خانه / مشاوره خانواده / دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی
دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی

دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی

دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی

[contact_info title= “دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی”] 

در نگاه کلی به کیفیت زندگی انسان در می‌ یابیم که انسان برای احساس خوشبختی و رهایی از دلتنگی به دوست و همدم احتیاج دارد. از آنجایی که در ارتباط با جنس مخالف رغبت و انگیزه بیشتری وجود دارد ، تمایل آقایون و خانم‌ ها به هم بیشتر می‌شود. روانشناسان لازم است این تذکر را به افراد بدهند تا ارتباطی که در راستای آرامش و تعالی خاطر نیست ، اصلاح شود.
دختر و پسر در تعامل باهم احساس آرامش و امنیت ، تعلق خاطر ، مالکیت ، وابستگی ، دلبستگی ، تنش و ناسازگاری ، عادت یا یکنواختی ، ضربه‌های روحی و … را به نسبت خاصی تجربه می‌کنند. هر چقدر که در یک رابطه انرژی مثبت بیشتری باشد ، تداوم رابطه نیز بیشتر خواهد شد. هر چقدر که در یک رابطه ناسازگاری‌ ها و ضربه‌ ها بیشتر باشد آن رابطه تلخ ‌تر و کوتاه مدت تر می شود. چنانچه مایل هستید تا اطلاعات بیشتری در مورد دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی” بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. 

مشکلات روابط دوستی دختر و پسر از نظر روانشناختی

  • روابط عاطفی

جوانانی که با هدفی غیر از ازدواج با یکدیگر دوست می شوند ، دچار وابستگی عاطفی می گردند که قطع رابطه را برای آنان سخت می کند . اغلب این دوستی ها با آشنایی ناکافی و معیارهای نادرست تشکیل شده است و هر یک از طرفین در این نوع دوستی ها مسئولیت برقراری رابطه را بر عهده نمی گیرند.

چنین دوستی هایی فقط به ضرر افراد تمام می شود و مشکلات روحی فراوانی برای آن ها به بار می آورد . لیکن باید توجه کنید که اگر قصد پایان دادن به رابطه دوستی تان را دارید ، بهتر است قطع رابطه یکدفعه ای نبوده و تدریجی باشد و در این دوران نباید به گریه ها و خواهش ها و… طرف مقابل خود اعتنا کنید و برای اینکه بتوانید به زندگی عادیتان برگردید لازم است با واقعیت رو به رو شده و چند ماه ناراحتی خود را کنترل کنید.

  • بدبینی

یکی از مشکلات دوستی های زودگذر و حساب نشده ، بدبینی است که اثرات منفی شدیدی در ذهنیت آن ها درباره جنس مخالف خواهد گذاشت.

  • انگیزه های متفاوت در دوستی 

هدف پسر ها و دختر ها از دوستی متفاوت است. زمانی که انگیزه و هدف افراد از ایجاد رابطه متفاوت باشد ، برای هر دو طرف مشکل ایجاد خواهد شد. دخترها این روابط را مقدمه ازدواج می پندارند. ولی پسرها بیشتر به قصد کنجکاوی ، محک زدن توان اجتماعی خود در برقراری رابطه با جنس مخالف و گاهی نیز گذران وقت وارد رابطه می شوند.

  • اجبار به ازدواج

اکثر خانواده های ایرانی ، نگاه مثبتی به چنین روابطی به ویژه اگر نیت ازدواج در آن نباشد، ندارند. بسیاری اوقات آشکار شدن رابطه یا ایجاد شرایطی در آن که مغایر با ارزش های شخصی یا خانوادگی افراد باشد ، سبب می شود تا خانواده ها طرفین را به سمت وصلت های اجباری سوق دهند.

  • تغییر دادن یکدیگر

گاهی در این دوستی ها دو طرف سعی در تغییر دیگری می کنند. که چون همه افراد ترجیح می دهند همان گونه که هستند مورد پذیرش قرار گیرند ، دچار مشکل می شوند . به همین دلیل تلاش در تغییر دیگری در جهت دلخواه خود در بسیاری موارد با ناکامی مواجه می شود. و اگر هم طرف مقابل به اجبار به آن تن در دهد ، با دلخوری ، انتظار متقابل و کاهش اعتماد به نفس همراه خواهد بود.

