خانه / کنکور سراسری / جمع بندی کنکورهنر
جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر
جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر

جمع بندی کنکورهنر

جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر

بهترین تعریف برای دوران جمع بندی کنکور سراسری رشته هنر این است که ، شما داوطلبان می بایست در بازه ی زمانی کوتاهی که تا برگزاری کنکور باقی مانده است به مطالعه و یا به عبارت بهتر به دوره دروس بپردازید،  اهمیت دوران جمع بندی کنکور بر هیچ داوطلبی پوشیده نیست، در واقع یکی از تعیین کننده ترین دوران مطالعاتی کنکور همین دوران جمع بندی است ،بسیاری از داوطلبان که در طول سال تحصیلی مطالعه جدی نداشته اند ولی با اهتمام ورزیدن در دوران جمع بندی کنکور توانسته اند نتیجه خوبی را در کنکور سراسری کسب نمایند ، به همین منظور مشاوران ما سوالاتی را اماده کرده اند ، تا با ارائه پاسخ و نکات کاربردی به داوطلبان عزیز کنکور آن ها را برای استفاده هر چه بهتر از دوران جمع بندی کنکور آماده کنند. همچنین شما داوطلبان گرامی با دریافت برنامه ریزی صحیح توسط مشاوران مجرب ما می توانید به موفقیت دست یابید ، جهت دریافت این برنامه ریزی با مشاوران متخصص ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید

 

گام اول برای ورود به دوران جمع بندی کنکورسراسری رشته هنر

 برای ورود به دوران جمع بندی نیز نیازمند طی یک مرحله مقدماتی هستیم، پیشنهاد ما به داوطلبان عزیز این است که در وهله اول مباحثی از دروس را که تا به حال نخوانده اید را روی یک کاغذ بنویسید ، اما حالتی را تصور کنید که داوطلب مطالعه مناسبی را در طول سال تحصیلی نداشته است و هم اکنون که در یک قدمی دوران جمع بندی است ، راه حل ما برای این دسته از داوطلبان این است که مطالبی هم وجود دارد که شما به خوبی روی آن ها مسلط هستید توصیه ما این است که این دو دسته مطالب را روی دو کاغذ جداگانه بنویسید کاغذ اول مربوط به نقاط قوت شما و مطالبی که در طول سال مطالعه نموده اید و دسته دوم مطالب مطالعه نشده. پس از نوشتن این مطالب بر روی کاغذ نوبت به برنامه ریزی برای مطالعه آن ها می رسد. در ابتدا باید سعی کنید تا مطالب خوانده نشده را تا حد قابل قبولی پوشش دهید.

پس از مطالعه کنکور (پیش از دوران جمع بندی) بسیاری از داوطلبان با مشکل فراموشی مطالب قدیمی حین سپردن مطالب جدید مواجه می شوند که شما داوطلبان در دوران جمع بندی کنکور این فرصت را خواهید داشت تا با استفاده از چکیده ها و یادداشت برداری هایی که در دوران مطالعه پیش از جمع بندی داشته اید در این دوران به مرور مجدد آن ها بپردازید.در دوران جمع بندی کنکور بهتر است به مطالعه مطالبی بپردازید که از اهمیت خاصی برخوردار هستند، اما پیش از این موفق به یادگیری آن در دوران مطالعه خود نشده بودید به این دلیل که این مطالب برای ذهن شما آشناست و با مرور مجدد آن مغز شما بازدهی بهتری خواهد داشت .با انجام این کار علاوه بر تسلط بر مطالب ضروری و بسیار مهم، از استرس شما داوطلبان نیز کاسته خواهد شد و آرامش بیشتری را در لحظلات نزدیک به برگزاری کنکور احساس خواهید کرد.

عوامل مهم در جمع بندی کنکور۹۸

  • پیشنهاد می کنیم که در دوران جمع بندی کنکور جهت صرفه جویی در وقت ،به جای مطالعه مطالب جدید به مطالعه و مرور مطالب از پیش خوانده شده بپردازید.
  • اولویت مطالعه و مرور مطالب را به مباحث مهم تر واگذار کنید .
  • مطالعه مطالبی را که برایتان بسیار دشوار هستند و یادگیری آن زمان زیادی از شما می گیرد توصیه نمی شود.
  • مدیریت زمان،افزایش سرعت تست زنی از جمله مواردی است که در دوران جمع بندی کنکور می بایست بر روی آن تمرکز کنید تا در جلسه کنکور با آمادگی بیشتری شرکت کنید.
  • چنانچه در دوران پیش از جمع بندی کنکور، مطالعه مفیدی نداشته اید از مطالعه و دوره در این دوره نا امید نشوید و از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

 

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه ثبت نام آن هم منتشر خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.