خانه / آزمون استخدامی / زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸
زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی 98

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی 98

[contact_info title= “زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸”] 

سازمان های اداری و استخدامی کشور در جهت جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز دستگاه های اجرایی کشور ، هر ساله یک آزمون استخدامی را با مشارکت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند و علاقمندان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

اما ممکن است این سوال ایجاد شود که شرایط ثبت نام به چه صورت باشد ؟ شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از تمام جزئیات مربوط به ثبت نام این آزمون ، از دفترچه راهنمای ثبت نام استفاده نمایید.

زمان و سایت انتشار دفترچه آزمون استخدامی ۹۸

در سال های گذشته ثبت نام آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه انجام می گرفت و داوطلبان به فاصله دو ماه پس از انجام ثبت نام می توانستند با دریافت کارت ورود به جلسه برای حضور در آزمون اقدام نمایند. اما در سال جاری روند ثبت نام و برگزاری این آزمون با تاخیر زیادی همراه شد و در آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط نهاد های ذیربط ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی در دهه سوم شهریورماه اعلام شده است.

لینک دانلود دفترچه نیز دو الی سه روز قبل از روز ثبت نام ، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه “استخدامی دستگاه های اجرایی” از منوی سمت راست سایت وارد صفحه اختصاصی این آزمون شوند و سپس با کلیک بر روی لینک دفترچه ، می توانند آن را دانلود نمایند. 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸

در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بسیاری از اطلاعات که داوطلبان ممکن است برای ثبت نام به آن ها نیاز داشته باشند درج شده است. در حال حاضر دفترچه برای سال ۹۸ منتشر نشده است ولی می توانید برای دریافت اطلاعات کلی از دفترچه سال گذشته استفاده نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی نهاد های دولتی

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۷

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک نمایید)

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۹۸

(برای دانلود دفترچه برروی لینک کلیک نمایید)

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهاد های دولتی

  • زمانبدی ثبت نام و اعلام نتایج این آزمون
  • شرایط عمومی ثبت نام داوطلبان
  • شرایط سنی ثبت نام داوطلبان
  • شرایط اختصاصی مربوط به ثبت نام هر یک از ارگان ها (آموزش و پرورش ، سازمان شیلات ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، وزارت راه و شهرسازی و … )
  • مواد آزمونی عمومی و تخصصی
  • مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی در سامانه
  • جزئیات مربوط به برگزاری مصاحبه
  • رشته های مورد پذیرش 
  • و ….

همانطور که مشاهده می کنید تمام جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون ، در دفترچه راهنمای ثبت نام قید شده است بنابراین پس از مطالعه دفترچه ، می توانید با اطلاعات جامع برای ثبت نام خود اقدام نمایید. اولین مرحله برای ثبت نام ، واریز هزینه و خرید کارت اعتباری می باشد بدین صورت که توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می باشد ، مبلغ تعیین شده را واریز نمایید و پس از آن بایستی با دریافت فرم ثبت نام ، اطلاعات خود را ثبت نمایید.

یک فرم پیش نویس ثبت نام نیز در انتهای دفترچه راهنما قرار داده شده است که توصیه می شود با تکمیل این فرم از اطلاعات مورد نیاز آگاه شوید. 

[banner]

[contact_info title= ” زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸ “] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

[contact_info title= “منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹”] وزارت آموزش و پرورش، به دو …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.