خانه / رشته های بدون کنکور / مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های پرمتقاضی کشور می باشد که تمام رشته های خود را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه می دهد. در واقع این دانشگاه غیردولتی بوده و دانشجویان برای تحصیل در آن بایستی شهریه بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با مشاوران الو مشاوره تماس حاصل نمایید

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو بازه زمانی مهر و بهمن انجام می گیرد و متقاضیان می توانند در صورت تمایل و دارا بودن شرایط لازم ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

دانشگاه غیرانتفاعی رشته های بدون کنکور خود را در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) ارائه می دهد و متقاضیان برای تحصیل در رشته هایی که با رشته مقطع دیپلم خود مغایرت دارد هیچ گونه محدودیتی ندارند.

داوطلبان برای انجام ثبت نام به صورت اینترنتی به مدارک ذیل احتیاج خواهند داشت.  

مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم

مدرک پیش دانشگاهی

مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید

مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی

مدرک پایان خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول (ویژه آقایان)

یک قطعه عکس پرسنلی

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود. با توجه به اطلاعیه ای که اخیرا از سوی سازمان سنجش منتشر شده است ، پذیرش حدود ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه های سراسری و موسسات آموزش عالی فقط به صورت بدون کنکور و صرفا فقط براساس سوابق تحصیلی خواهد بود. ثبت نام دوره بعدی یعنی مهر ۹۸ (نیمسال اول) از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد ، بنابراین لازم است که داوطلبان با مراجعه به این سایت و ارائه مدارک لازم ، ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین ببینید

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۲

نحوه جذب دانشجو در دانشگاه امام صادق با دیگر دانشگاه های دولتی متفاوت بوده و …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.