دوستی دختر و پسر در فضای مجازی

ارتباطات آنلاین می‌تواند برای هرکسی جنبه‌های هیجان انگیز زیادی داشته باشد. ارتباط و آشنایی اینترنتی در اینستاگرام و تلگرام به خودی خود امری اشتباه نیست. اما لازم است در دوستی‌ های آنلاین بسیار محتاطانه رفتار کنید. گرچه رفتارهای روانشناختی و احساسات متقابل ما در دنیای مجازی درست همانند دنیای واقعی است. اما در ارتباطات عاطفی که به طور کلی بر پایه ارتباط مجازی شکل گرفته‌اند ، شخص بیشتر ممکن است دچار سردرگمی و بی‌اعتمادی شود.

به طور کلی در فضای مجازی ، به خاطر محدودیت در ادراک ارتباطی ، اطلاعات شناختی لازم کسب نمی‌شود. همچنین در ارتباطات مجازی زمینه بیشتری برای مورد سو قصد قرار گرفتن و کلاهبرداری فراهم است. به طور کلی می‌توان گفت در فضای مجازی ما فقط بخشی از شخصیت و هویتمان را می‌توانیم به طرف مقابل معرفی کنیم و شناخت همه جانبه طرف مقابل نیز ممکن نیست. این موضوع دلیل اصلی برای مناسب نبودن فضای مجازی برای آشنایی و برقراری رابطه عاطفی و ازدواج است.

حکم اسلام در رابطه با روابط دوستی بین دختر و پسر چیست؟

از نظر اسلام زن و مرد دو موجودی هستند که مکمل یکدیگرند و مسلما یکی از نیازهایی که زن و مرد به همدیگر دارند ، نیاز جنسی است. اما براورده شدن این نیاز باید در چهارچوب قوانین اسلام باشد تا به عفت طرفین هیچ گونه خدشه ای وارد نشود.

از نظراسلام ، هر گونه ارتباط بین دختر و پسر ، قبل از ازدواج ، اعم از ارتباط مستقیم و غیر مستقیم ، اگر با قصد لذت (جنسی) باشد و ترس افتادن به گناه در آن ارتباط وجود داشته باشد ، جایز نبوده و اشکال دارد. اما ارتباط شغلی و یا علمی و تحصیلی ، اگر باعث فتنه و فساد نشود و موازین شرع در آن رعایت شود ، اشکال ندارد.

چند مورد از سوالات رایج دختران و پسران

  • به نظر شما دو جنس در سنین قبل از ازدواج به رابطه نیاز دارند؟ چگونه ؟

بله ، پسر و دختر از ابتدای کودکی تا ازدواج با تعامل اجتماعی سالم با افراد مختلف از هر جنسی می‌توانند ایده آل‌های خود از شریک زندگی آینده را تعیین و تکوین نمایند.  در اینجا فرد خاصی مد نظر نیست بلکه از طریق تعامل اجتماعی سالم شرایط ایده آل زندگی مشترک را در طول زندگی یاد می‌گیرند

  • علل گرایش دو جنس از دیدگاه یک مشاور را بیان کنید؟

با توجه به توضیحات قبلی ارتباط اجتماعی سالم و رشد یافته نیاز و گرایش طبیعی هر دو جنس است. برای هیچ کدام نمی‌توان سهمی ‌بیش از دیگری قائل شد.

  • نقش خانواده‌ها درروابط  دختر و پسرچگونه است ؟

خانواد ه‌ها باید از لحاظ فکری رشد داده شوند و راهکار های شرعی و اخلاقی برای ارتباط سالم اجتماعی تبیین گردد. تا زمانی که هر گونه ارتباط بین دختر و پسر به رفتار‌های رشد نیافته و سطح پایین مانند دوستی و روابط تلفنی و محرمانه خلاصه گردد ، معلوم است که خانواده‌ ها هیچ گامی ‌برای بهبود اوضاع روابط دختر و پسر بر نخواهند داشت.

  • آیا راهی وجود دارد که بشود این نیاز را تعدیل یا سرکوب کرد؟

این نیاز را نباید سرکوب کرد. بلکه باید آن را بطور منطقی و قابل قبول شرع و اخلاق پاسخ داد. و برای آن راه حل یا جانشین مناسب ارائه کرد.

