خانه / کاردانی به کارشناسی / زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸
زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 98 الو مشاوره

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

 در سال های اخیر؛ برخی از داوطلبان خواهان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی بوده اند ، بهتر است بدانید که ،  داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که مدرک کاردانی خود را دریافت کرده و قصد ادامه تحصیل مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند، همچنین داوطلبان رشته های پزشکی (پیراپزشکی)، فنی مهندسی، منابع طبیعی، کشاورزی، علوم انسانی و هنر در صورت دارا بودن شرایط شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت، شرکت نمایند. بسیاری از علاقمندان به شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی در تماس با مرکز الو مشاوره سوالاتی از قبیل زمان و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی  آزمون مذکور را سوال می کنند به همین منظور مطلبی را برای رفع ابهامات شما ارائه نموده ایم، پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر با  مشاوره تحصیلی در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید.

            ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق سازمان سنجش صورت خواهد گرفت

 

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۸

با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش ، متقاضیان  ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان از تاریخ  ۱۰/۰۲/۹۸ آغاز و تا تاریخ ۱۶/۰۲/۹۸ پایان می‌پذیرد. همچنین متقاضیان می توانند جهت انتخاب رشته در زمان مذکور وارد سایت سازمان سنجش شوند ،شایان به ذکر است  عناوین رشته‌های امتحانی پذیرش با آزمون و رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (با معدل کل کاردانی) در آزمون فوق، به شرح زیر می باشد :

 نکته حائز اهمیت این است که ،  ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی فقط از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. شما قبل از شروع فرآیند ثبت نام می بایست کارت اعتباری مربوطه را خریداری نموده و شماره سریال ۱۲ رقمی آن را دریافت کنید، سپس با وارد شدن به سایت سازمان سنجش از منوی سمت راست گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید. در مرحله آخر بر روی لینک فعال شده ” ثبت نام کاردانی به کارشناسی” کلیک کنید و کاربرگ مربوطه را تکمیل کنید.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۸

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سنجش منتشر شده است ، زمان برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۱/۰۵/۹۸ می باشد . شایان ذکر است که همراه داشتن کارت شناسایی (کارت ملی) و کارت ورود به جلسه از الزامات شرکت درکنکور کاردانی به کارشناسی می باشد، در صورت همراه نداشتن هر یک از کارت های مذکور از شرکت در جلسه آزمون محروم خواهید شد. کارت ورود به جلسه هر آزمونی چند روز قبل از برگزاری آن بر روی سایت مربوطه قرار می گیرد، بنابراین کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی نیز چند روز قبل از برگزاری آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. شما می توانید با مراجعه به این سایت و وارد نمودن شماره سریال پرونده و کد پیگیری کارت خود را دریافت کنید.

 

همچنین ببینید

زمان-برگزاری-کنکور-کاردانی-به-کارشناسی-99

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹

[contact_info title= “زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹”] هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.