خانه / دانشگاه / دانشگاه آزاد / لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

در سال های اخیر بسیاری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد بدون برگزاری آزمون ورودی و براساس سوابق تحصیلی متقاضیان ورود به دانشگاه ، اقدام به جذب  دانشجو می کرد. با ارائه بیش از ۹۵ درصد رشته محل هایش به صورت بدون کنکور در مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، دانشگاه آزاد در صدد حذف کنکور است که باید گفت این امر به تدریج امکان پذیر است . فارغ التحصیلان مقاطع مختلف ،از جمله سال دوازدهم و یا دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و همچنین دانش آموختگان مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) می توانند در دو ورودی مهر و یا بهمن خود را برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ آماده کنند . متقاضیان ورود به دانشگاه در سال ۹۸-۹۹ در زمان ثبت نام بدون آزمون آزاد ۹۸-۹۹ ، قبل از ثبت نام می بایست لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی آزاد ۹۸ را در مقطع مد نظر خود که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد ۹۸ منتشر می شود به دقت مورد تحلیل و بررسی نمایندقرار دهند و سپس داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزد ۹۸ جهت ثبت نام به سایت مربوطه مراجعه نمایند .

در این مقاله با توجه به تنوع رشته های مقاطع مختلف گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره تصمیم داریم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته شما را مطلع سازیم.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۸

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم و یا نظام جدید و یا پیش دانشگاهی هستند می توانند در ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۹۸ حضور یابند . دانشجویان کاردانی ( فوق دیپلم ) هم به صورت پیوسته و هم چه به صورت ناپیوسته می توانند شانس خود را در قبولی هر دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته امتحان نمایند . توجه داشته باشید که هر داوطلب مجاز به ادامه تحصیل در یک رشته محل می باشد .

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.