خانه / رشته های بدون کنکور / سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

یکی از دانشگاه های غیردولتی و شهریه پرداز که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد ، دانشگاه غیرانتفاعی است. این دانشگاه در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری رشته های خود را ارائه می دهد. رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

یکی از مزیت های دیگر دانشگاه غیرانتفاعی بالابودن سطح کیفیت آموزشی کلاس های درس می باشد و تیم آموزشی این دانشگاه بسیار متخصص در زمینه های خود هستند که همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد جذب دانشگاه غیرانتفاعی شوند. همان طور که مستحضر هستید سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد. که داوطلبان می توانند با داشتن شرایط لازم در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی  دانشگاه غیرانتفاعی

تنوع رشته ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار زیاد بوده و داوطلبان هیچ محدودیتی از نظر رشته تحصیلی خود نخواهند داشت به عنوان مثال اگر رشته تحصیلی داوطلبی در مقطع متوسطه علوم انسانی بوده می تواند رشته های گروه ریاضی را نیز انتخاب کند.

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول (مهر ۹۸) از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۶ شهریور ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان می توانند در صورت دارا بودن شرایط و مدارک لازم نسب به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند .

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

نحوه ثبت نام بدین گونه است که متقاضیان باید ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نموده ، سپس با انتخاب کد رشته های خود ، باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org سپس کار برگ مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده و در انتها کد رشته های خود را نیز درج کنید. در صورت دارا بودن ظرفیت از سوی دانشگاه مورد نظر از شما برای ادامه روند ثبت نام دعوت به عمل خواهد آمد که در این مرحله داوطلب باید با خرید کارت اعتباری مربوطه هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت نماید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

 

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.