خانه / آزمون استخدامی / زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸
زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی 98
زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی 98

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸

یکی از مشاغل محبوب در کشور ما شغل معلمی می باشد که هر ساله شاهد گرایش بسیاری از افراد به این شغل به شیوه های مختلف می باشیم. اما در سال های اخیر به دلیل سخت گیری های بسیار زیاد، افراد فقط به دو صورت تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان و شرکت در آزمون استخدامی می توانند وارد این شغل شوند. لازم است گفته شود که آزمون استخدامی فقط برای آموزش و پرورش نمی باشد در واقع چندین ارگان در قالب یک آزمون نیروهای خود را جذب می کنند. بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در این آزمون در تماس های مکرر با مرکز الو مشاوره سوالاتی در خصوص زمان انتشار دفترچه و ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۸ می پرسند که ما در ادامه به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ۹۸

همانطور که می دانید معمولا برای برگزاری هر آزمونی در کشور دفترچه ای برای راهنمای ثبت نام منتشر می شود که داوطلبان با مطالعه آن اطلاعات جامعی را در خصوص زمان و نحوه ثبت نام ، شرایط عمومی و اختصاصی ، زمان برگزاری و … قید می شود. دفترچه معمولا یک روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. با توجه به اینکه زمان دقیق ثبت نام مشخص نشده است ، پیش بینی می شود که در همان بازه زمانی سال گذشته یعنی اواخر اردیبهشت ماه انجام گردد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

همانطور که گفته شد زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ مشخص نشده است، اما احتمال می رود که در اردیبهشت ماه آغاز گردد. داوطلبان می بایست در صورت دارا بودن شرایط لازم در زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهند. با توجه به اینکه داوطلبان این آزمون بسیار زیاد هستند ممکن است مهلت مجددی را برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا اطلاعات آن ها نیاز به ویرایش دارد ، قرار می دهند که در صورت مشخص شدن زمان دقیق آن این صفحه بروررسانی خواهد شد.

همچنین ببینید

اعلام-نتایج-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش-99

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹

[contact_info title= “اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹”] پس از برگزاری آزمون استخدامی …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.