خانه / دسته‌بندی نشده / تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸
تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98
تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

یکی از آزمون هایی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. داوطلبان پس از شرکت در آزمون و دریافت نتایج اولیه (کارنامه اولیه) چنانچه مجاز به انتخاب رشته شده باشند ، می توانند با توجه به علاقمندی خود در انتخاب رشته شرکت کنند.

نکته بسیار مهمی که لازم است گفته شود ، این است که در کارنامه اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت ، رتبه و ترازی قید نمی شود و تنها عبارت “مجاز به انتخاب رشته می باشید” و یا “مجاز به انتخاب رشته نمی باشید” درج خواهد شد که اگر داوطلبان جزو دسته اول باشند ، می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت و کسب آگاهی کامل از رشته های ارائه شده ، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸

ممکن است برخی از داوطلبان بنا به هر دلیلی نتوانند در زمان مشخص شده رشته محل های خود را به ثبت برسانند به همین دلیل هر ساله برای این دسته از افراد مهلت کوتاهی را تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت قرار می دهند. با توجه به اینکه آزمون مذکور در اردیبهشت ماه برگزار می شود و نتایج آن اواخر خرداد ماه بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می گیرد ، پیش بینی می شود انتخاب رشته آن نیز از همان اواخر خرداد ماه آغاز و تا دهه اول تیر ماه نیز تمدید گردد.

اما توصیه می شود که داوطلبان در زمان مشخص شده رشته محل های مورد نظر خود را در سایت سنجش پزشکی به ثبت برسانند ، چرا که ممکن است فرصت مجددی از سوی این سازمان مشخص نشود.

شایان ذکر است ، داوطلبانی که قصد اصلاح و ویرایش انتخاب های خود را دارند ، قادر خواهند بود که در این بازه زمانی نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۸ خود اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان بایستی در روزهای مشخص شده نسبت به ثبت سوابق آموزشی ، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اقدام نمایند.

همچنین ببینید

لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-علمی-کاربردی-1400

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

[contact_info title= “لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ “] دانشگاه علمی کاربردی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.