  •  در چه محدودی زمانی تمایل افراد به این روابط افزایش می‌یابد؟ چرا؟

نیاز به تعامل اجتماعی بین دو جنس در تمام دوران زندگی وجود دارد. چون این یک نیاز انسانی و اجتماعی است. هیچ انسان سالمی‌ به تنهایی و دور از اجتماع قادر به ادامه حیات نیست. اما رشد بعضی نیاز‌ها در جامعه ما گاهی قارچ گونه می‌شود. یعنی نیاز به تدریج در طول زمان بدون پاسخ مانده و سرکوب می گردد و بلاخره روزی بدون رعایت هیچ معیار اخلاقی و اجتماعی و شرعی و بدون برنامه سر از خاک بیرون می‌آورد و همانی می شود که در مورد نوجوانان حدود ۱۵ الی ۱۷ ساله بیشتر مشاهده می‌کنید.

چنانچه مایل هستید می توانید مطالب دیگر ما را در زمینه روابط زناشویی موفق ، روابط زناشویی موفق در دوران عقد و نامزدی  را نیز مطالعه نموده و یا با کارشناسان ما در مرکز الو مشاوره در تماس باشید.

[banner]

[contact_info title= ” دوستی دختر و پسر از نظر روانشناسی “] 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

همچنین ببینید

علائم بارداری چیست

علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری

[contact_info title= “علائم بارداری چیست؟-اولین علائم بارداری”] دانستند اینکه آیا باردار هستید یا خیر هم …

۲۴ نظر

  1. سلام حدود۱۱ماه بایک پسری بودم وواقعا همودوس داشتیم خونواده پسر هم ازاین ارتباط مطلع بودن اما بعدش سریه بحث کوچیک پسره باهام کات کردومن خیلی شکستم خیلی بعدش اومد گفت تاوان شکستن دلتومیدم هرچی که باشه اما من نمیتونم ببخشمش چکارکنم؟

  2. سلام وقتتون به خیر من سه ماه پیش با پسری دوست شدم خودم ۱۷سالمه ایشون ۲۲سالشونه
    من به ایشون خیلی گیر میدادم تو رابطمون دعوا زیاد داشتیم ولی بازم به هرحال همو دوست داشتیم
    چند روز پیش گفتش که میخواد ی چند وقت از هم دور باشیم که هم خودشو پیدا کنه هم من خودمو
    گفت ما کات نکردیم فقد از هم دور باشیم یکم به خودمون برسیم زندگیمون و درست کنیم خیلی درگیر هم شدیم گفت تو خیلی وابستم شدی و داری از درست میوفتی بخاطر من
    بعضی وقتا هم پیام میده
    بیرون هم که میبینمش جوری رفتار نمیکنه که انکار براش مهم نیسم
    ولی الان که از هم دور شدیم ولی جای خاصی بخواد بره میگه گاهی وقتا هم زنگ میزنع
    دوست داشتنش برام ثابت شده
    و محل کارش جوری هست که من هر روز از اونجا رد میشم میبینمش می‌دونم که سرکارع از این بابت که دروغ بهم نمیگه
    بنظرتون اینا بهونس یا چون همیشه می‌گفت از پیشت نمیرم دلش سوخته ؟

    • گروه الومشاوره

      درود به شما دوست عزیز
      اینکه شما به این فکر افتادین ک بهونه تراشی میکنه برای تموم شدن رابطه نیاز به برسی داره ک چرا اصلا دوستتون این رفتارو داره
      بعضی اوقات آقایون نیاز دارن به تنهایی و اینکه چون نمیدونن ک شما به چه علت بهشون گیر میدین ترجیح میدن کمتر صحبت کنن تا به قول خودشون بحث کمتری بشه.
      ولی بابت دلسوزی چرا باید به شما دلسوزی یاترحم کنه مگ شما چیزی کم دارید بانو؟
      به شما توصیه میکنم حتما از یک روانشناس برای اعتماد به نفس و برسی رابطتون کمک بگیرید.
      در صورت مشاوره تلفنی با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸
      داخلی ۲۱۲ درخدمتتون هستم
      با تشکر از نگاه شما

