خانه / کارشناسی ارشد / شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400

[contact_info title= “شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

داوطلبان پایه ششم و دهم بسیاری علاقمند هستند برای تحصیل در مقطع بعدی خود وارد مدارس تیزهوشان (استعدادهای درخشان) شوند. حتما می دانید که شرط ورود به مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰، شرکت و پذیرش در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دارای شرایطی است که قبل از آغاز بازه زمانی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاع رسانی می شود. بدین ترتیب داوطلبان دارای شرایط می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و داوطلبان فاقد شرایط مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نخواهند بود. در ادامه این مطلب علاوه بر پرداختن به شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰، به زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه خواهیم پرداخت.

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در بازه زمانی مقرر به صورت اینترنتی (غیرحضوری) انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

در این قسمت به طور جداگانه به شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خواهیم پرداخت :

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارد، می بایست مشغول تحصیل در پایه ششم و دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از الزامات ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. ضمنا اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ تنها در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که اولا مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند، ثانیا دارای تابعیت ایرانی باشند. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از قوانین ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ این است که حداقل معدل داوطلب در پایه هشتم ۱۹ باشد.

مهم : داوطلبانی که مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان هستند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ندارند. این دسته از داوطلبان چنانچه حداقل دارای معدل کل ۱۶ در خرداد ماه باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در پایه دهم مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰

در این قسمت به طور جداگانه به زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خواهیم پرداخت :

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان و یا همان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ر بازه زمانی ۹۸/۱۱/۲۶ لغایت ۹۸/۱۲/۳ و از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir انجام خواهد شد. جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ – ۱۴۰۰ در بازه زمانی مشخص به سایت مذکور مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت، در محل های مشخص شده در سمت راست صفحه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید.

سپس نام و نام خانوادگی دانش آموز را به عنوان نقش و نام مدرسه محل تحصیل دانش آموز را در قسمت عنوان سازمان انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده شود.

اطلاعات خواسته شده همچون ۱- نام ۲- نام خانوادگی ۳- کدملی ۴- جنسیت ۵- تاریخ تولد ۶- نام پدر ۷- کد ملی پدر ۸- شماره شناسنامه پدر ۹- محل صدور شناسنامه پدر ۱۰- نام پدربزرگ (پدر پدر) ۱۱- دین ۱۲- نوع تابعیت ۱۳- رشته مورد تقاضا ۱۴- نام استان مورد تقاضا ۱۵- نام شهرستان مورد تقاضا ۱۶- نام مدارس استعدادهای درخشان مورد تقاضا ۱۷- عکس دانش آموز را به طور کامل و صحیح وارد نمایید. سپس هزینه ثبت نام را واریز و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

“ثبت نام آزمون تیزهوشان تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تمدید شد.”

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در بازه زمانی ۹۸/۱۱/۲۶ الی ۹۸/۱۲/۳ انجام خواهد شد. اگر شما نیز دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان هستید و یا قصد ثبت نام دانش آموزی را دارید، جهت ثبت نام باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. سپس همانند تصویر نشان داده شده در زیر، بر روی تصویر مربوط به “سمپاد دهم” کلیک کنید تا وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ شوید.

پس از ورود در محل های مشخص “کد ملی” و  “رمز ورود همگام” دانش آموز را وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

سپس نقش و عنوان سازمان را انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

در مرحله بعدی بر روی گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۹۹ ” کلیک نمایید و اطلاعات خواسته شده را وارد و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

“ثبت نام آزمون تیزهوشان تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تمدید شد.”

مطالب مفید جهت مطالعه داوطلبان آزمون تیزهوشان :

مدارس تیزهوشان
کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
جزئیات پذیرش مدارس تیزهوشان

[madrese]

[contact_info title= “شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۹ – ۱۴۰۰”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید …

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.