خانه / کارشناسی ارشد / زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸”]

امروزه با توسعه علم در زمینه شاخه های پزشکی ، داوطلبان بسیاری پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند و تمایل دارند مدارج بالاتری در تحصیلات تکمیلی خود کسب نمایند.همانگونه که مستحضرید ،دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ در ۲۷ بهمن ماه سال ۹۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته و طبق جدول زمان بندی درج شده در دفترچه مذکور، داوطلبانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری وزارت بهداشت را داشتند می بایست در تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۹۷ لغایت ۱۰ اسفندماه اقدام به ثبت نام می کردند. البته لازم به ذکر است این مهلت برای افرادی که موفق به ثبت نام نشدند، به مدت دو روز از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۸ تمدید گردیده و این امکان به سایر داوطلبان داده شد تا بتوانند نسبت به ویرایش خود اقدام نمایند.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

طبق اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی ، داوطلبان جا مانده از آزمون وزارت بهداشت و همینطور داوطلبانی که قصد دارند اطلاعات خود را ویرایش نمایند ، از تاریخ ۷ خرداد ۹۸ لینک ثبت نام و ویرایش اطلاعات فعال خواهد شد و داوطلبان قادر خواهند بود نسبت به ثبت نام و ویرایش اقدام نمایند. داوطلبان می بایست در مهلت تعیین شده به سایت مذکور مراجعه کرده پس از مطالعه دقیق دفترچه و شرایط ذکر شده در آن ،ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را انجام دهد. 

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال ۹۹

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

طبق جدول زمان بندی شده در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال ۹۸ مندرج در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی ، معمولا این آزمون در اواخر خرداد ماه برگزار می گردید اما در سال جاری به دلیل جاری شدن سیل زمان برگزاری این آزمون به تیر ماه (۲۷و ۲۸ تیرماه) برگزار خواهد شد. داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند ، بهتر است نسبت به آمادگی تحصیلی خود و مرور و جمع بندی دروس اقدام نمایند و نتیجه مطلوب را به دست آورند.

قبل از برگزاری آزمون ، داوطلبان می بایست مجوز امتحانی (کارت ورود به جلسه ) خود را از پورتال آموزشی خود دریافت کرده و یک برگه از کارت امتحانی خود پرینت گرفته و در روز برگزاری ازمون نزد خود داشته باشد. ، داوطلبان قادر خواهند بود از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ تیرماه کارت ورود به جلسه خود را از پایگاه اطلاع رسانی سنجش آموزش پزشکی دریافت کنند. لازم به ذکر است علاوه بر کارت ورود به جلسه ، به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه داوطلب ، از موارد الزامی ورود به آزمون می باشد و در صورتی که داوطلب موارد یاد شده را نزد خود نداشته باشد ، از ورود او جلسه امتحان ممانعت خواهد شد.

بر روی کارت ورود به جلسه شماره صندلی ، اطلاعات شخصی داوطلب ، رشته امتحانی ، تاریخ و محل برگزاری ازمون درج شده است. بسیاری از داوطلبان در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خود متوجه اطلاعاتی نادرست بر روی کارت خود می شوند که این اطلاعات ممکن است در خصوص اطلاعات شخصی داوطلب ، رشته امتحانی و یا حتی عکس وی باشد. در این صورت مرکز سنجش آموزش پزشکی ، مراکزی را به عنوان باجه های رفع نقص برای داوطلبان این ازمون معرفی نموده تا در صورت بروز ایراد و اشکالاتی در کارت ورود به جلسه ، جهت رفع و از بین بردن این ایرادات اقدام نمایند.

زمان اعتراض به سوالات آزمون وزارت بهداشت

تعداد زیادی از داوطلبان این مقطع تحصیلی ، در هنگام برخورد با سوالات این آزمون ، ایراد و اشکالات در گزینه های تست و یا سطح دشواری سوالات را مورد بررسی قرار می دهند و از آنجایی که این مشکلات بر روی نتیجه آزمون تاثیر مستقیم داشته ، بنابراین این فرصت به این دسته از داوطلبان ریزبین و بادقت داده شده تا بتوانند اعتراض خود را برای سوالات آزمون اعلام نمایند. لذا مرکز سنجش آموزش پزشکی ، بازه زمانی را پس از برگزاری آزمون در نظر گرفته و این فرصت را به این دسته از داوطلبان آزمون داده تا در صورت داشتن اعتراض، در مهلت مقرر شده ، به صورت اینترنتی از طریق حساب کاربری خود نسبت به عنوان کردن اعتراض خود اقدام نمایند.

داوطلبان واجد شرایطی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند ، در صورتی که با خطا و اشکالاتی در روند ثبت نام مواجه شدن ، می توانند با مشاوران ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل نمایند.

[banner]

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸”] 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

همچنین ببینید

آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲

افرادی که به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند بوده و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.