خانه / رشته های بدون کنکور / ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸

بسیاری از داوطلبان اطلاعات زیادی از مزایا دانشگاه پیام نور ندارند ، مشاوران مرکز الو مشاوره جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور ، این مقاله تحت عنوان “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۸” ارائه نموده است. این دانشگاه به دو روش با کنکور و بدون کنکور اقدام به جذب دانشجویان در رشته های مختلف می کند.

لازم است گفته شود که حضور در کلاس های درس این دانشگاه الزامی نبوده و جلسات حول محور مرور رفع اشکال تشکیل می شود ، شهریه این دانشگاه نسبت به دانشگاه های دیگر کمتر می باشد و داوطلبان می توانند بدون هیچ محدودیتی ، کد رشته های نامرتبط با مدرک تحصیلی مقطع متوسطه خود انتخاب کنند. سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از پذیرش بدون کنکور حدود ۸۵ درصد از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد ، به عبارت دیگر کنکور تنها برای ۱۵ درصد از رشته ها برگزار خواهد شد.

زمان و نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور ۹۸

اگر با توضیحاتی که پیش تر ارائه شد قصد شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارا هستید باید بگوییم که کد رشته های این دانشگاه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ذکر شده است. داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه و انتخاب کد رشته محل های خود در بازه زمانی ۲۰ اسفند ۹۷ لغایت ۶ شهریور ۹۸ نسبت به ثبت نام و درج کد رشته محل های خود اقدام کنند.

لازم است گفته شود که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد. از سال جاری به بعد ، پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معیار معدل کتبی) ، با توجه به قوانین مربوطه ، مستقیما توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خواهد بود.

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۲

برای اطلاع رسانی متقاضیان در زمینه شرایط تعیین شده و اطلاع از لیست رشته محل …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.