خانه / وزارت بهداشت / انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
[contact_info title= “انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸”] 

یکی از آزمون های بسیار مهم و حساس کشور که از متقاضیان بسیار زیادی بر خوردار است ، آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد که معمولا در اواخر خرداد ماه برگزار می شود، اما با توجه به جاری شدن سیل در سال ۹۸ این آزمون در تیر ماه برگزار می شود. داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نموده و در جلسه آزمون حضور یافته اند ، بی صبرانه منتظر دریافت نتایج اولیه آزمون خود (انتشار کارنامه اولیه) خود هستند داوطلبان در صورت مجاز به انتخاب رشته و کسب رتبه لازم بایستی از مرداد ماه اقدامات لازم را جهت انتخاب رشته انجام دهند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام خواهد شد.


زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

پس از برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در تیرماه ، داوطلبان در تماس با مرکز الو مشاوره سوالاتی در زمینه زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و انتخاب رشته می پرسند ، به همین دلیل این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم.

معمولا چند هفته بعد از ورود داوطلبان در جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸ (نیمه دوم مرداد ماه) نتایج آن از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی که نشانی اینترنتی آن را پیش تر گفتیم منتشر می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند بایستی ، دفترچه را از سایت مذکور دریافت و کد رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته تکمیل فرم انتخاب رشته منوط به مطالعه کامل دفترچه راهنمای انتخاب رشته می باشد چرا که تمامی اطلاعات و شرایط مربوط به کد رشته و دانشگاه ها در آن ذکر شده است.

لازم به ذکر است که مرکز سنجش آموزش پزشکی حد نصاب همه رشته ها را مشخص کرده بنابراین اگر نمره کل داوطلب کمتر از حد نصاب رشته محل مورد نظر است مجاز به انتخاب آن رشته محل نخواهد بود.


دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

پس از قرار گرفتن نتایج بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی ، داوطلبانی که پذیرفته شده اند می بایست دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دانلود و به طور دقیق مطالعه کنند ، سپس اقدامات لازم را انجام دهند. شما می توانید برای دانلود به لینکی که در ادامه مطلب قرار داده ایم ، مراجعه کنید.

دفترچه انتخاب رشته 
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸
(در صورت انتشار دفترچه لینک بالا فعال خواهد شد)

مشاوره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸

به جرات می توان گفت که پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حساس ترین و مهم ترین مراحل ، انتخاب رشته است. برای انجام یک انتخاب رشته ایده آل ، ابتدا بایستی کارنامه علمی خود را ارزیابی و تحلیل نموده و براساس آن کد رشته های خود را انتخاب کنید.

بدون تردید تحلیل کارنامه و به طبع آن انتخاب کد رشته محل ها نیاز به تجربه فراوان دارد بنابراین اکیدا توصیه می کنیم که برای انجام یک انتخاب رشته منطقی با مشاوران با تجربه و تخصص در این زمینه مشورت کنید ، چرا که با یک تحلیل نادرست و انتخاب یک رشته محل نامناسب ممکن است تمام فرصت های شما برای پذیرش در کد رشته بهتر از بین خواهد برد.جهت انجام مشاوره تحصیلی انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز الو مشاوره تماس حاصل فرمایید تا با راهنمایی های مشاوران مرکز ، بهترین انتخاب را انجام دهید.


اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 

معمولا چند هفته پس از پایان مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، نتایج نهایی بر روی سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیرد. با توجه به جدول زمان بندی ارائه شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ، نتایج نهایی در روز اواخر شهریور ۹۸ اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتایج خود را دریافت و کارنامه علمی را مشاهده کنند.

چنانچه داوطلبی در یکی از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده باشد ، بایستی در بازه زمانی مشخص، جهت ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ، اقدام نماید. داوطلبان باید دقت کنند که قبل از مراجعه حضوری ابتدا باید به سایت دانشگاه مراجعه ، سپس با دست داشتن مدارک لازم و قید شده در سایت دانشگاه ، به محل قبولی مراجعه کنند.

[contact_info title= “انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۸”] 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

همچنین ببینید

منابع-کنکور-کارشناسی-ارشد-فناوری-اطلاعات-سلامت-1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت ۱۴۰۰

[contact_info title= “منابع کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت ۱۴۰۰”] کنکور کارشناسی ارشد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.