  3. سلام
    من با پسری توی گروه تلگرامی آشنا شدم قبل از اون با هیچ پسری صحبت نکرده بودم اون به من گفت قصدش آشنایی برای ازدواجه و اگر بعد از آشنایی بدرد هم نخوردیم هرکی بره دنبال زندگی خودش
    من فهمیدم اون اصلا شرایط ازدواج نداره و اینو بهش گفتم و خواستم که این ارتباط تموم بشه اما اون اصلا رضایت نداد
    من مجبور شدم بلاکش کنم اما اون با شماره های مختلف زنگ میزنه و اذیتم میکنه
    من میترسم آبروی منو جلوی خانواده ام ببره چون اونا از ارتباط ما اطلاعی نداشتن و اگر بفهمن فکر میکنن من باهاش دوست بودم
    حتی تهدید کرده که میاد دم در خونمون
    لطفا راهنمایی کنین
    من این موضوع رو با خانواده ام درمیون بزارم یا چکار کنم؟

    • با سلام.
      اگر این مزاحمت ها ادامه پیدا کرد، می توانید به طرف مقابلتون هشدار بدید که در صورت تکرار و ادامه به پلیس فتا شکایت خواهید کرد

  4. سلام من یک پسر ۱۷ سالم و یک دوست دختر ۱۳ ساله دارم یک مدت با هم دوست بودیم و کم کم رابطمون جدی تر شد و الان ۸ ماه ت با همیم ،چند وقت پیش خانواده دوست دخترم فهمیدن ک با من دوسته و گوشی و ازش گرفتن و الان یکمدته ک داره پنهانی با گوشی مادرش میاد ،خانوادش دارن دخترشونو میبرن رونشناسی و کاری میکنن بزور از من جدا بشه و دیگه ب من فکر نکنه حتی با اینکه اون گفت من و دوست داره و منم ب خانوادش گفتم ولی من و تهدید کردن و دخترشونم بزور میبرن پیش روانشناس و روانشناسم یک چیزای چرت میگه و کاری کده هر روز حال دوست دخترم بد و بدتر بشه نمیخوام حالش بد بشه و هم نمیخوام از دستش بدم خیلی وقت میشناسمش دختر خوبی و پاکی هستش کاملا هم ب هم میخوریم ب نظر شما چیکار کنم ،حتی دلم میخواد برم پیش اون روانشناسه و درگیر بشم باهاش چون کاری کرد دوست دخترم از زندگیش سیر بشه اگرم میشه ب من پیام بدید تا کامل صحبت کنم خیلی حالم بدع

  5. سلام من یک پسر ۱۷ سالم و یک دوست دختر ۱۳ ساله دارم یک مدت با هم دوست بودیم و کم کم رابطمون جدی تر شد و الان ۸ ماه ت با همیم ،چند وقت پیش خانواده دوست دخترم فهمیدن ک با من دوسته و گوشی و ازش گرفتن و الان یکمدته ک داره پنهانی با گوشی مادرش میاد ،خانوادش دارن دخترشونو میبرن رونشناسی و کاری میکنن بزور از من جدا بشه و دیگه ب من فکر نکنه حتی با اینکه اون گفت من و دوست داره و منم ب خانوادش گفتم ولی من و تهدید کردن و دخترشونم بزور میبرن پیش روانشناس و روانشناسم یک چیزای چرت میگه و کاری کده هر روز حال دوست دخترم بد و بدتر بشه نمیخوام حالش بد بشه و هم نمیخوام از دستش بدم خیلی وقت میشناسمش دختر خوبی و پاکی هستش کاملا هم ب هم میخوریم ب نظر شما چیکار کنم ،حتی دلم میخواد برم پیش اون روانشناسه و درگیر بشم باهاش چون کاری کرد دوست دخترم از زندگیش سیر بشه

  6. سلام من یه دختر ۱۷ساله هستم یه پسر عاشق من شده با این که بهش میگم من علاقه ای به تو ندارم میگه نداشته باش تو فقط باش چیکار کنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      چنانچه علاقه ای به آن فرد ندارید بهتر است اصلا وارد رابطه نشده و آن را وابسته خود نکنید زیرا مسلما وی شکست بدی خواهد خورد و شما را مسئول این شکست خواهد دانست.

