خانه / کارشناسی ارشد / سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
سایت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

سایت-ثبت-نام-کنکور-کارشناسی-ارشد

[contact_info title= “سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”] 

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، داوطلبان طی تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی الومشاوره سوالاتی را در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و … مطرح می کنند. تیم تحریریه الومشاوره در مقالات قبلی به طور مفصل به موضوعاتی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۰، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و … پرداخته است. حال قصد داریم در این مطلب علاوه بر معرفی و قرار دادن لینک سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، به طور مختصر به زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰توصیه می گردد.

[point1 title= “به دلیل ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، ثبت نام آنها نیز ادغام گردیده و همزمان از طریق یک سایت انجام خواهد شد.”]

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مسئول برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری، سازمان سنجش آموزش کشور است. سال های گذشته دانشگاه آزاد جهت جذب دانشجوی کارشناسی ارشد به طور جداگانه اقدام به ثبت نام و برگزاری آزمون می نمود. از آن جا که طی سال های اخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است، بنابراین مسئولیت ثبت نام از داوطلبان دانشگاه آزاد نیز بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است. در نتیجه تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اعم از داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، می بایست در زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. چنانچه شما نیز داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ هستید، پس از مراجعه به سایت مذکور، از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سپس اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایید. ضمنا لازم به ذکر است که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام در دو رشته امتحانی (یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته شناور) می باشند. بنابراین اگر قصد شرکت در دو رشته امتحانی را دارید، می بایست اقدام به خرید دو کارت اعتباری نمایید. ضمنا اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز هستید، می بایست جهت ثبت علاقمندی خود اقدام به خرید کارت اعتباری جداگانه نمایید. پس از خرید کارت اعتباری، اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام همانند اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی و شماره سریال کارت اعتباری و … را تکمیل نمایید. پس از دریافت کد پیگیری ثبت نام، فرایند ثبت نام به پایان خواهد رسید.

“به محض آغاز ثبت نام، آموزش تصویری مرحله به مرحله فرایند ثبت نام در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار داده خواهد شد. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید از طریق تماس با مرکز الومشاوره، انجام فرایند ثبت نام خود را به مشاوران و کارشناسان مرکز الومشاوره بسپارید.”

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۰ می توانند در آذر ماه سال ۹۹ با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت نام نمایند. البته لازم به ذکر است که سازمان سنجش هر ساله به دلیل مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، اقدام به تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می نماید. با این حال اکیدا توصیه می گردد که داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰ جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی همچون عدم تمدید زمان ثبت نام و … در بازه زمانی اولیه ثبت نام نمایند. در صورت تغییر زمان ثبت نام و یا تمدید زمان ثبت نام، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. با این حال پیشنهاد می شود با عضویت در کانال کارشناسی ارشد الومشاوره، پیگیر آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ باشید.

“به محض مشخص شدن بازه زمانی ثبت نام، تاریخ دقیق در این مطلب قرار داده خواهد شد.”

مطالب مهم جهت مطالعه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

نحوه دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد
 زمان برگزاری آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد
شهریه کارشناسی ارشد
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد
توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد
راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد

[arshad]

[contact_info title= “سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد”]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.