خانه / مدرسه / شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

شرایط ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

آزمون دبیرستان ماندگار البرز تا سال گذشته برای ورود دانش آموزان به پایه هفتم و دهم برگزاری می شد با این شرایط  سال گذشته این آزمون برای دوره اول متوسطه حذف شد و فقط برای ورود به دوره دوم متوسطه انجام شد . امسال نیزاین آزمون به منظور جذب  دانش آموزان مانند سال گذشته برای پایه هفتم برگزار نخواهد شد .

 داوطلبان موظف هستند قبل از ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ آمده است مطلع شوند تا بتوانند به ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ بپردازند. باید توجه داشت که داوطلبانی واجد شرایط زیر بوده و قصد شرکت در این آزمون را دارند می بایست هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند.

حال ما در گروه مشاوره تحصیلی الو مشاوره میخواهیم شرایط وضوابط ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸-۹۹را برای شما دانش آموزان به اشتراک بگذاریم.

شرایط اصلی ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز

طبق اطلاعات درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی ، برای ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم می بایست شرایط زیر را دارا باشید :

اولین شرط داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، اشتغال به تحصیل در پایه نهم و در نهایت کسب حداقل معدل ۱۸ در نوبت اول پایه نهم.

داوطلبان  می توانند در صورت داشتن شرایط مذکور از ۲۳ بهمن ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ به سایت مربوطه مراجعه نمایند

در مرحله آخر با پرداخت هزینه تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.