  7. سلام ،من دختری ۱۵ساله هستم با پسری که ۲۰سالشه دوستم ،خیلیم همو دوس داریم ،خانواده پسر از دوستیه من با پسرشون مطلع هستن ،ولی خانواده من ،مادرم فهمید گف که دیگه اجازه حرف زدن ندارم ،ولی پنهونی حرف میزنم ،چون واقعا همو دو س داریم ،در طول این ۵ماهی که باهم هستیم ،هیچ بحث یا دعوایی نداشتیم ،باهم میسازیم ،نظر شما چیه ،باهم باشیم یا نه؟؟؟؟

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای تصمیم گیری در مورد اتتخاب همسر و اولویت بندی برای زندکی مشترک سن کمی دارید و بهتر است زمان بیشتری برای تصمیم گیری نهایی به خود بدهید و میتوانید به صورت کنترل شده به دوستی خود برای کسب شناخت بیشتر ادامه دهید.

  8. تشکر از مطالب خوبتون
    من ۲۴ سالمه تا الان یک
    دونه دوست دختر نداشتم
    یعنی تا به حال نتونستم با دختر دوست بشم یا ارتباط برقرار کنم یا پیشنهاد دوستی بدمهم خجالتی و موذب و هم ترس شدید دارم وقتی میرم تو خیابون دختر پسر های دیگرو میبینم باهم هستن همون ددوست دخترو دوست پسر را رو باهم میبینم میریزم بهم افسرده میشم خوم میخورم اذیت میشم زیاد چیکار باید بکنم

    • گروه الو مشاوره

      با سلام
      شما برای اینکه از این وضعیت خارج شوید می بایست اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و وارد رابطه با جنس مخالف شده تا در موقعیت قرار گرفته تا حس خجالتی بودن شما تا حدودی کاهش یابد و به مرور زمان چگونگی ارتباط برقرار کردن را خواهید آموخت.

      • ممنونم چه طوری اعتماد به نفسمو بالا ببرم و چه جوری وارد رابطه با جنس مخالف شم برای اولین بار خواهشا کمکم کنید

        • گروه الو مشاوره

          با سلام
          شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملتری را در اختیارتان قرار دهیم و یا مطالب افزایش اعتماد به نفس ما را مطالعه نمایید.

  9. سلام،خسته نباشید.من دختر ۲۰ ساله ای هستم که حدود ۷ ماهه با پسری که همکلاسیمه دوست شدم من به شدت اونو دوس دارم ولی بعضی وقتا که عصبی میشم حرفایی میزنم که درست نیست ولی اونم میبخشه البته فقط من مقصر نیستم بعضی وقتا اونم مقصره،چند روز پیش بازم کاری کردم که ازم ناراحت شد ولی اینبار رابطه رو تموم کرد من به شدت ناراحت بودم واسه همینم بهشون دوباره پیام دادم و دوبارن رابطه شروع شده ولی ایشون میگن شاید مثل سابق نشم،ب تازگی فهمیدم که میخوان بذن یه شهر دیگه ای که ازم خیلی دوره و اینکه تولد دوستاش هم میره که مختلطه و این ب شدت منو عذابم میده من نمیتونم ازش جدا شم ولی از یه طرفم کلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید

    • با سلام
      دقت کنید که داشتن هدف در روابط دوستی می تواند در عملکرد بهتر و درک رفتارهای طرف مقابلتان به شما کمک کند .
      هریک از شما از این رابطه چه هدفی دارید؟
      شما چه توقعاتی در این رابطه دوستی دارید؟
      واکنش شما به رفتارهای ایشان چگونه می باشد و ایشان چگونه پاسخ می دهند؟
      رابطه جنسی بین شما وجود دارید؟
      معیارهای شما برای انتخاب ایشان چیست؟

  10. سلام.خسته نباشید.من پسری ۱۸ ساله ام و در یک خانواده مرفع زندگی میکنم . یکی دو سالی است که خواهر زاده زن داییم که یک سال از من کو چکتر هستش خیلی به من ابراز علاقه میکنه و در خواست ارتباط با منو داره. به نظر شما رابطرو با ایشون شروع کنم یا خیر؟مرسی

