خانه / رشته های بدون کنکور / زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

بر اساس آخرین تصمیمات سازمان سنجش آموزش کشور ، حدود ۸۵ درصد از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی ، دانشجو پذیرش می کنند. دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است سالانه دو بار (نیمسال اول و نیمسال دوم) در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می کند. رشته هایی که در دانشگاه پیام نور ارائه می شود ، در پنچ گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی ، تجربی ، هنر و زبان می باشد.

این دانشگاه به دلیل مزایایی که برای دانشجویان قرار داده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرداخت شهریه کمتر ، الزامی نبودن حضور در کلاس و تنوع در رشته های ارائه شده نمونه هایی از این مزایا می باشد.

طبق اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ، زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر۹۸ ، از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور ۹۸ ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند در بازه زمانی مشخص شده با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸ اقدامات لازم را انجام دهند. به دلیل سوالات مکرر داوطلبان ، مشاوران مرکز الو مشاوره مطلبی را در خصوص “زمان ثبت نام بدون کنکور داشگاه پیام نور ۹۸” ارائه نموده اند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر۹۸

با توجه به تغییر روند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، در این قسمت به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت. متقاضیان ورودی مهر ۹۸ می توانند برای انتخاب رشته این دانشگاه از ۲۰ اسفند ۹۷ لغایت ۶ شهریور ۹۸ اقدامات لازم  را در سایت سازمان سنجش به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که دفترچه انتخاب رشته از ۱۷ بهمن بر روی سایت سنجش و پذیرش کشور قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.