خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸

همانطور که می دانید دانشگاه غیرانتفاعی رشته های خود را به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می دهد و داوطلبان می توانند با توجه به رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شوند. دانشگاه های غیرانتفاعی جزو دانشگاه های شهریه پرداز شناخته شده اند و تحصیل در این دانشگاه ها منوط به پرداخت هزینه ای به عنوان شهریه می باشند. معمولا ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو نوبت نیمسال اول و نیمسال دوم انجام می گیرد و متقاضیان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم ، به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام اقدام کنند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۸” می توانید با مشاوران ما در مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

زمان ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر ماه

با توجه به اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان از این پس پذیرش بیش از ۸۵ درصد از ظرفیت کد رشته های دانشگاه های سراسری و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، براساس سوابق تحصیلی خواهد بود و متقاضیان می توانند از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۷ الی ۶ شهریور ماه سال ۹۸ برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 توجه کنید که ثبت نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد ، لذا ضروری است که افراد با مراجعه به این سایت و ارائه مدارک لازم ، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی در تمام مقاطع تحصیلی دانشجو می پذیرد و داوطلبان مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) می توانند بدون توجه به عنوان دیپلم خود ، رشته تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

یک قطعه عکس پرسنلی

مدرک پیش دانشگاهی

مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید

مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم

مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی

مدرک پایان خدمت نظام وظیفه

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.