    • با سلام
      دقت کنید که شما در سن حساسی قرار دارید و در این سن توجه به جنس مخالف کاملا قابل درک می باشد اما بهتر است اینگونه روابط در این سن شکل نگیرد چون می تواند بر دیگر اهدافتان تاثیر منفی بگذارد سعی کنید اینگونه احساسات خود را مدیریت کنید تا زمان مناسب تا از نظر رشد عقلی ، عاطفی ، اجتماعی ، جنسی و… به رشد کامل برسید و در آن زمان می توانید یک رابطه مناسب تر و موفق تر تشکیل بدهید . در این سن امکان وابستگی زیادی وجود دارد مخصوصا برای خانم ها و بعد ممکن است اگر یکی از شماها تصمیم به جدایی بگیرید فرد مقابل بخاطر خیال پردازی که مخصوص سن شما می باشد و وابستگی که در او شکل گرفته است آسیب ببیند و از نظر روحی بهم بریزد و همین وابستگی می تواند باعث شود هردوی شما از اهدافتان دور شوید چون در این سن تمام تمرکز شما بر این رابطه گذاشته می شود.

  11. سلام من یه دوس پسر دارم که حدودپنج ماه دوستیم وقتی دوس پسرم حرفی باز میکنه از رابطه وعاشقانه حرف میزنه وقتی میخوایم خداحافظی کنیم میگه شوخی کردم زیاد جدی نگیر مشکلش چیه من دوس پسرم رودوس دارم چیکار کنم

    • با سلام
      لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم. روابط بدون هدف می تواند فرد را تا مدت ها درگیر کند و به همین دلیل بی هدفی می تواند رابطه را به دو جهت متفاوت هدایت کند و نیاز است که هدف های هریک از شما از این رابطه مشخص شود تا بتوانید رفتارها و صحبت های این آقا را بهتر درک کنید.
      هریک از شما چند سال دارید؟
      چند مدت است همدیگر را می شناسید؟
      رابطه شما به صورت مجازی می باشد یا در دنیای واقعی؟
      از ایشان پرسیده اید هدفشان از این ارتباط چیست ؟
      معیارهای شما برای انتخاب این آقا چیست و چه هدفی از این رابطه دارید؟

  12. سلام.من دختری ۱۹ ساله هستم که بیشتر از ۱ سال هست که با یکی از پسر های هم کلاسی ام دوست هستیم. هم سن هستیم. رابطه مون جدیه و قصد داریم که ازدواج کنیم. خانواده ی هر دوتامون هم در جریان این ارتباط هستن. به خاطر شرایط خانوادگی اون توانایی ازدواج زود رو نداره. پسری هست که میگه فشار جنسی روش زیاده و دیگه توانایی تحمل کردنش رو نداره. جوری هست که واقعا مشخصه که این قضیه خیلی بدخلقش کرده. ار اوجایی که رابطه مون جدیه و واقعا پاک همدیگه رو دوس داریم اصلا همچین فکری روی من نداره که بخواد با من رابطه جنسی برقرار کنه. واسه همین تصمیم گرفته به مراکزی که صیغه موقت انجام میدن واسه جوونا مراجعه کنه و کسی رو صیغه موقت کنه تا نیازش برطرف شه. باهام این قضیه رو مطرح کرد که ببینه می تونم کنار بیام یا ترجیح میدم رابطه رو تموم کنم. قبلا هم راجع به فشار جنسیش صحبت شده بود ولی به خاطر من اقدام به صیغه نکرد. با توجه به اینکه می دونم تو شرایطیه که واقعا راهی به جز این نداره با این که مخالفم به نطرتون باید ادامه بدم یا تموم کنم ارتباطو؟

    • با سلام
      چنین توجیهی برای شما و هیچ خانمی پذیرفته نیست سن شما کمه و شدیدا تحت تاثیر احساسات هستید ایشان قصد دارد از این طریق شما رو مجاب به رابطه کند و گرنه دلیلی ندارد اینطور مسائل را برای شما بازگو کند تا حس حسادت شما را تحریک کند. بهتره ایشان به کار خودش برسد و شما نیز از همین امروز برای همیشه پرونده این دوستی رو ببندید(دقت کنید برای همیشه )

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.