خانه / رشته های بدون کنکور / زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

یکی از دانشگاه های شهریه پرداز و معتبر کشور که مدرک آن بسیار مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری می باشد ، دانشگاه غیرانتفاعی می باشد که رشته های خود را به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می دهد و داوطلبان می توانند بدون در نظر گرفتن رشته مدرک تحصیلی خود ، انتخاب رشته نمایند. دقت داشته باشید که این مطلب به صورت رایگان برای آگاهی بیشتر شما در زمینه زمان و سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸ نوشته شده است ، شما می توانید در صورت تمایل بر برطرف نمودن ابهات خود با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه

با توجه به اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان سنجش ، مشخص شد که پذیرش بیش از ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل داوطلب) خواهد بود.

ثبت نام از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور سال ۹۸ ادامه خواهد داشت. توجه کنید که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  انجام خواهد شد. برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید. 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال اول سال ۹۸ از بهمن ماه سال گذشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت دفترچه را دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق آن چنانچه شرایط لازم را داشته باشید ، اقدامات لازم را انجام دهید.

برای انجام این کار بایستی ابتدا کد رشته های خود را ثبت کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید و پس از اعلام نتایج بایستی با خرید کارت اعتباری ، هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.