خانه / مدرسه / ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز برای ورود به پایه دهم صورت می گیرد .ثبت نام از ۲۳ بهمن ماه ۹۷ آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه دارد . متقاضیانی که در زمان معین شده اقدام به ثبت نام می کنند ممکن است در ثبت اطلاعات دچار اشتباه شوند و نیاز به اصلاح اطلاعات درج شده داشته باشند .به همین منظور امسال هم مثل سال های گذشته فرصتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ در نظر گرفته می شود. برای ویرایش اطلاعات باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه کنید. زمان اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ از ۲۱ فروردین آغاز و لغایت ۲۹ فروردین ادامه می یابد .

متقاضیانی آزمون پایه دهم می بایست در زمان ثبت نام ، رشته ی مورد نظر خود برای ادامه تحصیل را انتخاب نمایند ، پس در ثبت نام دبیرستان البرز به کار دقت فرماید چرا که در صورت قبولی در آزمون می توانید صرفا در همان رشته ثبت نام و ادامه تحصیل داده و مجاز به تغییر رشته نخواهید بود.

تذکر : مسئولیت هر نوع ایراد در ثبت اطلاعات غلط ،در زمان ثبت نام بر عهده خود متقاضی می باشد .

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹

داوطلبان می توانند در صورت داشتن سوال در مورد ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۹۸ – ۹۹ می توانید از کارشناسان مرکزمشاوره تحصیلی الو مشاوره کمک بگیرید وهمچنین برای این کار می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی الو مشاوره اقدام کنید.

همچنین ببینید

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان در تیر ماه، دانش آموزان بی صبرانه در انتظار موعد …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.