شدن را کمی دشوار تر می سازد ولی شما می توانید با برنامه دقیق تر و تهیه جدول زمان بندی و مدیریت زمان تمامی عنوان های درسی خود را تا روز کنکور مطالعه کنید و برای این کار نیاز به تمرین ، تکرار ، پشتکار و به کتاب های کمک آموزشی مناسب خواهید داشت  تا به کمک آن ها مباحث ملکه ذهن تان شود.

شما می توانید جهت آگاهی از منابع کنکور سراسری انسانی  ۹۸ وارد لینک شوید.

منابع کنکور هنر ۹۸

رشته هنر از جمله رشته هایی می باشد که تمامی داوطلبان کنکور سراسری را شامل شده و داوطلبان می توانند علاوه بر امتحان دادن یک آزمون اصلی ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ) در آزمون هنرکه یک رشته شناور می باشد ، در صورت واجد شرایط بودن  شرکت کرده و شانس پذیرش خود را در این گروه آموزشی بسنجد. اما باید توجه کنید که تنوع رشته های گروه هنر بسیار کمتر از رشته های دیگر می باشد و به دلیل متقاضیان بسیار زیاد اما ظرفیت کم پذیرش را برای داوطلبان دشوار نموده است. لذا پذیرش در این رشته تحصیلی تلاش مضاعفی را برای داوطلبان کنکور سراسری رشته هنر می طلبد.

شاخه های گروه هنر بدین شرح می باشد:  درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک ، ترسیم فنی ، خلاقیت تصویری و تجسمی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی ، خواص مواد

برای آگاهی از منابع کنکور سراسری هنر ۹۸ بر روی لینک کلیک کنید.

منابع کنکور زبان ۹۸

یکی دیگر از رشته های شناور کنکور ، گروه آزمایشی زبان می باشد که افراد از تمامی گروه های می توانند شانش خود را در پذیرش رشته محل های آن امتحان کنند.  متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور سراسری زبان را دارند معمولا برای انتخاب منبع برای مطالعه دروس خود دچار سردرگمی می شوند چرا که منبع دقیقی برای آن ها مشخص نشده است ، بنابراین لازم است داوطلبان برای انتخاب منابع مفید و مناسب با مشاوران و افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنند تا به موفقیت برسند.

برای آگاهی از منابع کنکور سراسری زبان ۹۸ بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوران الو مشاوره می توانند داوطلبان را در جهت رسیدن به مسیردرست با در دست داشتن برنامه ریزی دقیق و متناسب با توانایی داوطلب همراهی نمایند.

همچنین ببینید

منابع دروس تخصصی کنکور سراسری ۱۴۰۳

اطلاع از منابع کنکور سراسری ۱۴۰۳، باعث می شود تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.