خانه / دکتری / زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸
زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 98
زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 98

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸

باتوجه به اینکه ثبت نام آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد، انتخاب رشته آزمون نیز از همان سایت صورت می گیرد. کارنامه اولیه آزمون دکتری در روز ۲۷ فروردین ماه بر روی سایت قرار گرفت و در پی اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، دفترچه انتخاب رشته نیز در سایت وجود دارد.داوطلبان آزمون دکتری می توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته که شامل رشته ها، ظرفیت و رشته محل های متفاوت است، به انتخاب رشته محل های دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس های خودگردان،غیرانتفاعی و پیام نور بپردازند.

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸ سراسری

باتوجه به وضعیت کارنامه داوطلب، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می توانند از تاریخ ۰۱/۳۱/ ۹۸ تا تاریخ ۹۸/۰۲/۰۳ به سایت رجوع کرده و با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته، ۵۰ کد رشته محل را انتخاب کرده و در لیست انتخاب های خود قرار دهد.داوطلبان می توانند برای انتخاب درست و صحیح در انتخاب رشته با مشاوران ما در ارتباط باشند..

پس از اتمام انتخاب رشته، داوطلب باید توجه داشته باشد که کد ۱۵رقمی موجود در پایان انتخاب رشته را دریافت  نماید که این کد نشان دهنده ی ثبت و تایید انتخاب رشته داوطلب می باشد.

لازم به ذکر است طبق سال های گذشته پس از اتمام انتخاب رشته، زمانی برای تمدید انتخاب رشته نیز در نظر گرفته می شود که این موضوع سبب آن می شود افرادی که از انتخاب رشته جامانده اند، فرصتی برای انتخاب رشته خود داشته باشند..

سایت مرجوع داوطلبان برای انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۸ www.sanjesh.orgمی باشد.متقاضیان میتوانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

همچنین ببینید

دفترچه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-1400

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[contact_info title= “دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰”] مهم ترین مرحله پس از اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.